تعمیرات یخچال کنوود در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را به برق بزنید حدودا 12 ساعت طول میکشد تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از 12 ساعت عملیات ساخت یخ شروع شده و معمولا 48 تا 72 ساعت طول میکشد تا مخزن یخساز کاملا پر بشود. البته فشار آب و حجم مواد غذایی داخل فریزر و باز و بسته شدن درب در طول روز نیز میتواند بر سرعت یخسازی موثر باشد.
  2. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  3. سوال: یخچال باید چقدر با دیوار فاصله داشته باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  4. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: عوامل متعددی میتواند باعث سوختن موتور یا همان کمپرسور یخچال شود. نوسانات برقی ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیف بودن کندانسور ، خرابی فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از اطراف و پشت ، کیپی لوله موئی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو عواملی هستند که میتوانند باعث شوند کمپرسور یخچال دچار آسیب گردد.
  5. سوال: آیا جابجایی یخچال وقتی دستگاه روشن است خطرناک است؟
    پاسخ: بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27461.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

چین در واکنش به تحریم هواوی از تهیه لیست سیاه شرکت‌های خارجی خبر داد

دولت چین در واکنش به تحریم هواوی توسط دولت ترامپ، در حال تهیه فهرستی از نهادهای خارجی غیرقابل اعتماد است که در روند تجارت این کشور اخلال ایجاد می کنند. هواوی نه تنها به عنوان ...

دولت چین در واکنش به تحریم هواوی توسط دولت ترامپ، در حال تهیه فهرستی از نهادهای خارجی غیرقابل اعتماد است که در روند تجارت این کشور اخلال - تعمیرات یخچال کنوود در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - ایجاد می کنند.

هواوی نه تنها به عنوان نماد پیشرفت فناوری میان چینی ها از محبوبیت بالایی برخوردار است، بلکه درآمد بسیاری را هم برای این کشور به همراه دارد و همین عوامل باعث شده دولت چین در مقابل تحریم این کمپانی ساکت نماند.

دولت پکن برای مقابله با اقدامات آمریکا از تهیه فهرستی با عنوان «هویت های غیرقابل اعتماد» خبر داده است. این لیست شامل افراد، سازمان ها و شرکت های خارجی است که با نقض مفاد قراردادها، تخطی از قوانین بازار، عدم تامین مواد مورد نیاز شرکت ها به دلایل غیرتجاری و ... در کسب و کار کمپانی های چینی اختلال ایجاد کرده و به منافع و حقوق قانونی آنها لطمه می زنند.

دولت پکن هنوز به اسامی موجود در این - تعمیرات یخچال کنوود در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - فهرست یا چگونگی جریمه آنها اشاره نکرده است. البته با توجه به اتکای بسیاری از کسب و کارهای چینی به طرف های خارجی در زمینه تامین مواد اولیه یا سفارشات تولید، بعید به نظر می رسد که این فهرست چندان بلند بالا باشد. هرچند لیست مورد بحث می تواند با افزایش قدرت چانه زنی چینی ها آمریکا را به پای میز مذاکره کشانده و سایه سنگین تحریم را از سر هواوی دور کند. تعمیرات یخچال کنوود در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

از طرف دیگر اگر چینی ها مصمم به اقدام متقابل باشند، - تعمیرات یخچال کنوود در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - شاهد اثرات گسترده آن بر حوزه فناوری خواهیم بود. برای مثال شرکت هایی نظیر کوالکام و - تعمیرات یخچال کنوود در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - اینتل به خاطر تحریم هواوی محبوبیت چندانی نزد چینی ها ندارد و در صورت تحریم توسط این کشور تامین کنندگان و شرکای خود - تعمیرات یخچال کنوود در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - را از دست خواهند داد. با توجه به استفاده گسترده از محصولات این دو شرکت در گجت های مختلف از موبایل گرفته تا لپ تاپ و کامپیوتر، لطمه به آنها روی بازار فناوری نیز تاثیر مستقیم خواهد گذاشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone