🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر اردستان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر اردستان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  2. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  3. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  4. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
  5. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38515.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

هفت سنگ؛ وست ورلد

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از ...

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر اردستان استان اصفهان - را ترجیح می دهند - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر اردستان استان اصفهان - و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر اردستان استان اصفهان - بازی ها را - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر اردستان استان اصفهان - به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر اردستان استان اصفهان - درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید ترین و - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر اردستان استان اصفهان - بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.

Cytus II

تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر اردستان استان اصفهان

  • بازی آفلاین است

پنج سال. زمان - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر اردستان استان اصفهان - زیادی به نظر - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر اردستان استان اصفهان - می رسد، نه؟ ولی - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر اردستان استان اصفهان - سایتوس 2 نشان داد که ارزش این همه صبر را داشته است. با وجود اینکه هسته اصلی گیم پلی دست نخورده باقی مانده ولی ترکیب - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر اردستان استان اصفهان - همان المان ها با یک گرافیک زیباتر و داستانی گیرا باعث شده تا - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر اردستان استان اصفهان - تجربه ای جذاب همانند قسمت قبل داشته باشید.

روز گذشته بازی راهش را به اندروید نیز پیدا - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر اردستان استان اصفهان - کرد و اگر دیوایسی اندرویدی دارید، حالا می توانید ساعت ها پای موسیقی های این عنوان موزیکال بشینید و سعی - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر اردستان استان اصفهان - کنید نت ها را بنوازید. در چند روز آینده هم یک بروزرسانی بزرگ برای ورژن iOS منتشر می - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر اردستان استان اصفهان - شود. برای آشنایی بیشتر با سایتوس 2، پیشنهاد می کنیم بررسی بازی را از دست ندهید:

تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر اردستان استان اصفهان

Cytus II

سازنده: Rayark قیمت: 1.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 763 / 576 مگابایت زبان:

The Sims Mobile

تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر اردستان استان اصفهان

  • بازی آنلاین است

بعد از عرضه The Sims FreePlay و دریافت بازخوردهای منفی، بازیکن ها یک سوال از خود پرسیدند؛ چرا الکترونیک آرتز یک - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر اردستان استان اصفهان - نسخه شبیه به سیمزهای رایانه های شخصی را - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر اردستان استان اصفهان - به اسمارت فون ها نمی آورد؟ The Sims Mobile تا حدودی به این درخواست جواب می دهد.

در بازی شخصیت تان را می سازید، به سر کار می روید، خانه خود را بزرگ تر می کنید و با بقیه افراد شهر آشنا می شوید. دقیقا همانند چیزی که در سیمزهای کلاسیک دیده بودیم. البته وجود سیستم انرژی روند پیشرفت بازیکن در نسخه موبایل را کندتر کرده ولی اگر یک تجربه شبیه سازی از زندگی را می خواهید، The Sims Mobile مطمئنا سرگرم تان می کند.

تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر اردستان استان اصفهان

The Sims™ Mobile

سازنده: Electronic Arts قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 105.5 / 81 مگابایت زبان:

Westworld

تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر اردستان استان اصفهان

  • بازی آنلاین است

این اولین بار نیست که به وست ورلد می پردازیم - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر اردستان استان اصفهان - و ماه گذشته نگاهی به نسخه محدود آن انداختیم. اما علت اینکه دوباره نسخه موبایل - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر اردستان استان اصفهان - این سریال محبوب را می - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر اردستان استان اصفهان - بینیم به عرضه بتا همگانی - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر اردستان استان اصفهان - وست ورلد باز می گردد و اگر تاکنون دست به تجربه - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر اردستان استان اصفهان - بازی نرده اید، - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر اردستان استان اصفهان - حالا زمان مناسبی است تا با دست پخت جدید سازنده فال - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر اردستان استان اصفهان - اوت شلتر بیشتر آشنا شوید.

همانگونه که در معرفی نسخه موبایل وست ورلد گفتیم، بازی خاطرات بدی که با بازی گیم آو ترونز داشتیم را کاملا پاک می کند و توسعه دهنده به خوبی توانسته از پتانسیل های دنیای سریال استفاده کند؛ در این عنوان کنترل پارکی با - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر اردستان استان اصفهان - ربات های مختلف را به عهده دارید و باید با ساخت - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر اردستان استان اصفهان - میزبان های بهتر، انسان هایی که به پارک سر می زنند را راضی نگه دارید.

تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر اردستان استان اصفهان

Westworld

سازنده: Behaviour Interactive قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 222 / 140 مگابایت زبان:

Siege of Dragonspear

تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر اردستان استان اصفهان

  • بازی آفلاین است

سایتوس 2 و سیمز تنها بازی های مهم هفته پیش نیستند و دیگر نماینده بزرگ هفت سنگ امروز را می توانیم Siege - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر اردستان استان اصفهان - of Dragonspear بنامیم. این عنوان که بسته اضافه شونده بازی ماندگار - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر اردستان استان اصفهان - Baldur's Gate به شمار می رود، در سال 2016 برای پلتفرم های - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر اردستان استان اصفهان - خانگی عرضه شد و ساعاتی قبل نیز شاهد انتشار نسخه موبایل بودیم.

Siege of Dragonspear تمام چیزی که علاقه مندان به نقش آفرینی های کلاسیک می خواهند را دارد. از - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر اردستان استان اصفهان - سیستم مبارزات و دوربین ایزومتریک بگیرید تا وجود ماموریت های فراوان که انجام تمام آن ها نزدیک به 30 ساعت زمان می برد. اگر از علاقه مندان به بازی های نقش آفرینی قدیمی هستید، ساخته Beamdog بهترین گزینه این هفته برای شما خواهد بود.

Siege of Dragonspear

Siege of Dragonspear

سازنده: Overhaul Games قیمت: 9.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 2600 مگابایت زبان:

Keep in Mind: Remastered

  • بازی آفلاین - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر اردستان استان اصفهان - است

نگذارید اسکرین - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر اردستان استان اصفهان - شات های Keep - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر اردستان استان اصفهان - in - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر اردستان استان اصفهان - Mind فریب تان دهند. اگرچه گرافیک بازی همه پسند نیست و با عنوان طولانی هم رو به رو نیستیم ولی داستان کنجکاو برانگیز ساخته Akupara Games به تنهایی می تواند دلیل خوبی برای تجربه Keep in Mind باشد.

بازی داستان شخصیتی با نام جوناس را روایت - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر اردستان استان اصفهان - می کند - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر اردستان استان اصفهان - که - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر اردستان استان اصفهان - به خاطر گذشته اش تا مرز افسردگی رفته و همین مسئله هم باعث شده تا رابطه وی با زنش نیز کم رنگ تر گردد. یک شب او در مکانی تاریک با هیولاهای گوناگون بیدار - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر اردستان استان اصفهان - می شود و حالا باید سعی کند خودش را نجات دهد.

Keep in Mind: Remastered

Keep in Mind: Remastered

سازنده: Akupara Games قیمت: 0.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 64.52 مگابایت زبان:

Hungry Dragon

  • بازی - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر اردستان استان اصفهان - آفلاین است

Hungry Shark World را انجام داده اید؟ Hungry Dragon تقریبا همین عنوان است، با این تفاوت که حالا کنترل یک اژدها را دارید، جای دریا در فراز آسمان ها پرواز می کنید و باید هر موجودی که می توانید را بخورید تا اژهای تان زنده بماند. برای کنترل شخصیت اصلی داستان نیز کار سختی پیش رو ندارید.

با آنالوگ سمت چپ صفحه او را حرکت داده - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر اردستان استان اصفهان - و به هر جایی که خواستید می برید، همانند چیزی که پیشتر با Hungry Shark World هم دیده بودیم. Hungry Dragon فعلا در مرحله بتا قرار دارد اما اگر - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر اردستان استان اصفهان - دل تان برای - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر اردستان استان اصفهان - خوردن موجودات تنگ شده بد نیست نیم نگاهی به بازی بیاندازید.

Hungry Dragon™

Hungry Dragon™

سازنده: Ubisoft قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 638.8 / 313 مگابایت زبان:

Somewhere: The Vault Papers

  • بازی آفلاین است

اگر یکی از عناوین سری Lifeline را تجربه کرده باشید، Somewhere: The Vault Papers حتما برای تان آشنا خواهد بود. - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر اردستان استان اصفهان - در این بازی متن محور (Text - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر اردستان استان اصفهان - Based) نیز کاراکتری در مکانی گیر افتاده و شما باید از طریق پیام های متنی، او را از مخمصه نجات دهید؛ گوگل مپس را برایش درست کنید، در اینترنت به جستجوی اطلاعات مورد نیاز بگردید یا در بعضی حوادث بهترین راه را به او نشان دهید. البته مراقب باشید، چون هر تصمیم نتایج خودش را به همراه خواهد داشت.

Somewhere

Somewhere

سازنده: Plug In Digital قیمت: نسخه اندروید رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 27.3 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone