🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر مریوان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر مریوان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرات کولرگازی با اسپیلت متفاوت می باشد؟
    پاسخ: خیر ؛ در حالت کلی عملکرد مشابه و تعمیرات و قطعات مشابه نیز دارند .اما قطعا در نظر تکنسین ها تعمیرات تخصصی تر نیز وجود دارد که برای هر کدام نیاز به بررسی جداگانه وجود دارد.
  2. سوال: اکسپنشن (لوله مویی) چه نقشی در کولر گازی دارد؟
    پاسخ: لوله مویی با همکاری اواپراتور در تبخیر گاز مبرد عمل می کند.
  3. سوال: چرا سرمایش کولرگازی من کافی نیست؟
    پاسخ: هوای سرد و خنک در کولر گازی به عوامل مختلفی چون فیلتر سالم، ترموستات، خرابی دریچه ها و... بستگی دارد.
  4. سوال: نقش و وظیفه موتورفن در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: هر کدام از این موتور فن ها وظیفه به چرخش در آوردن و انتقال جریان هوا را دارند . این قطعات از حساسیت زیادی برخوردار هستند .درصورت مشاهده هر گونه احتمال خرابی در این قطعات لازم است فورا با تکنسین های متخصص تماس بگیرید.
  5. سوال: آیا هزینه تعمیرات را میتوان به صورت نقدی پرداخت کرد؟
    پاسخ: بله؛ شما می توانید علاوه بر پرداخت شتابی هزینه تعمیرات را به صورت نقدی پرداخت کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27449.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

بیش از ۹۹ درصد اپ‌های iOS شبانه از کاربران جاسوسی می‌کنند

اپل همیشه مدعی است که برخلاف کمپانی های دیگر کاربرانش را به چشم یک محصول در نظر نگرفته و اطلاعات آنها را به حراج نمی گذارد. با این حال این ادعا باعث نمی شود که ...

اپل همیشه مدعی است که برخلاف کمپانی های دیگر کاربرانش را به چشم یک محصول در نظر نگرفته و اطلاعات آنها را به حراج نمی گذارد. با این حال این ادعا باعث نمی شود که اپلیکیشن های عرضه شده در اپ استور داده های کاربران را مخفیانه جمع آوری نکنند.

داده‌های ارسالی در برخی - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر مریوان استان کردستان - موارد شامل شماره تلفن و نام کاربر می‌شود

یکی از کارکنان «وال استریت - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر مریوان استان کردستان - ژورنال» (WSJ) پس از اینکه متوجه شد اپلیکیشنی که اصلا فکرش نمی کرد (Curious - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر مریوان استان کردستان - World) اطلاعات فرزندش را جمع آوری و به - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر مریوان استان کردستان - فیس‌بوک ارسال می کند، تصمیم گرفت تحقیقی را در این مورد صورت دهد.

او با همکاری یکی از دیگر از کارکنان WSJ هشتاد اپلیکیشن ارائه شده در بخش Apps We Love اپ استور را تجزیه و تحلیل کردند. یافته های آنها حاکی از این است که ۷۹ مورد از آنها داده های شخصی کاربران را با اهداف تبلیغاتی و بازاریابی جمع آوری می کنند.

این داده ها توسط رهگیرهای شاخص ثالث جمع آوری و به شرکت هایی نظیر فیس‌بوک و گوگل - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر مریوان استان کردستان - ارسال می شوند. با این حال برخی منابع - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر مریوان استان کردستان - نزدیک به اپل مدعی شده اند که تیم کوک طی کنفرانس WWDC روز دوشنبه، از - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر مریوان استان کردستان - اعمال محدودیت بر این - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر مریوان استان کردستان - رهگیرها در اپ های ویژه کودکان خبر خواهد داد. تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر مریوان استان کردستان

واشنگتن پست نیز در گزارشی جدید همین مشکل را از زاویه ای دیگر بررسی کرده است. این نشریه با همکاری کمپانی Disconnect داده های ارسالی یک آیفون را طی یک هفته زیر نظر گرفته اند که حاکی از فعالیت ۵۴۰۰ رهگیر طی این بازه زمانی بوده است.

این رهگیرها طی یک ماه ۱.۵ گیگابایت داده را به سرورهای دیگر ارسال کرده اند که در برخی موارد شامل مکان و شماره تماس کاربر بوده‌اند. بر - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر مریوان استان کردستان - اساس این گزارش بسیاری از رهگیرها طی شب و هنگامی که گوشی مورد استفاده نیست، به ارسال داده می پردازند.

مشکل به iOS محدود نمی شود و بر اساس گزارشی جدید اکوسیستم اندروید هم از نظر ارسال اطلاعات شخصی  توسط رهگیرها شرایط مشابه و حتی بدتری دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone