تعمیرات یخچال کرال در شهر بوکان استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بوی بد یخچال را چگونه از بین ببریم؟
    پاسخ: در صورتی که یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین راه حل این است که تمام مواد غذایی داخل یخچال را خارج نموده و پس از تمیز کردن داخل یخچال ، فضای داخلی دستگاه را با استفاده از محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز نمایید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل فویل آلومینیوم قرار داده و در درون طبقات یخچال بگذارید. پس از چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد داخل یخچال خواهید بود.
  2. سوال: ترمودیسک با سنسور دیفراست چه تفاوتی دارد؟
    پاسخ: ترمودیسک یک قطعه مکانیکی حساس به حرارت بوده که بر اثر تغییرات حرارتی منقبض یا منبسط شده و عملیات قطع و وصل را انجام میدهد و چون به صورت سری در مدار المنت قرار گرفته است و از نوع NO نرمالی اوپن میباشد با افزایش دمای محیط اواپراتور منبسط شد و ولتاژ اعمالی به المنت قطع میگردد. سنسور دیفراست اما یک مقاومت الکتریکی حساس به دما میباشد که با تغییرات دمایی ولتاژ عبوری از آن تغییر کرده و برد یخچال را از وضعیت دمای محیط اواپراتور مطلع میسازد.
  3. سوال: زمان تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال چند ماه یکبار است؟
    پاسخ: میزان مصرف از آبریز و یخساز یخچال و کیفیت و رسوب آب منطقه بر عملکرد فیلتر یخچال تاثیرگذار است. بهترین زمان برای تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال هر 6 ماه یکبار میباشد. تعویض دیر هنگام فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی و یخساز و شلنگ های یخچال شود.
  4. سوال: وظیفه سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
  5. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27436.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

رشد ۴ برابری هواوی در بازار گجت‌های پوشیدنی

در حالی که بازار موبایل روزهای چندان پر رونقی را پشت سر نمی گذارد، عرضه جهانی پوشیدنی های هوشمند در سه ماهه اول سال ۲۰۱۹ با رشد ۵۵ درصدی نسبت به سال گذشته به ۴۹.۶ ...

در حالی که بازار موبایل روزهای چندان - تعمیرات یخچال کرال در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - پر رونقی را پشت سر نمی گذارد، عرضه جهانی پوشیدنی های هوشمند در سه ماهه اول سال ۲۰۱۹ با رشد ۵۵ درصدی نسبت به سال گذشته به ۴۹.۶ میلیون دستگاه رسیده است.

بر اساس گزارش موسسه تحقیقاتی IDC بازار پوشیدنی هوشمند در سه ماهه اول ۲۰۱۹ - تعمیرات یخچال کرال در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - کماکان در قبضه اپل - تعمیرات یخچال کرال در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - بوده اما هواوی و سامسونگ به - تعمیرات یخچال کرال در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - شکل چشمگیری فاصله - تعمیرات یخچال کرال در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - خود را با غول آمریکایی کاهش - تعمیرات یخچال کرال در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - داده‌اند. در واقع طی بازه زمانی مذکور این دو شرکت آسیایی در کنار شیائومی - تعمیرات یخچال کرال در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - بیشترین رشد را به ثبت رسانده اند. تعمیرات یخچال کرال در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

هواوی در چارک اول ۲۰۱۹ با رشد ۲۸۲ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته موفق به فروش ۵ میلیون گجت پوشیدنی شده که این شرکت را در جایگاه سوم برترین عرضه کنندگان - تعمیرات یخچال کرال در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - قرار می دهد. اپل هم با رشد ۴۹.۵ درصدی و عرضه ۱۲.۸ میلیونی توانسته از رتبه برتر خود دفاع کند.

شیائومی و سامسونگ به ترتیب موفق به فروش ۶.۶ و ۴.۳ میلیون گجت پوشیدنی شده و رتبه های دوم و چهارم را از آن خود کرده اند. - تعمیرات یخچال کرال در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - فیت بیت هم با عرضه ۲.۹ میلیونی در جایگاه پنجم جدول قرار گرفته است.

تعمیرات یخچال کرال در شهر بوکان استان آذربایجان غربی
تعداد پوشیدنی های عرضه شده (میلیون واحد)، رشد سالیانه و سهم هر شرکت از بازار

هرچند به لطف گسترش بازار پوشیدنی های هوشمند تمامی کمپانی ها نسبت به سال قبل عملکرد بهتری داشته اند اما رشد سالیانه هواوی در میان آنها خیره کننده بوده است. از این نظر سامسونگ با رشد ۱۵۱ درصدی در جایگاه دوم و شیائومی با ۶۸ درصد در رده سوم قرار می گیرد.

موسسه IDC بر این باور است که حذف جک هدفون و افزایش محبوبیت دستیارهای هوشمند دو عامل مهم در رشد ایرفون های بی سیم بوده اند و این محبوبیت کماکان به رشد خود ادامه خواهد داد. با توجه به عرضه ایرپاد ۲ و قابلیت های جدید آن احتمالا این بخش بازار نیز - تعمیرات یخچال کرال در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - همچنان شاهد سلطه اپل خواهد بود.

 

تماشا کنید: کالبدشکافی سامسونگ گلکسی بادز توسط iFixit

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone