🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر هیدج استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر هیدج استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و وظیفه ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کار قطع و وصل شدن برق به کمپرسور را انجام می دهد که دو نوع مکانیکی و الکترونیکی موجود می باشد.
  2. سوال: وظیفه و عملکرد اکسپنشن (لوله مویی) در کولر گازی چیست؟
    پاسخ: لوله مویی با همکاری اواپراتور در تبخیر گاز مبرد عمل می کند.
  3. سوال: هزینه تعمیرات دستگاه من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات بعد از بررسی اولیه توسط تکنسین برای شما اعلام خواهد شد و هیچ هزینه اضافی را در بر نخواهد داشت.
  4. سوال: کولرگازی را چه زمانی سرویس کنیم؟
    پاسخ: یهتر است کولرگازی خود را به صورت دوره های 6 ماهه و یا حداکثر به صورت سالانه سرویس کنید.
  5. سوال: چرا کولرگازی نشت آب دارد؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی می تواند به دلیل خرابی پمپ درین، گرفتگی لوله فاضلاب، رطوبت بیش از حد محیط و .. باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23572.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

کشف 9 آسیب پذیری خطرناک در VoIP اندروید

محققان امنیتی چینی 9 آسیب پذیری روز صفر و خطرناک در صدا روی پروتکل اینترنت (VoIP) سیستم عامل اندروید پیدا کردند. پژوهشگران مذکور می گویند بیشتر تحقیقات امنیتی روی زیرساخت های شبکه و اپلیکیشن ها ...

محققان امنیتی چینی 9 آسیب پذیری روز صفر و خطرناک در صدا روی پروتکل اینترنت (VoIP) سیستم عامل اندروید پیدا کردند.

پژوهشگران مذکور می گویند - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر هیدج استان زنجان - بیشتر تحقیقات امنیتی روی زیرساخت - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر هیدج استان زنجان - های شبکه و اپلیکیشن ها متمرکز شده اند، ولی آنها - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر هیدج استان زنجان - تصمیم گرفتند صدا روی پروتکل اینترنت در سیستم عامل اندروید - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر هیدج استان زنجان - را بررسی کنند و به نتایج هولناکی دست یافتند.

هکر می تواند - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر هیدج استان زنجان - از طریق باگ هایی که در قسمت VoIP اندروید وجود دارد، کارهایی همچون رد تماس های صوتی، جعل نمایش شماره یا کالر آیدی و برقراری - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر هیدج استان زنجان - تماس بدون اجازه کاربر را انجام داده و از راه دور کدهای دلخواه را اجرا کنند.

تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر هیدج استان زنجان

به گفته محققان، آسیب پذیری بیشتر در قسمت فناوری انتقال صدا بر بستر نسل چهارم تلفن همراه یا همان VoLTE و VoWiFi مشاهده شده است. آنها یافته های خود را در اختیار گوگل قرار - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر هیدج استان زنجان - داده و از غول موتورهای جستجو پاداش گرفتند. میزان تهدید امنیتی این آسیب پذیری - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر هیدج استان زنجان - «جدی» ارزیابی شده ولی گوگل به زودی با انتشار به روز رسانی آنرا برطرف خواهد کرد. - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر هیدج استان زنجان -

ظاهراً مشکل فوق از اندروید 7.0 شروع شده و تا ویرایش 9.0 همچنان - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر هیدج استان زنجان - پابرجا بوده و به هکرها اجازه می - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر هیدج استان زنجان - داده تا از - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر هیدج استان زنجان - طریق شبکه و پردازش ناسازگار بین VoIP و PSTN دیوایس ها را هک کنند.

پیش از کشف این آسیب پذیری خطرناک، چند روز پیش آسیب پذیری جدی دیگری در گوشی های پیکسل، سامسونگ و هواوی کشف شده بود که به هکرها اجازه می داد به روت گوشی اندرویدی دسترسی پیدا کنند. این آسیب - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر هیدج استان زنجان - پذیری در ویرایش 3.18، 4.14، 4.4 و 4.9 برطرف شده اما در نسخه های جدیدتر رفع نشده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone