🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر خلخال استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر خلخال استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  2. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
  3. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  4. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17395.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

مروری بر تصاویر برگزیده رقابت عکاسی زیر آب ۲۰۲۰

تصویر فوق العاده ای که در بالا مشاهده میکنید جایزه برترین اثر رقابت عکاسی زیر آب ۲۰۲۰ مجله غواصی (Scuba Diving) را به خود اختصاص داده است؛ رقابتی سالانه که با هدف انتخاب بهترین عکس ...

تصویر فوق العاده ای که در بالا مشاهده میکنید جایزه برترین اثر رقابت عکاسی زیر آب ۲۰۲۰ مجله غواصی (Scuba Diving) را به - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر خلخال استان اردبیل - خود اختصاص داده است؛ رقابتی سالانه که با هدف انتخاب بهترین عکس از هفت دریا برگزار می شود.

این مسابقه که با نام از دریچه لنز شما شناخته می شود حالا شانزدهمین سال برگزاری - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر خلخال استان اردبیل - اش را می گذراند و تاکنون - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر خلخال استان اردبیل - بالغ بر ۲۶۳۶ نفر از سراسر دنیا - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر خلخال استان اردبیل - در آن شرکت کرده اند.

ایوانس بودین از Baja California مکزیک توانست جایزه نفر اول این رقابت را به خود اختصاص دهد. او که در ماه ژوئن برای مستند سازی حیات دریایی - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر خلخال استان اردبیل - و اثرات کاهش ترافیک دریایی به خاطر پاندمی کووید ۱۹ به یک ماموریت کاری اعزام شده بود توانست این تصویر را ثبت کند.

تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر خلخال استان اردبیل

رقابت عکاسی زیر آب مجله غواصی امسال در چهار دسته بندی برگزار شد - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر خلخال استان اردبیل - و در گروه رفتار جولز کاسی از استرالیا  توانست به خاطر ثبت تصویر نزاع یک لوله ماهی با یک اسب دریایی سر کوتاه در خلیج - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر خلخال استان اردبیل - پورت فلیپ ویکتوریا جایزه نخست را دریافت نماید.

تعامل این دو جاندار - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر خلخال استان اردبیل - دریایی برای مدت ۱۰ ثانیه طول کشیده و کاسی توانسته در همین فاصله کوتاه این تصویر فوق العاده را ثبت نماید.

تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر خلخال استان اردبیل

در گروه عکاسی ماکرو نیز عکاسی به نام جفری هینز از وست پالم بیچ فلوریدای آمریکا توانست به خاطر ثبت عکس از یک اسب آبی جایزه نخست این گروه را دریافت نماید.

هینز در این باره می گوید:

ثابت قدم بودن و تمرکز دو کلید اصلی موفقیت برای پیدا کردن سوژه است.

 

تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر خلخال استان اردبیلدر گروه عکاسی با دوربین کامپکت نیز توبیاک فردریک از Anilao فیلیپین توانست به - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر خلخال استان اردبیل - خاطر ثبت یک عکس رنگارنگ - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر خلخال استان اردبیل - از اختاپوسی که روی یک برگ نخل استراحت می کرد جایزه نخست را دریافت کند.

Anilao در این باره می گوید:

من سفیر - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر خلخال استان اردبیل - برند دوربین SeaLife هستم و همواره با دوربین DC2000 عکاسی می کنم و معمولا چند عکس دیگر را هم در کنار تصویر اصلی - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر خلخال استان اردبیل - با استفاده از دوربین DSLR می گیرم.

تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر خلخال استان اردبیل

در گروه عکاسی با زاویه واید هم تصویری از یک غواص - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر خلخال استان اردبیل - که درون اعماق تاریک یک فروچاله در Puerto Morelos مکزیک می پرد توانست مقام نخست را کسب کند.

دوستم که بالای آن تکه ابر بود و پرتوهای طلایی خورشید روی صورتش می تابید به قدری کوچک دیده می شد که من تصمیم گرفتم تمام مدت از او عکس بگیرم و سعی کنم یک غواص کوچک را در این فضای - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر خلخال استان اردبیل - عظیم به تصویر بکشم.

از یک - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر خلخال استان اردبیل - نوامبر - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر خلخال استان اردبیل - امسال علاقمندان می توانند آثار عکاسی خود را برای رقابت «از دریچه لنز شما در سال ۲۰۲۱» ارسال نمایند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر مروارید نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
یه سایت تعمیر لوازم خانگی بهتون معرفی میکنم *****
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone