🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر ساری استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر ساری استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه و عملکرد فیلترکولرگازی چیست؟
    پاسخ: همه انواع سیستم های سرمایشی دارای فیلتر هایی می باشند که کارایی بسزایی در تهویه هوا خواهند داشت.
  2. سوال: دلیل قطعی و اتصالی در فیوز کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مصرف بالای انرژی که باعث این اتفاق می شود به سبب های متفاوت روی می دهد . کافی است فیلتر هوای شما مسدود شده باشد که در این حالت دستگاه برای کاهش پیدا نکردن راندمان خود انرژی بیشتری صرف انجام کار خود می کند.
  3. سوال: چرا ریموت(کنترل) دستگاه من به درستی کار نمی کند؟
    پاسخ: شاید ساده ترین دلیل تمام شدن یا خرابی باتری های کنترل شما باشد که نیاز به بررسی و تعویض دارد.
  4. سوال: چقدر زمان برای تعمیر کامل کولرگازی من نیاز است؟
    پاسخ: تکمیل پروسه تعمیرات دستگاه شما نیازمند بررسی اولیه می باشدکه بعد از بررسی بسته به نوع خدمات می تواند متفاوت باشد.
  5. سوال: چرا سرمایش کولرگازی من کافی نیست؟
    پاسخ: عدم سرمایش کافی شاید از مشکلات رایج در کولرگازی باشد که مشکلی است که نیاز به بررسی تخصصی توسط تکسین دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23570.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

اپل به خاطر فشار چین اپ ردیابی پلیس در هنگ کنگ را از اپ استور حذف کرد

اپل اپلیکیشن ردیابی پلیس به نام HKmap.live را به خاطر فشار چین از اپ استور حذف کرد. این اپ در تظاهرات هنگ کنگ برای باخبر شدن از محل های اسکان پلیس و خیابان های بسته ...

اپل اپلیکیشن - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر ساری استان مازندران - ردیابی پلیس به نام HKmap.live را به خاطر فشار چین از اپ استور حذف کرد. این اپ در تظاهرات - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر ساری استان مازندران - هنگ کنگ برای باخبر شدن از محل های اسکان پلیس و خیابان های بسته شده استفاده می شد.

اپل اوایل ماه جاری میلادی از قرار گرفتن اپلیکیشن HKmap.live در اپ استور به دلیل «تشویق کاربران به اعمال غیرقانونی و شرورانه» جلوگیری کرد. اقدامی که با اعتراض توسعه دهندگان روبرو شد. کمپانی کوپرتینویی درست سه روز بعد تصمیم خود را عوض کرد و اپلیکیشن را در لیست اپ استور قرار داد.

تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر ساری استان مازندران

حال - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر ساری استان مازندران - به فاصله تقریباً یک هفته پس از قرارگیری اپ مورد بحث در اپ استور، کمپانی اپل دوباره تصمیم خود را تغییر داده و اپلیکیشن را از اپ استور حذف کرده است. این شرکت بیانیه ای در - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر ساری استان مازندران - این مورد منتشر کرده که در ادامه می خوانید:

«ما اپ استور را به مکانی امن و مطمئن - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر ساری استان مازندران - برای کشف اپ های جدید تبدیل کرده ایم. اخیراً متوجه شدیم که اپلیکیشن HKmap.live جان مامورین قانون و شهروندان هنگ کنگ را - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر ساری استان مازندران - به خطر انداخته است. بسیاری از مردم هنگ کنگ و پلیس این کشور از این اپ به ما شکایت کردند و ما بررسی های خود را در این مورد سریعاً شروع کردیم. این اپ محل های اسکان پلیس را نمایش داده و برای - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر ساری استان مازندران - شبیخون زدن به آنها و تهدید امنیت عمومی استفاده می شود. مجرمین از این اپ برای قربانی کردن شهروندان در مکان هایی که پلیس وجود ندارد استفاده کرده اند. این اقدامات دستورالعمل ها و قوانین ما را نقض می کند، بنابراین - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر ساری استان مازندران - تصمیم گرفتیم آن را از اپ استور حذف کنیم.»

توسعه دهندگان اپلیکیشن HKmap.live اتهامات اپل را رد کرده و می گویند اپ آنها مردم را به فعالیت های مجرمانه تشویق نمی کند.

روز گذشته خبرگزاری چینی China Daily ضمن انتقاد شدید از اپل به خاطر قرار دادن اپ HKmap.live در اپ استور، این اقدام را «صدمه زدن به احساسات مردم چین، وارونه جلوه دادن اتفاقات در هنگ کنگ و ضد دیدگاه ها و اصول مردم چین» خواند.

اپل همواره سیاست متناقضی را در قبال اپ استور اتخاذ کرده است. اپ Waze نیز محل های ایست بازرسی پلیس را نشان می دهد اما همچنان در اپ استور قرار دارد. کمپانی کوپرتینویی علاوه بر حذف کردن - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر ساری استان مازندران - اپ ذکر شده، اپلیکیشن خبری Quartz را که اخبار - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر ساری استان مازندران - تظاهرات هنگ کنگ را پوشش می داد، از اپ استور چین پاک کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone