تعمیرات یخچال الجی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخساز یخچال هر چند ساعت یکبار یخ میریزد؟
    پاسخ: در صورتی که دمای فریزر مناسب بوده و سرما به اندازه کافی به قالب های یخ برسد هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز یکبار چرخش داشته و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را داخل محفظه یخ خالی میکند.
  2. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
  3. سوال: دلیل خرابی شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
  4. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
  5. سوال: آیا گاز یخچال در صورت باز ماندن درب خارج میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در درون لوله ها و موتور یخچال جریان داشته و به محیط بیرونی ارتباطی ندارد و باز ماندن درب یخچال مشکلی در قسمت گاز یخچال ایجاد نمیکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27459.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

وزارت دادگستری آمریکا گوگل را به خاطر انحصارطلبی مورد پیگرد قرار می‌دهد

گوگل احتمالا به زودی از طرف وزارت دادگستری آمریکا به منظور بررسی نقض قانون ضد انحصار تحت بررسی و پیگرد قرار خواهد گرفت. بررسی‌ها عمدتا در رابطه با فعالیت‌های این کمپانی در بخش موتور جستجو ...

گوگل احتمالا به زودی - تعمیرات یخچال الجی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - از طرف وزارت دادگستری آمریکا به منظور بررسی نقض قانون ضد انحصار تحت بررسی و پیگرد قرار خواهد گرفت. بررسی‌ها عمدتا در رابطه - تعمیرات یخچال الجی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - با فعالیت‌های این کمپانی در بخش موتور جستجو و احتمالا - تعمیرات یخچال الجی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - سایر قسمت‌های نرم‌افزاری و سرویس‌های آن خواهد بود.

وال استریت ژورنال گزارش داده که وزارت دادگستری طی هفته‌های اخیر در حال آماده‌سازی این پرونده بوده و سایر رسانه‌های آمریکایی مثل واشنگتن پست، نیویورک تایمز و بلومبرگ هم تشکیل چنین پرونده‌ای - تعمیرات یخچال الجی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - برای بررسی عدم تبعیت این شرکت از - تعمیرات یخچال الجی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - قانون ضد انحصار را تائید کرده‌اند.

منابع ناشناس گزارش داده‌اند که کمیسیون تجارت فدرال (FTC) در کنار وزارت دادگستری به بررسی این پرونده کمک می‌کند. پیشتر - تعمیرات یخچال الجی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - در سال 2011 کمیسیون - تعمیرات یخچال الجی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - تجارت فدرال به خاطر کوکی‌های ردگیرنده‌ای که گوگل در مرورگر سافاری اپل قرار داده - تعمیرات یخچال الجی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - بود پرونده‌ای برای گوگل تشکیل داد که در نهایت یک سال بعد با پرداخت جریمه‌ای 22.5 میلیون - تعمیرات یخچال الجی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - دلاری از طرف گوگل ختم شد. این مبلغ بیشترین جریمه‌ای بود که FTC تا به حال در دادگاه به عنوان جریمه دریافت کرده بود.

تعمیرات یخچال الجی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

با این وجود جریمه گوگل در آن سال در مقایسه با جریمه‌هایی که اخیرا از طرف اتحادیه اروپا برای سه پرونده ضد انحصار دیگر برای این کمپانی تعیین شد، - تعمیرات یخچال الجی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - بسیار ناچیز به نظر می‌رسد. این اتحادیه گوگل را به خاطر فعالیت‌های - تعمیرات یخچال الجی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - موتور جستجو، نرم‌افزارهایی که این شرکت با لایسنس اندروید استاندارد خود به صورت - تعمیرات یخچال الجی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - پکیج عرضه می‌کند و همچنین قراردادهای ضد رقابتی با مشتریان، به پرداخت مبلغ 9.3 میلیارد دلار جریمه کرده است.

البته FTC بار دیگر در سال 2013 به اتهام نقض وسیع قانون ضد انحصار گوگل را مورد پیگرد قرار - تعمیرات یخچال الجی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - داد اما بدون پیگیری‌های بیشتر، این پرونده را مدتی بعد مختومه اعلام کرد.

فعلا مشخص نیست که وزارت دادگستری این پیگیری‌ها را دقیقا روی چه قسمت‌هایی از تجارت گوگل دنبال خواهد کرد - تعمیرات یخچال الجی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - و اینکه آیا تحقیقات بخش ضد انحصار اتحادیه اروپا را ادامه - تعمیرات یخچال الجی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - خواهد داد یا خیر. به هرحال وقتی صحبت از بازار رقابتی باشد، قوانین آمریکا نسبت به اروپا ملایم‌تر هستند و دقیقا به همین دلیل است که - تعمیرات یخچال الجی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - کمپانی‌هایی مثل گوگل و فیس‌بوک بدون روبه رو شدن با مشکلات رگولاتوری خاصی به چنین رشد عظیمی رسیده‌اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر شیدا نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
عرض ادب یک سوالی دارم سمت فردوسی سلماس هم طرح تعویض یخچال الجی قدیمی به جدید دارید
پاسخ: بله در فردوسی شهر سلماس خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone