تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر بهشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
  2. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند ، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  3. سوال: آیا تکنسینی که برای یخچال من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  4. سوال: علت اینکه یخساز فقط یخ خرد بیرون میدهد چیست؟
    پاسخ: استفاده کردن کم از یخ ساز و یا قطعی برق باعث چسبیدن قالب های یخ در داخل مخزن به یکدیگر شده و گیربکس یخ ریز قدرت جدا کردن یخ ها به صورت قالبی را نخواهد داشت و در نتیجه یخ ها به صورت خرد خارج میشوند. همچنین خرابی سلونوئید یخساز میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  5. سوال: علت یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال ، چیدمان ناصحیح مواد غذایی ، خرابی سنسور محیطی یخچال ، خرابی برد ، خرابی دمپر انتقال هوا میتوانند باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16871.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

پوشش ویدیویی دیجیاتو: مراسم رونمایی از سری هواوی میت ۴۰ [تمام شد]

هواوی قرار است امروز از جدیدترین گوشی‌های سری میت رونمایی کند. انتظار می‌رود در این مراسم سری میت ۴۰ رونمایی شود تا هواوی پرونده گوشی‌های هوشمند خود در سال ۲۰۲۰ را ببندد. همانند رویدادهای قبلی ...

هواوی قرار است امروز از جدیدترین گوشی‌های سری میت رونمایی کند. انتظار می‌رود در این مراسم سری میت ۴۰ رونمایی شود تا هواوی پرونده گوشی‌های هوشمند خود در سال ۲۰۲۰ را ببندد.

همانند رویدادهای قبلی این غول چینی، در این - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر بهشهر استان مازندران - رویداد هم چند محصول مختلف رونمایی خواهد شد. احتمالاً مانند سال گذشته شاهد دو یا حتی چند گوشی از خانواده میت ۴۰ باشیم - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر بهشهر استان مازندران - که میت ۴۰ پرو مهم‌ترین عضو آن خواهد بود. البته معرفی - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر بهشهر استان مازندران - میت ۴۰ پرو پلاس با دوربین پیشرفته‌تر نیز دور از انتظار نیست. تمام این گوشی‌ها با چیپست جدید هواوی یعنی کرین ۹۰۰۰ معرفی می‌شوند که با مجموعه‌ای از بهترین تکنولوژی‌های پردازشی و ارتباطی روز را در خود دارد.

گفته می‌شود میت ۴۰ - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر بهشهر استان مازندران - پرو از هر نظر نسبت به میت ۳۰ پرو پیشرفت کرده و در چندین پیکربندی مختلف وارد بازار خواهد شد. نسخه پایه این گوشی هوشمند ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر بهشهر استان مازندران - گیگابایت حافظه داخلی - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر بهشهر استان مازندران - دارد که البته مانند همیشه - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر بهشهر استان مازندران - می‌توان آن را به کمک کارت - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر بهشهر استان مازندران - حافظه اختصاصی خود هواوی افزایش داد.

سیستم‌عامل برگزیده برای این گوشی - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر بهشهر استان مازندران - قدرتمند، اندروید ۱۰ با پوسته EMUI 11 بوده که البته فاقد سرویس‌های موبایل گوگل است. دوربین‌های به کار رفته در این گوشی نیز مانند سال گذشته یکی از بهترین‌های بازار خواهند بود بار دیگر هواوی قصد دارد خود را به عنوان تولید کننده برترین گوشی هوشمند برای عکاسی معرفی کند. اطلاعات تکمیلی‌تر در رابطه با این گوشی را می‌توانید در این مطلب مطالعه کند.

دیجیاتو این مراسم را به صورت زنده پوشش خواهد داد و حمید مقدسی، دبیر بخش سخت‌افزار و کورش چایچی، دبیر بخش ویدیو با شما همراه خواهند بود. برای مشاهده این مراسم کافیست پنج‌شنبه یکم آبان ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه به همین مطلب مراجعه نمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone