تعمیرات یخچال امرسان در شهر تویسرکان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: یخچال باید دور از منابع حرارتی نصب شود اما در صورتی که ناچار به نصب یخچال در کنار اجاق گاز هستید از یک عایق حرارتی مابین یخچال و اجاق گاز استفاده کنید تا از انتقال حرارت به یخچال جلوگیری شود.
  2. سوال: دمای محیط نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: یخچال باید در محیط هایی با دمای بین 5 درجه سانتی گراد الی 38 درجه سانتی گراد نصب گردد. محیط های خیلی گرم و یا خیلی سرد در عملکرد یخچال اخلال ایجاد کرده و ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند.
  3. سوال: علت برفک زدن فریزر چیست؟
    پاسخ: برفک زدن داخل فریزر ممکن است به علت باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خرابی لاستیک دور درب رخ دهد. همچنین بروز خرابی در قطعات دیفراست میتواند باعث ایجاد برفک در یخچال شود.
  4. سوال: علت خنک نکردن فریزر چیست؟
    پاسخ: خنک نکردن فریزر به عوامل متعددی از جمله کمپرسور ، گاز ، فن و قطعات دیفراست ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  5. سوال: سوختن موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: عوامل متعددی میتواند باعث سوختن موتور یا همان کمپرسور یخچال شود. نوسانات برقی ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیف بودن کندانسور ، خرابی فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از اطراف و پشت ، کیپی لوله موئی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو عواملی هستند که میتوانند باعث شوند کمپرسور یخچال دچار آسیب گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13357.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

اپل با بروزرسانی iOS 14.5 آدرس IP کاربر را از گوگل مخفی می‌کند

اپل قابلیت جدیدی به سافاری در iOS 14.5 اضافه کرده که آدرس IP کاربر را حین استفاده از قابلیت Safe Browsing گوگل مخفی کرده و حریم خصوصی را ارتقاء می‌دهد. مرورگر سافاری در iOS و ...

اپل قابلیت جدیدی به سافاری در iOS 14.5 اضافه کرده که آدرس IP کاربر را حین استفاده از قابلیت Safe Browsing گوگل مخفی کرده و حریم خصوصی را ارتقاء می‌دهد.

مرورگر سافاری در iOS و iPadOS قابلیتی به نام Fraudulent Website Warning دارد که - تعمیرات یخچال امرسان در شهر تویسرکان استان همدان - به گفته اپل، در صورت بازدید از سایت‌های مشکوک به فیشینگ و یا به عبارت ساده‌تر، سایت‌هایی که قصد سرقت اطلاعات کاربر مثل نام کاربری، رمز عبور و اطلاعات خصوصی دیگر را دارند، به کاربر هشدار می‌دهد.

اپل برای این قابلیت، از لیست سیاه یا دیتابیسی به نام Safe Browsing گوگل - تعمیرات یخچال امرسان در شهر تویسرکان استان همدان - استفاده می‌کند که در آن سایت‌های مشکوک به فیشینگ یا کلاهبرداری قرار گرفته‌اند. گوگل لیستی از پیشوند هش شده (بخوانید آدرس نصفه و نیمه) سایت‌های فیشینگ یا مخرب را به سافاری ارسال می‌کند تا این مرورگر آنها را با سایتی که کاربر در حال بازدید از آن است، تطابق دهد.

تعمیرات یخچال امرسان در شهر تویسرکان استان همدان
تصویری از نسخه بتای iOS 14.5. - تعمیرات یخچال امرسان در شهر تویسرکان استان همدان - اضافه شدن آدرس جدید proxy.safebrowsing.apple که - تعمیرات یخچال امرسان در شهر تویسرکان استان همدان - عبور ترافیک از سرورهای اپل را نشان می‌دهد.

اگر پیشوند ارسال شده از سوی گوگل با سایت بازدید شده تطابق داشته باشد، سافاری آدرس کامل را از گوگل درخواست می‌کند. به عبارت دیگر، گوگل با استفاده از این آدرس ناقص نمی‌تواند از سایتی که کاربر می‌خواهد بازدید کند باخبر شود.

با اینکه گوگل نمی‌تواند آدرس URL سایتی که کاربر می‌خواهد - تعمیرات یخچال امرسان در شهر تویسرکان استان همدان - از آن بازدید کند را تشخیص دهد، اما ممکن است آدرس IP او را حین تعامل با سافاری جمع‌آوری کند. حالا در نسخه 14.5 سیستم عامل iOS و iPadOS دیگر چنین اتفاقی رخ نخواهد داد. اپل پس از انتشار این بروزرسانی، قابلیت Safe Browsing را به جای سرورهای گوگل از سرورهای خود عبور خواهد - تعمیرات یخچال امرسان در شهر تویسرکان استان همدان - داد تا «ریسک نشت اطلاعات - تعمیرات یخچال امرسان در شهر تویسرکان استان همدان - محدودتر شود.»

این تغییر جزوی از برنامه بزرگتر اپل برای ارتقا حریم خصوصی iOS و iPadOS است. این شرکت همچنین می‌خواهد با انتشار iOS 14.5 اپ‌ها را وادار کند تا پیش از ردیابی کاربران در اپ‌ها و وب سایت‌ها از آنها اجازه بگیرند. این قابلیت که App Tracking Transparency یا ATTP نام دارد، سبب ابراز - تعمیرات یخچال امرسان در شهر تویسرکان استان همدان - نگرانی از سوی توییتر و به خصوص فیسبوک شده چرا که به - تعمیرات یخچال امرسان در شهر تویسرکان استان همدان - عقیده آنها روی تبلیغات شخصی‌سازی شده تأثیر منفی می‌گذارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone