تعمیرات یخچال پروفایل در شهر مرند زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخساز یخچال هر چند ساعت یکبار یخ میریزد؟
    پاسخ: اگر سرمای فریزر مناسب باشد و معمولا هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز شروع به چرخش نموده و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را درون باکس یخ میریزد.
  2. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
  3. سوال: علت خنک نکردن فریزر چیست؟
    پاسخ: خنک نکردن فریزر به عوامل متعددی از جمله کمپرسور ، گاز ، فن و قطعات دیفراست ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  4. سوال: آیا میشود یخچال ساید بای ساید را به دستگاه تصفیه آب وصل نمود؟
    پاسخ: اتصال یخچال ساید بای ساید در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب مناسب باشد بلامانع است ، اما در صورتی که فشار آب کم باشد ممکن است باعث آسیب رسیدن به شیربرقی یخچال گردد.
  5. سوال: علت سوختن شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب زیاد آب ، تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار خیلی زیاد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها و فیلتر ممکن است باعث خرابی شیربرقی یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23951.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

ترامپ: با هواوی داد و ستد نمی‌کنیم

دونالد ترامپ طی کنفرانسی مطبوعاتی بر عدم داد و ستد ایالات متحده با هواوی تاکید کرد. وی همچنین سیستمی که اجازه تجارت مشروط کمپانی ها با طرف چینی را می داد نیز به حال تعلیق ...

دونالد ترامپ طی کنفرانسی مطبوعاتی بر عدم داد و ستد ایالات متحده با هواوی تاکید کرد. وی همچنین سیستمی که اجازه تجارت مشروط کمپانی ها با طرف چینی را می داد نیز به حال تعلیق درآورده است.

رییس جمهور ایالات متحده چندی قبل و در حاشیه اجلاس گروه G20 از اتخاذ راهکاری برای کاهش تحریم هواوی در مورد استفاده از محصولات آمریکایی خبر داده بود، حالا اما رویه دیگری را در پیش گرفته است. ترامپ طی کنفرانسی مطبوعاتی اعلام کرد:

ما با هواوی داد و ستد نمی کنیم. البته در صورت توافق تجاری با چین شاید با آن موافقت کنیم اما فعلا چنین قصدی نداریم.

با توجه به این تصمیم ظاهرا هواوی و دولت آمریکا دوباره به خانه اول برگشته اند. پس از تحریم هواوی حدود ۵۰ کمپانی مختلف آمریکایی برای تجارت با این شرکت درخواست مجوز کرده - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر مرند زنجان استان زنجان - بودند. صدور این مجوزها بر عهده وزارت دادگستری است اما به گفته این وزارتخانه فرایند صدور مجوزها تعلیق شده است.

تعمیرات یخچال پروفایل در شهر مرند زنجان استان زنجان

هرچند ترامپ و اعضای دولتش دلیل خاصی را برای این تغییر رویه ذکر نکرده اند اما به نظر می رسد این اقدام در تلافی تصمیم چین برای توقف واردات محصولات کشاورزی آمریکایی صورت گرفته باشد. هرچند هواوی - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر مرند زنجان استان زنجان - با محصولات کشاورزی هیچ سر و کاری ندارد اما ترامپ آنرا به اهرمی برای فشار بر طرف های چینی تبدیل کرده. البته این تصمیم مثل چاقویی - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر مرند زنجان استان زنجان - دو لبه به کمپانی های امریکایی نیز سالانه ۱۱ میلیارد دلار - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر مرند زنجان استان زنجان - زیان وارد می کند.

ترامپ برای افزایش فشار بر این شرکت دو روز قبل هم پیش‌نویس قانونی را منتشر کرد که بر اساس آن سازمان های دولتی از خرید تجهیزات مخابراتی و نظارت ویدیویی از شرکت های چینی از جمله هواوی و ZTE منع می شوند. علاوه بر این مراوده با پیمانکارانی - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر مرند زنجان استان زنجان - که از محصولات و خدمات - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر مرند زنجان استان زنجان - هواوی و دیگر شرکت های تحریم شده استفاده می کنند، برای سازمان های دولتی آمریکا ممنوع خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone