🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر رویان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر رویان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: گاز مبرد در کولرگازی چه نقشی دارد؟
    پاسخ: این گاز در کولرگازی گردش می کند و با تغییر ماهیت خود نقش بسزایی در سرمایش هوا دارد.
  2. سوال: چرا کولرگازی من برفک می زند؟
    پاسخ: از دلایل متفاوت این مشکل نیز میتوان به کم شدن میزان گاز ، نشتی آن ، یکسره کارکردن کمپرسور و ... اشاره کرد.
  3. سوال: موتور فن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: موتور فن هماهنطور که از اسمش مشخص است وظیفه کنترل فن و جریان هوا را دارد و معمولا دو مدل موتورفن (مربوط به یونیت خارجی و داخلی ) در کولرگازی بکار برده می شود.
  4. سوال: وظیفه و عملکرد اکسپنشن (لوله مویی) در کولر گازی چیست؟
    پاسخ: لوله مویی با همکاری اواپراتور در تبخیر گاز مبرد عمل می کند.
  5. سوال: آیا وجود مختلف ترموستات در دستگاه ها در عملکرد آنها نیز تاثیر گذار است؟
    پاسخ: تفاوت آنچنانی در کیفیت کار کولرگازی نخواهند داشت. با اینحال عملکرد صحیح آن ها قطعا موثر در عملکرد صحیح کولرگازی می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26844.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ چیپست اگزینوس 9825 را معرفی کرد؛ 7 نانومتری ولی بدون مودم 5G

سامسونگ به فاصله تنها چند ساعت قبل از رونمایی رسمی از گلکسی نوت 10 پلاس، چیپست اگزینوس 9825 را معرفی کرد. در این چیپست که از معماری 7 نانومتری بهره می برد برای اولین بار ...

سامسونگ به فاصله - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر رویان استان مازندران - تنها چند ساعت قبل از رونمایی رسمی از گلکسی نوت 10 پلاس، چیپست اگزینوس 9825 را معرفی کرد. در این چیپست که از معماری 7 نانومتری بهره می برد برای اولین بار از تکنولوژی لیتوگرافی به وسیله اشعه ماوراء بنفش (EUV) استفاده شده است.

چیپست اگزینوس 9825 یک به روز رسانی برای اگزینوس 9820 با معماری 8 نانومتری (Low Power Plus) محسوب شده و از GPU سریع تر Mali-G76 MP12 بهره می برد. به گفته سامسونگ این محصول کم مصرف، منجر به - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر رویان استان مازندران - بهبود عملکرد پردازش گرافیکی در بازی ها خواهد شد. به عبارت دیگر تمرکز این چیپست بیشتر روی مصرف کمتر انرژی است تا جا به جا کردن اعداد و ارقام بنچمارک ها.

تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر رویان استان مازندران

خوشه بندی CPU دست نخورده باقی مانده و در آن دو هسته M4 Cheetah، دو هسته کورتکس A75 و چهار واحد A55 قرار گرفته اند. سامسونگ جزییات کلاک را فاش - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر رویان استان مازندران - نکرده ولی می توان حدس زد تقریبا شبیه چیپست اگزینوس 9820 باشد.

انتظار می رفت سامسونگ از مودم 5G در اگزینوس 9825 استفاده کند. ولی مودم Shanon 5000 به کار رفته در این محصول از نوع LTE است. این مودم از استاندارد دانلود Cat.20 و استاندارد آپلود Cat.13 برخوردار است؛ بدین ترتیب این مودم می تواند به حداکثر سرعت دانلود 2 گیگابیت بر ثانیه و سرعت آپلود 316 مگابیت بر ثانیه دست یابد. برای بهره مندی از اینترنت 5G این چیپست را باید مودم اگزینوس 5100 همراهی کند که انتظار می رود این مجموعه را در گلکسی نوت 10 پلاس 5G شاهد باشیم.

تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر رویان استان مازندران

این چیپست ما را یاد اگزینوس 5430 می اندازد که چند سال پیش در - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر رویان استان مازندران - گلکسی اس 5 به کار رفته بود. در این چیپست برای اولین بار از معماری 20 نانومتری استفاده شد. این - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر رویان استان مازندران - محصول هرگز در حد و اندازه های یک چیپست قدرتمند برای به کارگیری در گوشی های پرچمدار ظاهر نشد ولی راه را - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر رویان استان مازندران - برای تولید پردازنده های قوی تر هموار کرد.

ممکن است اگزینوس 9825 نیز به سرنوشت اگزینوس 5430 دچار شود. با اینکه این محصول در گلکسی نوت 10 به کار رفته اما انتظار نمی رود طول عمر زیادی داشته باشد و احتمالا آن را در گلکسی اس 11 - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر رویان استان مازندران - نخواهیم دید.

در انتها شما را به دیدن جدول مقایسه اگزینوس 9820 با اگزینوس 9825 دعوت می کنیم:

تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر رویان استان مازندران

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone