تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر پل سفید استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
  2. سوال: علت یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال ، چیدمان ناصحیح مواد غذایی ، خرابی سنسور محیطی یخچال ، خرابی برد ، خرابی دمپر انتقال هوا میتوانند باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شوند.
  3. سوال: روش از بین بردن بوی بد یخچال چیست؟
    پاسخ: اگر داخل یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین روش برای از بین بردن این بو این است که تمام مواد درون یخچال را خالی نموده و بعد از تمیز کردن درون یخچال ، فضای درونی دستگاه را با کمک محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز کنید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل طبقات یخچال قرار دهید. بعد از گذشت چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد یخچال خواهید بود.
  4. سوال: درجه یخچال در زمستان و تابستان باید روی چند باشد؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
  5. سوال: وظیفه شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال نقش تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با دستوری که از برد صادر میشود و با ارسال ولتاژ برق بوبین شیربرقی عمل کرده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30133.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

سامانه USSD خدمات دهی مخابرات با شناسه #۲۰۲۰* آغاز به کار کرد

«سید مجید صدری» رئیس شرکت مخابرات ایران با تبیین ضرورت افزایش درگاه‌های ارتباطی این شرکت در راستای شعار ارتباطی فراگیر، از آغاز به کار سامانه USSD با شناسه #۲۰۲۰* خبر داد و اعلام کرد از ...

«سید مجید صدری» رئیس شرکت مخابرات ایران با تبیین ضرورت افزایش درگاه‌های ارتباطی این شرکت در راستای شعار ارتباطی فراگیر، از آغاز به کار سامانه USSD با شناسه #۲۰۲۰* خبر داد و اعلام کرد از این پس مشترکان می‌توانند با این کد دستوری از کلیه خدمات تلفن ثابت بهره‌مند شوند.

رئیس شرکت مخابرات ایران در صفحه توییتر خود نوشت:

«سامانه USSD شرکت - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر پل سفید استان مازندران - مخابرات ایران با شناسه #۲۰۲۰* آغاز به کار کرد و از این پس همه مشتریان در سراسر کشور با این کد دستوری از کلیه خدمات حوزه تلفن ثابت از جمله دایری سرویس‌ها، ثبت شکایات و ثبت‌نام اینترنت پرسرعت بهره‌مند می‌شوند.»

پیش از این خدمات ۲۰۲۰ از طریق وب سایت مخابرات ایران و همچنین شماره تماس ثابت ۲۰۲۰ انجام می‌شد اما حالا شرکت مخابرات برای بهبود خدمات دهی به مشترکان و سهولت در ارتباطات فراگیر سامانه USSD این سامانه را راه اندازی کرده‌ است.

تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر پل سفید استان مازندران

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، مجید صدری درباره ویژگی‌های سامانه USSD مخابرات توضیح داد:

«تمام مشتریان در سراسر کشور - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر پل سفید استان مازندران - با شماره‌گیری #۲۰۲۰* می‌توانند در منوی شماره یک از خدمات مربوط به - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر پل سفید استان مازندران - تلفن ثابت شامل ثبت خرابی تلفن و پیگیری وضعیت بهره‌مند شوند؛ ضمن اینکه در منوی شماره دو می‌توانند تمام قبض‌های تلفن ثابت - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر پل سفید استان مازندران - میان‌ دوره و پایان دوره خود را در سراسر کشور به‌سرعت پرداخت کنند.»

به - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر پل سفید استان مازندران - گفته مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، کد USSD مخابرات ایران قابلیت ارائه انواع خدمات مخابراتی از جمله ثبت نام خدمات ارزش افزوده، دایری کلیه سرویس‌ها و خدمات تلفن ثابت، ثبت شکایات، ثبت نام اینترنت پرسرعت، - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر پل سفید استان مازندران - دریافت اطلاعات در مورد مدارک لازم جهت کلیه سرویس‌های مخابراتی و نحوه ثبت نام آنها را دارد: «در USSD مخابرات اطلاع‌رسانی پیامکی برای تمام مشترکین در نظر گرفته‌شده است که مشتریان می‌توانند پس از ثبت شماره همراه خود از خدمات کلی دستوری #۲۰۲۰* و پیگیری خدمات آن بهره‌مند شوند.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone