تعمیرات یخچال دوو در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  2. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای مختلفی استفاده میشود گاز R12 و R134 که از خانواده گاز فرئون میباشند گاز اشتعالزایی نیستند و فاقد خطر جانی میباشند اما در حجم بالا میتواند به محیط زیست و لایه اوزون آسیب برساند. اما گاز R600 از خانواده گاز بوتان بوده و اشتعالزا میباشد و باید در گاز گیری یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  3. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر یخچال من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  4. سوال: شیب محل نصب یخچال چقدر باید باشد؟
    پاسخ: شیب استاندارد محل نصب یخچال حداکثر 5 درجه است.
  5. سوال: علت نشتی آب از یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا پاره شدن شلنگ های یخچال باعث ایجاد نشتی از یخچال میگردد. علت پاره شدن شلنگ یخچال میتواند به دلیل کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از اندازه موتور ، رسوب زیاد آب یا فشار بیش از اندازه آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27452.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

جذب نیروی امریه سربازی در وزارت ارتباطات از امروز آغاز شد

چهارمین مرحله جذب نیروی امریه سربازی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از امروز شنبه ۱۱ خردادماه آغاز شده و تا ۱۸ همین ماه ادامه خواهد داشت. به گزارش وزارت ارتباطات، در چهارمین مرحله جذب نیروی ...

چهارمین مرحله جذب نیروی امریه سربازی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از امروز شنبه ۱۱ خردادماه آغاز شده و تا ۱۸ همین ماه ادامه خواهد - تعمیرات یخچال دوو در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - داشت.

به گزارش وزارت ارتباطات، در چهارمین مرحله جذب نیروی امریه سربازی در این وزارتخانه، مشمولانی با تحصیلات کارشناسی ارشد و دکترا قابلیت شرکت دارند. همچنین با توجه به نیازمندی‌های پرسنلی ستاد و دستگاه‌های تابعه وزارت ارتباطات، رشته‌های تحصیلی حقوق، اقتصاد، علوم اجتماعی، مخابرات، کامپیوتر، فناوری اطلاعات، امنیت فضای سایبری، مهندسی برق، بیوانفورماتیک در مقاطع فوق، در این مرحله از فراخوان نیروهای امریه جذب می‌شوند.

مهلت ثبت نام افراد متقاضی از امروز یکشنبه ۱۱ خرداد ماه آغاز شده و تا - تعمیرات یخچال دوو در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - ۱۲ ظهر ۱۸ خرداد ادامه خواهد داشت. متقاضیان می‌توانند تمامی مراحل ثبت نام، ارزیابی، پیگیری و پایش را از طریق سامانه «جذب امریه»   در سایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات انجام دهند. در قدم اول نیز باید وارد قسمت ثبت نام شوید.

تعمیرات یخچال دوو در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان

 

توجه کنید که در هنگام ثبت‌نام شماره تلفن همراه - تعمیرات یخچال دوو در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - و کد شهر برای شماره ثابت خود را بدون عدد صفر وارد کنید. همچنین از آنجائیکه این - تعمیرات یخچال دوو در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - دوره، مختص به جذب مشمولان مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا است، باید چکیده پایان‌نامه خود را حداکثر در ۳۰۰ کلمه به زبان فارسی بنویسید - تعمیرات یخچال دوو در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - و در صورت نداشتن پایان نامه، در کادر مربوطه این موضوع را ذکر کنید.

تعمیرات یخچال دوو در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان

درصورت داشتن مقاله و کتاب هم در قسمت مربوطه می‌توانید تا ۶ عنوان کتاب یا مقاله را ذکر کنید و چکیده آنها را حداکثر تا ۳۰۰ کلمه بنویسید. در قسمت دلایل انتخاب وزارت ارتباطات جهت انجام امریه، به تشریح دلایل حداکثر در ۳۰۰ - تعمیرات یخچال دوو در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - کلمه بپردازید. سوابق تجربی خود را به صورت نام شرکت، سازمان زمینه فعالیت مدت همکاری عنوان شغلی اعلام کنید. در انتها نیز پس از بارگذاری اطلاعات و ارائه مستندات تحصیلی - تعمیرات یخچال دوو در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - و عکس پرسنلی، اطلاعات شما ثبت و کد پیگری نمایش داده می‌شود.

تعمیرات یخچال دوو در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان

 

بر همین اساس متقاضیان باید پس از اتمام زمان ثبت نام ، جهت اطلاع از وضعیت پذیرش یا عدم پذیرش به سامانه مراجعه و در تمام مراحل با استفاده از کدملی و کد پیگیری وضعیت ثبت نام خود را مشاهده کنند. در صورت - تعمیرات یخچال دوو در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - پذیرش اولیه، نتیجه از طریق اطلاعیه‌های درج شده در سایت این وزارت یا صفحه اطلاع رسانی وضعیت فرایند ثبت نام، اعلام خواهد شد تا فرد برای مصاحبه حضوری مراجعه کند. گفتنی‌ست مدارک لازم، زمان و مکان مصاحبه - تعمیرات یخچال دوو در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - در هنگام پیگیری وضعیت ثبت نام نمایش داده خواهد شد و نیازی به تماس تلفنی یا مکاتبه یا درج اطلاعیه در این خصوص نیست. با این حال در صورت هرگونه ابهام با شماره تلفن ۸۸۱۱۴۴۷۳ تماس بگیرید.

تعمیرات یخچال دوو در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان

گفتنی‌ست خدمت سربازی در قالب امریه به مدت ۲۴ ماه است و افراد انتخاب شده ابتدا باید دوره آموزش نظامی بگذرانند و پس از آن به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مراجعه کنند تا برای خدمت به واحدهای تابعه معرفی شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آشنا نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام تعمیرگاه شما طرفای شریعتی رستم‌آباد گیلان سرویس میده.
پاسخ: بله در شریعتی شهر رستم‌آباد گیلان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.
کاربر هورسان نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
سلام، شنیدم که یخچال دوو مدل D2S-3133 عیب داره و این ایرادات برای بعضی افراد خیلی اذیت کننده هستند. یکی از پرتکرارترین مشکلات این یخچال این است که بخش فریزرش خیلی زود خراب می‌شه و یخ ها به‌صورت بیش‌ از حدی تشکیل می‌گیرند و این باعث می‌شه که درب فریزر رو با مشکلی بیشتری باز و بسته کنیم و همچنین درتمیزکردن فریزر از مشکلات بیشتری شکایت کنیم.

دراین صورت بهترین کار این است که با سرویسکاران مجرب یخچال صحبت کنیم و مشکلاتی که داریم را با اونها در میان بگذاریم. در شهر رستم‌آباد گیلان، منطقه روستای کوکر شما می‌تونید با تماس با اساتید کارآمد یخچال، این مشکلات رو برطرف کنید. درضمن تعویض بخش فریزر و بستن درهای درست توانایی خدمت‌رسانی به این یخچال رو دارند. امیدوارم این اطلاعات برای شما مفید واقع شود



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone