تعمیرات یخچال کرال در شهر علی آباد کتول استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
  2. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
  3. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: اگر سرمای فریزر مناسب باشد و معمولا هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز شروع به چرخش نموده و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را درون باکس یخ میریزد.
  4. سوال: علت یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، چیدمان نادرست مواد غذایی ، خرابی سنسور های یخچال ، اشکال در برد الکترونیکی ، خرابی داکت انتقال هوا عواملی هستند که ممکن است باعث ایجاد یخ زدگی در مواد غذایی درون یخچال شوند.
  5. سوال: یخچال باید چقدر با دیوار فاصله داشته باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27457.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

طراحی جدید پلی استور جستجو در محیط آن را آسان تر کرده است

گوگل رونمایی از طراحی جدید پلی استور را آغاز کرده است. به گزارش اندروید پلیس، این به‌روزرسانی نه تنها از المان‌های متریال دیزاین و فونت گوگل سانس غول موتورهای جستجو استفاده کرده بلکه نوار ناوبری ...

گوگل رونمایی - تعمیرات یخچال کرال در شهر علی آباد کتول استان گلستان - از طراحی جدید پلی استور را آغاز کرده است. به گزارش اندروید پلیس، این به‌روزرسانی نه تنها از المان‌های متریال دیزاین و فونت گوگل سانس غول موتورهای جستجو استفاده - تعمیرات یخچال کرال در شهر علی آباد کتول استان گلستان - کرده بلکه نوار ناوبری را هم به پایین صفحه منتقل نموده است. بنابراین افرادی که انگشت‌های کوچکی - تعمیرات یخچال کرال در شهر علی آباد کتول استان گلستان - دارند یا از دیوایس‌های دارای - تعمیرات یخچال کرال در شهر علی آباد کتول استان گلستان - نمایشگر بزرگ استفاده می‌کنند، راحت‌تر از قبل قادر - تعمیرات یخچال کرال در شهر علی آباد کتول استان گلستان - به جابجایی در بخش‌های مختلف اپلیکیشن خواهند بود.

اما این تنها تغییر پلی استور نبوده است. در نسخه جدید تب موزیک از میان برداشته شده و حالا فقط از طریق سوایپ به راست در منوی اصلی اپلیکیشن قابل دسترسی است. - تعمیرات یخچال کرال در شهر علی آباد کتول استان گلستان - اما صفحه مخصوص هر اپ نیز طوری طراحی شده که امتیازات و اسکرین‌شات‌های آن را بهتر به نمایش بگذارد. همچنین - تعمیرات یخچال کرال در شهر علی آباد کتول استان گلستان - اگر برای - تعمیرات یخچال کرال در شهر علی آباد کتول استان گلستان - یکی از اپلیکیشن‌های نصب شده آپدیتی منتشر شود، فهرست تغییرات برجسته‌تر از - تعمیرات یخچال کرال در شهر علی آباد کتول استان گلستان - قبل به نمایش - تعمیرات یخچال کرال در شهر علی آباد کتول استان گلستان - در می‌آید.

تعمیرات یخچال کرال در شهر علی آباد کتول استان گلستان

و در نهایت در نسخه 15.1.24 پلی استور شاهد جایگزین شدن نوار پیشرفت با یک دایره هستید که هنگام دانلود یک اپلیکیشن شروع به چرخیدن و پر شدن می‌کند. تغییراتی که گفتیم ممکن است بلافاصله برای شما به نمایش در نیایند، چرا که لازم است اپلیکیشن پلی استور را یک مرتبه به طور کامل ریست کنید.

برای این کار کافیست وارد تنظیمات اندروید شده و از بخش Apps گزینه پلی استور را پیدا کنید. با این کار روی آیکن اپ اشاره کرده و سپس آن را Disable کنید. در نهایت نیاز به پاکسازی کش اپلیکیشن خواهید داشت. برای این کار از گزینه‌ Clear Cache استفاده کنید. حالا اگر پلی‌استور را مجددا اجرا کنید می‌توانید شاهد به‌روزرسانی به نسخه 15.1.24 - تعمیرات یخچال کرال در شهر علی آباد کتول استان گلستان - و رابط کاربری جدید آن باشید.

اما به غیر از روش بالا، امکان دانلود آخرین نسخه پلی استور از منابع شخص ثالث هم وجود دارد. با مراجعه به وبسایت APKMirror همیشه می‌توانید آخرین نسخه پلی استور را دریافت نمایید. توجه داشته باشید که حتما نسخه مخصوص و سازگار با دیوایس خود را دانلود کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone