🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر قوچان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر قوچان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
  2. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  3. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  4. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  5. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17493.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

آیا حساب ‌های Call of Duty هک شده‌اند؟

به نظر می‌رسد اطلاعات ورود به حساب بیش از ۵۰۰ هزار حساب اکتیویژن هک شده است. سایت Dexerto گزارش داده که این نشت اطلاعاتی روز یکشنبه ۲۰ سپتامبر (۳۰ شهریور) رخ داده است. وب‌سایت فوربس از Dexerto ...

به - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر قوچان استان خراسان - نظر می‌رسد اطلاعات ورود به حساب بیش از ۵۰۰ - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر قوچان استان خراسان - هزار حساب اکتیویژن هک شده است. سایت Dexerto گزارش داده که این نشت اطلاعاتی روز یکشنبه ۲۰ سپتامبر (۳۰ شهریور) رخ داده است.

وب‌سایت فوربس از Dexerto نقل می‌کند که اختیار دسترسی به حساب کاربران به صورت عمومی منتشر شده و جزئیات حساب، برای جلوگیری از بازیابی آن‌ها توسط صاحبان اصلی تغییر کرده است.

بیشتر حساب‌های اکتیویژن توسط بازیکنان فرنچایز محبوب Call of Duty مورد استفاده قرار می‌گیرد. چندین حساب eSports و اکانت‌های گیمینگ در توییتر نیز خبر از یک حفره مشکوک داده‌اند. اولین نفر Okami بنیانگذار Respawnable بود - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر قوچان استان خراسان - که در توییتر خود نوشت: «حقیقت دارد» و اضافه کرد که بازیکنان باید هرچه سریع‌تر رمز عبور حساب خود را تغییر دهند.

با این حال، سخنگوی اکتیویژن روز ۲۲ سپتامبر (۱ مهر) بیانیه زیر را صادر کرد:

«حساب‌ های Call of Duty اکتیویژن به مشکل برنخورده‌اند. گزارش‌های ارائه شده - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر قوچان استان خراسان - در این مورد دقیق نیستند. ما به تمام نگرانی‌های مربوط به حریم خصوصی رسیدگی می‌کنیم. مثل همیشه به بازیکنان توصیه می‌کنیم مراقب حساب‌های کاربری خود باشند. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از مجموعه مفیدی از نکات و دستورالمعل‌های گام به گام، - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر قوچان استان خراسان - به صفحه پشتیبانی بازیکن ما مراجعه کنید.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone