🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر شیراز استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر شیراز استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  2. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
  3. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
  4. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
  5. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11864.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

آیفون ۱۳ مینی به‌عنوان آخرین گوشی ۵.۴ اینچی اپل توسط پگاترون تولید می‌شود

پگاترون، دومین تامین‌کننده بزرگ اپل ظاهرا قرار است وظیفه مونتاژ آیفون‌های کوچک‌تر را برعهده بگیرد. بر اساس یک گزارش جدید، این شرکت سفارشات آیفون ۱۳ مینی و بخشی از آیفون ۶.۱ اینچی بعدی را تامین ...

پگاترون، دومین تامین‌کننده بزرگ اپل ظاهرا قرار است وظیفه مونتاژ آیفون‌های کوچک‌تر - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر شیراز استان فارس - را برعهده بگیرد. بر اساس یک گزارش جدید، این شرکت سفارشات آیفون ۱۳ مینی و بخشی از آیفون ۶.۱ اینچی بعدی - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر شیراز استان فارس - را تامین خواهد کرد.

به گزارش دیجی‌تایمز، آیفون ۱۳ مینی امسال هم مثل پارسال با اندازه ۵.۴ اینچی به بازار می‌آید و احتمالا به خاطر فروش پایین آخرین مدل مینی در سری پرچمداران اپل خواهد بود. به عبارت دیگر، برای سری آیفون ۱۴ دیگر مدل مینی تولید نمی‌شود.

به گفته «مینگ-چی کو»، اپل در سال ۲۰۲۲ دو آیفون ۶.۱ اینچی - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر شیراز استان فارس - و دو آیفون ۶.۷ اینچی می‌سازد، بنابراین آیفون ۱۴ استاندارد و پرو در دو اندازه در دسترس کاربران - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر شیراز استان فارس - قرار می‌گیرند.

تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر شیراز استان فارس

پگاترون به‌عنوان بزرگ‌ترین مونتاژکننده آیفون پس از فاکسکان، در ماه فوریه ۱۴.۲ میلیون دلار هزینه کرد تا - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر شیراز استان فارس - زمینی در شهر چنای هند را برای ساخت کارخانه خریداری کند. این - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر شیراز استان فارس - شرکت پیش‌تر در اواخر سال ۲۰۲۰ طرحی را در هیئت مدیره خود تصویب کرده بود که به موجب آن قرار شد ۱۵۰ میلیون دلار برای ساخت اولین کارخانه تولید - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر شیراز استان فارس - آیفون در این کشور هزینه شود.

اگر به خاطر داشته باشید، اپل پاییز پارسال همکاری با پگاترون را به - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر شیراز استان فارس - خاطر تخطی از قوانین کار تعلیق کرد. پیش‌بینی می‌شد که این اتفاق موجب از دست دادن بخشی از سفارشات آیفون ۱۲ و انتقال آن به Luxshare، دیگر تامین‌کننده اپل - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر شیراز استان فارس - شود. از آن‌جایی که گزارش کامل دیجی‌تایمز هنوز منتشر نشده، اطلاعات بیشتری در این باره در دسترس نیست.

دیروز در گزارشی به اطلاع شما رساندیم که آیفون ۲۰۲۱ اپل با نام آیفون ۱۳ به بازار می‌آید و سه مدل مینی، پرو و پرو مکس خواهد داشت. بر اساس این گزارش، فاکسکان همچنان بزرگ‌ترین مونتاژکننده آیفون ۱۳ خواهد بود و تولید کامل - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر شیراز استان فارس - آیفون ۱۳ پرو مکس، ۶۸ درصد از تولید آیفون ۱۳ معمولی و ۶۰ درصد از سفارشات تولید آیفون ۱۳ پرو را برعهده می‌گیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone