🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر زیراب استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر زیراب استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کولرگازی بود بد می دهد؟
    پاسخ: لوله ها و فیلتر های مختلف در کولرگازی بعد از تصفیه هوا مواد و ذرات نا مطبوع را جذب و دفع می کنند و عملکرد صحیح این قسمت ها قطعا در رفع این مشکل موثر است.
  2. سوال: آیا برای استفاده از کولرگازی نیاز به محافظ برق است؟
    پاسخ: بله؛ کولرگازی از دستگاه های بسیرا پرمصرف می باشد که فقط به همین دلیل عقل حکم می کند دستگاه را به صورت مستقیم به برق شهری متصل نکینم.
  3. سوال: کمپرسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کمپرسور در واقع اصلی ترین قطعه داخل کولرگازی به شمار می آید که انواع مختلف اسکرول، پیستونی و روتاری دارد و بدون وجود آن عملا کولرگازی کار نمی کند.
  4. سوال: آیا کارشناسی که برای تعمیر می آید توانمندی لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  5. سوال: دلیل خاموش نشدن کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: مشکل در ترموستات می تواند اصلی ترین دلیل این اتفاق باشد و یا ممکن است دستگاه شما با کنترل های الکتریکی همخوانی و ارتباط موثر ندارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27442.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

میکرون تامین چیپ‌ حافظه برای هواوی را متوقف کرد

پس از تحریم هواوی از سوی گوگل، اینتل و کوالکام حالا نوبت به میکرون رسیده که روابطش با هواوی را به حال تعلیق درآورد. کمپانی میکرون تکنولوژی (Micron) که در حوزه تولید نیمه رسانا و چیپ ...

پس از تحریم هواوی از سوی گوگل، اینتل و کوالکام حالا نوبت به میکرون رسیده که روابطش با هواوی را به حال تعلیق درآورد.

کمپانی میکرون تکنولوژی (Micron) که در حوزه تولید نیمه رسانا و چیپ فعالیت دارد، با انتشار بیانیه ای رسما - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر زیراب استان مازندران - تامین چیپ های حافظه برای هواوی را به حال تعلیق درآورد. این تصمیم در راستای تبعیت از تصمیم وزارت بازرگانی آمریکا مبنی بر قطع ارتباط شرکت های آمریکایی با هواوی اتخاذ شده است.

میکرون با این تصمیم در واقع خودزنی کرده است

میکرون در بیانیه خود تصریح کرده به عنوان یک کمپانی آمریکایی به قوانین و مقررات کشورهایی که در آن فعالیت دارد، احترام گذاشته و از آنها پیروی می کند؛ در نتیجه - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر زیراب استان مازندران - چاره ای جز توقف تامین قطعات ندارد. علاوه - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر زیراب استان مازندران - بر این با ارسال نامه ای به تولیدکنندگان عمده ماژول های حافظه از آنها خواسته از تحویل مستقیم یا غیر مستقیم کارت های حافظه، درایوهای SSD و حافظه های فلش مجهز به چیپ های میکرون به هواوی یا شرکت های وابسته به آن خودداری کنند.

کمپانی میکرون احتمالا این تصمیم را بر خلاف میلش گرفته چرا که بیش از آنکه به - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر زیراب استان مازندران - هواوی ضربه بزند، خود آنها متضرر خواهند شد. بر اساس گزارش مالی این شرکت حدود ۱۳ درصد درآمد آنها در ماه های اخیر ناشی از همکاری با هواوی بوده است.تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر زیراب استان مازندران

از طرف دیگر بر اساس لیستی که بلومبرگ تهیه کرده ۱۰ تامین کننده برتر هواوی در زمینه نیمه رساناها شامل فاکسکان، BYD، صنایع نیمه هادی تایوان، OuFeiguang، FIH Mobile، فلکس ترونیکس، SK Hynix، برادکام، کوالکام و یونیورس یوده اند. در این لیست کمپانی کره ای SK Hynix هم در زمینه چیپ های حافظه فعالیت دارد، در نتیجه هواوی اتکای چندانی به میکرون ندارد - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر زیراب استان مازندران - و می تواند قطعات مورد نیازش را از - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر زیراب استان مازندران - منابع دیگر تهیه کند.

با این حال احتمال خارج کردن هواوی از لیست تحریم نیز چندان دور از ذهن نیست چرا که اخیرا انجمن SDA به فاصله کوتاهی از تحریم هواوی دوباره این کمپانی را - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر زیراب استان مازندران - به لیست اعضای خود بازگرداند. علاوه بر این پرچمدار میت ۲۰ پرو که دو هفته قبل و در پی تحریم‌های آمریکا از فهرست دستگاه های دریافت کننده اندروید Q بتا خارج شده بود، دوباره - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر زیراب استان مازندران - به این فهرست بازگشته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone