تعمیرات یخچال آاگ در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: درجه یخچال در زمستان و تابستان باید روی چند باشد؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
  3. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را به برق بزنید حدودا 12 ساعت طول میکشد تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از 12 ساعت عملیات ساخت یخ شروع شده و معمولا 48 تا 72 ساعت طول میکشد تا مخزن یخساز کاملا پر بشود. البته فشار آب و حجم مواد غذایی داخل فریزر و باز و بسته شدن درب در طول روز نیز میتواند بر سرعت یخسازی موثر باشد.
  4. سوال: سوختن موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
  5. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27456.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

هشدار مایکروسافت: بیش از 1 میلیون کامپیوتر ویندوزی هنوز آسیب پذیرند

مایکروسافت امروز بیانیه دیگری را صادر کرد و به کاربران هشدار داد که سیستم های مبتنی بر ویندوز را آپدیت کنند تا از حملاتی شبیه واناکرای در امان باشند. غول نرم افزاری دنیا چندی قبل ...

مایکروسافت امروز بیانیه دیگری را صادر کرد و به کاربران هشدار داد که سیستم های مبتنی بر ویندوز را آپدیت کنند تا از حملاتی شبیه واناکرای در امان باشند.

غول نرم افزاری دنیا چندی قبل آسیب پذیری مهمی را در سرویس ریموت دسکتاپ ویندوز کشف کرد که به مهاجمین اجازه می دهد کدهای مخرب را از راه دور - تعمیرات یخچال آاگ در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - روی کامپیوترهای مبتنی بر ویندوز اجرا کنند. این آسیب پذیری که قابلیت انتشار از طریق تبدیل شدن به کرم را هم دارد، می تواند به منظور باج خواهی مورد سوء استفاده قرار گیرد. واناکرای یکی از باج افزارهایی بود که به روش فوق انتشار یافت و در سال 2017 میلیاردها دلار خسارت بر جای گذاشت.

حمله مهاجمین به سرورهای - تعمیرات یخچال آاگ در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - سازمانی، تعداد دستگاه های آسیب پذیر را چند برابر می کند

بسته امنیتی مایکروسافت حدود سه هفته قبل و در قالب آپدیت های Patch Tuesday منتشر شد. اگرچه هنوز هیچ نشانه ای مبنی بر حمله هکرها با استفاده از این آسیب پذیری منتشر نشده اما همچنان خطر در کمین کاربران است. مایکروسافت مطمئن است که - تعمیرات یخچال آاگ در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - اکسپلویتی برای سوء استفاده از این حفره امنیتی وجود دارد و تقریباً - تعمیرات یخچال آاگ در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - یک میلیون دستگاه متصل به اینترنت در معرض خطر هستند. البته اگر مهاجمین بتوانند به سرورهای سازمانی نفوذ کنند، این رقم به مراتب بیشتر خواهد بود و تمام دستگاه های متصل به شبکه آلوده می شوند.

تعمیرات یخچال آاگ در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

نقص امنیتی فوق که با کد CVE-2019-0708 و نام BlueKeep شناخته می شود، یک آسیب پذیری بحرانی است که در کامپیوترهای مجهز به ویندوز اکس پی و سیستم عامل های سرور مایکروسافت وجود دارد. از این حفره امنیتی - تعمیرات یخچال آاگ در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - می توان برای اجرای کد در سطح سیستم و کسب دسترسی کامل به منابع و اطلاعات استفاده کرد. بدترین نکته اینجاست که حفره امنیتی از - تعمیرات یخچال آاگ در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - راه دور هم قابل دسترس است.

به گفته مایکروسافت، ویندوز 8 و ویندوز 10 چنین مشکلی را - تعمیرات یخچال آاگ در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - ندارند اما با توجه - تعمیرات یخچال آاگ در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - به اینکه هنوز تعداد زیادی کامپیوتر با ویندوز اکس پی در سطح جهان فعال هستند، باید موضوع را جدی گرفت. برای هکرهای زبده، توسعه بدافزار با استفاده از این آسیب پذیری فقط به چند ساعت زمان نیاز دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر سویل نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
وقت بخیر آیا شما مقبل مهاباد خدمات دارید.
پاسخ: بله در مقبل شهر مهاباد خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone