🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر سنندج استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر سنندج استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا بیش از اندازه پر کردن گاز مشکلی برای دستگاه ایجاد میکند؟
    پاسخ: این میزان قطعا اندازه کلی ندارد و بسته به نوع و مدل دستگاه شما متفاوت است.
  2. سوال: آیا خدمات و تعمیرات انجام شده برای من دارای ضمانت است؟
    پاسخ: بله؛ تمام تعمیراتی که توسط تکنسین ما انجام شود دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
  3. سوال: وظیفه و عملکرد فیلترکولرگازی چیست؟
    پاسخ: فیلتر کولرگازی ذرات و گردغبار را به دام می اندازد و به تصفیه هوای محیط کمک شایانی می کند.
  4. سوال: نقش و وظیفه کنتاکتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد کلی و نقش آن مانند یک کلید ساده است که یک سمت آن همیشه نول و سمت دیگر فاز قطع و وصل می شود که البته این قطعه در بعضی از کولرگازی ها وجود دارد.
  5. سوال: دلیل قطعی و اتصالی در فیوز کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مصرف بیش از اندازه انرژی در هر دستگاهی می تواند سبب پریدن فیوز که در واقع به خاطر محافظت از دستگاه شما هست باشد و کولرگازی نیز از این قاعده مستثنی نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23575.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

استارت‌آپ «باسلام» به فینال Future Stars در نمایشگاه جیتکس رسید اما مقام نیاورد

استارت‌آپ باسلام به مرحله فینال رقابت «سوپرنوا» در «Future Stars» نمایشگاه جیتکس ۲۰۱۹ رسید اما امروز ۱۷ مهر، عنوان «قهرمان سوپرنوا» به تیم دیگری به نام «Key To Enable» رسید. باسلام که در سال ۹۵ ...

استارت‌آپ باسلام به مرحله فینال رقابت «سوپرنوا» در «Future Stars» نمایشگاه جیتکس ۲۰۱۹ رسید اما امروز ۱۷ مهر، عنوان «قهرمان سوپرنوا» به تیم دیگری به نام «Key To Enable» رسید. باسلام که در سال ۹۵ کار خود را شروع کرد، تنها استارت‌آپ ایرانی‌‌ بود که در «GITEX Future Stars» (ستارگان آینده) به مرحله فینال رسید.

قهرمان رقابت سوپرنوا یا - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر سنندج استان کردستان - «Supernova Champion» جایزه‌ای ۱۰۰ هزار دلاری دریافت می‌کند. این در حالیست که ۱۱ تیم دیگر که در بخش‌های مختلف برگزیده - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر سنندج استان کردستان - شوند، جایزه ۱۰ هزار دلاری خواهند داشت. برای مثال استارت‌آپی که بهترین تاثیر اجتماعی را داشته، بهترین استارت‌آپ حوزه هوش مصنوعی یا بهترین استارت‌آپ جوان با موسس و اعضای زیر ۳۰ سال. در این - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر سنندج استان کردستان - حوزه‌ها نیز داوران مقامی به نماینده ایران اختصاص ندادند.

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر سنندج استان کردستان

در مرحله فینال هر استارت‌آپ ۴ دقیقه برای ارائه، زمان دارد و پس از آن داوران به مدت ۲ دقیقه از شرکت‌کنندگان سوال می‌پرسند. عصر امروز (۱۷ مهر) نماینده باسلام هم در مرحله فینال، این استارت‌آپ را به هیات داوران معرفی کرد و پس از آن به سوالات آنها پاسخ - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر سنندج استان کردستان - داد.

حدود ۷۵۰ استارت‌آپ از سراسر دنیا در این نمایشگاه شرکت کرده‌اند که با سلام - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر سنندج استان کردستان - به عنوان تنها استارت‌آپ ایرانی به مرحله فاینال رسیده است. رقابت «سوپرنوا» در بخش ستارگان آینده جیتکس، چندین معیار ارزیابی مختلفی دارد که به شرح زیر هستند:

  • سطح نوآوری: اصالت ایده
  • پتانسیل: طول عمر، واقع‌بینی و سودآوری
  • تیم: اعتبار اعضای تیم و اینکه چگونه کمپانی شما را به یک موفقیت تبدیل می‌کنند
  • عملکرد: قابلیت استفاده
  • تاثیر: محصول شما چه تاثیر اجتماعی، فرهنگی و محیطی دارد

استارت‌آپ‌های جهانی برای ورود به رقابت سوپرنوا، ۳ پیش شرط دارند:

  • سن - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر سنندج استان کردستان - فعالیت کمتر از ۵ سال
  • استفاده از - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر سنندج استان کردستان - تکنولوژی در محصول و سرویس‌ها
  • داشتن یک مدل تجاری وسعت پذیر

باسلام کار خود را در آبان ۱۳۹۵ آغاز کرد و در پایان همان سال ۴۷ غرفه داشت اما در پایان سال ۱۳۹۶، هزار غرفه را پشت سر گذاشت. در واقع به مدت یک سال، رشدی ۲۰ برابری اتفاق افتاد. محصولاتی که فروشندگان بومی در این فروشگاه عرضه می‌کنند تاکنون در ۷۰۰ نقطه جغرافیایی - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر سنندج استان کردستان - به فروش رسیده‌اند و تقریبا از تمام شهرهای ایران غرفه در باسلام وجود دارد.

دیجیاتو در بهمن ۹۷، گزارشی کامل از استارت‌آپ باسلام تهیه کرده است. در این مقاله با داستان موفقیت و پیشرفت باسلام آشنا می‌شوید:

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone