تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر فومن استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا بعد از جابجایی میتوانیم بلافاصله یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
  2. سوال: آیا گاز یخچال در صورت باز ماندن درب خارج میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در یک سیکل بسته درون لوله ها قرار داشته و باز ماندن درب یخچال ارتباطی به نشتی گاز یخچال ندارد.
  3. سوال: آیا نصب یخچال در محیط های خیلی سرد یا خیلی گرم ایراد دارد؟
    پاسخ: یخچال باید در محیط هایی با دمای بین 5 درجه سانتی گراد الی 38 درجه سانتی گراد نصب گردد. محیط های خیلی گرم و یا خیلی سرد در عملکرد یخچال اخلال ایجاد کرده و ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند.
  4. سوال: علت اینکه یخساز فقط یخ خرد بیرون میدهد چیست؟
    پاسخ: استفاده دیر به دیر از یخساز و یا قطع و وصل برق ممکن است باعث ایجاد چسبندگی در یخ های درون باکس یخ شده و امکان خروج یخ به صورت قالبی از بین می رود. همچنین خرابی سلونوئید یا گیربکس یخ ریز نیز میتواند باعث شوند که یخ فقط به صورت خرد شده بیرون بیاید.
  5. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16897.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

ترامپ و بایدن از اپ‌های کمپین خود برای جمع آوری اطلاعات کاربران استفاده می‌کنند

میلیون‌ها شهروند ایالات متحده آمریکا شامل سازمان‌دهندگان، داوطلبان و طرفداران در طی انتخابات ۲۰۲۰ اپ‌های کمپین‌ نامزد موردعلاقه خود را دانلود کرده‌اند، اما اپ‌های «Vote Joe» جو بایدن و «Trump 2020» دونالد ترامپ اطلاعات زیادی ...

میلیون‌ها شهروند ایالات متحده - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر فومن استان گیلان - آمریکا شامل سازمان‌دهندگان، داوطلبان و طرفداران در طی انتخابات ۲۰۲۰ اپ‌های کمپین‌ نامزد موردعلاقه خود را دانلود کرده‌اند، اما اپ‌های «Vote Joe» جو بایدن - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر فومن استان گیلان - و «Trump 2020» دونالد ترامپ اطلاعات زیادی از کاربران جمع آوری می‌کنند.

زمانی که کاربران این اپ‌ها را دانلود می‌کنند، شمار موبایل خود - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر فومن استان گیلان - را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهند. اپ بایدن برای - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر فومن استان گیلان - دستیابی به لیست مخاطبین درخواست مجوز می‌کند - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر فومن استان گیلان - و اپ ترامپ نیز می‌خواهد به اطلاعات GPS و بلوتوث کاربران دسترسی داشته باشد.

این اطلاعات بسیار زیاد - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر فومن استان گیلان - هستند، با این - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر فومن استان گیلان - حال کاربران به چنین موضوعی عادت کرده‌اند. اپ‌های مختلف از گوگل مپس گرفته تا اینستاگرام اطلاعات زیادی از ما جمع آوری می‌کنند. حالا سیاستمداران در این مسیر قدم برمی‌دارند که نگرانی طرفداران حفظ حریم خصوصی را در پی - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر فومن استان گیلان - داشته - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر فومن استان گیلان - که یکی از آن‌ها استادیار دانشگاه «تگزاس در آستین» به نام - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر فومن استان گیلان - «سم وولی» است. وولی اعلام کرده:

«مردم به اشترک‌گذاری داده‌های - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر فومن استان گیلان - خود عادت کرده‌اند و آن‌ها را در اختیار گوگل مپس یا اپ‌های شخص ثالث قرار می‌دهند. این موضوع در کمپین‌های سیاسی نگران‌کننده است، چرا که از اپ‌ها برای جمع‌آوری اطلاعات و استفاده از آن‌ها در دنیای سیاست استفاده می‌شود.»

دموکرات‌ها به دنبال اطلاعات اعضای خانواده یا دوستان افراد هستند و به همین دلیل خواستار دسترسی به اطلاعات مخاطبین می‌شوند. اگر کاربران چنین مجوزی به اپ بایدن بدهند، این برنامه اطلاعات کاربران را با توجه به وابستگی سیاسی، تاریخچه رای دادن و محل زندگی فیلتر می‌کنند. این استراتژی در سال‌های ۲۰۰۸ و ۲۰۱۲ با موفقیت توسط تیم اوباما دنبال شد و در حالی که - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر فومن استان گیلان - بی‌ضرر به نظر می‌رسد، وولی - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر فومن استان گیلان - برای نگرانی یک دلیل دارد:

«سازمان‌دهی روابط یک سکه دورو است. بهترین راه برای تغییر عقیده یک فرد، گفتگو و شناخت آن‌ها است. همچنین بهترین راه برای - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر فومن استان گیلان - دستکاری اعتقادات یک فرد، اشتراک اطلاعات با آن‌ها است.»

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر فومن استان گیلان

جمهوری‌خواهان کمتر - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر فومن استان گیلان - از سازمان‌دهی - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر فومن استان گیلان - روابط استفاده می‌کنند - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر فومن استان گیلان - و استراتژی متفاوتی را دنبال می‌کنند. اپ Trump 2020 یک نمونه آشکار از - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر فومن استان گیلان - استراتژی جمع آوری اطلاعات کاربران محسوب می‌شود که توسط یک کمپانی در آستین به نام «Phunware» توسعه پیدا کرده و به علت توانایی‌های بالای خود در ردیابی موقعیت شناخته شده است.

اپ ترامپ به شماره موبایل، - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر فومن استان گیلان - نام کامل، ایمیل و زیپ کد برای ثبت نام نیاز دارد و به دنبال مجوز برای دسترسی به موقعیت کاربران است. در حالی که این اپ اعلام می‌کند از اطلاعات مکانی کاربران برای نمایش کمپین‌ها در اطراف - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر فومن استان گیلان - محل زندگی آن‌ها استفاده می‌کند، وولی به امکان - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر فومن استان گیلان - استفاده از آن‌ها - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر فومن استان گیلان - برای موارد دیگر اشاره - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر فومن استان گیلان - می‌کند:

«تمام این موارد کوچک مانند لیست - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر فومن استان گیلان - مخاطبین برای ارسال پیام و موقعیت - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر فومن استان گیلان - مکانی برای نمایش محل کمپین‌ها جمع آوری و متمرکز شده و دیگر کنترلی روی نحوه استفاده از آن‌ها نخواهید داشت.»

در حال حاضر وولی نمی‌داند کمپین ترامپ دقیقا چه استفاده‌ای از موقعیت مکانی کاربران می‌کند، با این حال تخمین می‌زند که این کمپین با دقت بالایی رفت و آمد کاربران را تحت نظر دارد. با وجود تمام این موارد، کار جمهوری‌خواهان و دموکرات‌ها قانونی است و کاربران امکان جمع آوری اطلاعات را برای آن‌ها فراهم می‌کنند، با این - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر فومن استان گیلان - حال آن‌ها شاید از اشتراک‌گذاری اطلاعات خصوصی خود بی‌اطلاع باشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone