🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی دوو در شهر مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی دوو در شهر مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان برای تعمیر کامل کولرگازی من نیاز است؟
    پاسخ: خیر ؛ تعمیرات شما در اسرع وقت و در نهایت سرعت و دقت انجام خواهد گرفت.
  2. سوال: چرا کولرگازی من برفک می زند؟
    پاسخ: از دلایل متفاوت این مشکل نیز میتوان به کم شدن میزان گاز ، نشتی آن ، یکسره کارکردن کمپرسور و ... اشاره کرد.
  3. سوال: خاموش شدن ناگهانی کولرگازی چه دلیلی دارد؟
    پاسخ: کولرگازی ها معمولا به طور اتومات بعد از تنظیم دما محیط خاموش خواهند شد واما اگر این روند را فاکتور بگیریم مشکل در بخش های مختلفی از دستگاه شما می تواند باعث این اتفاق شود.
  4. سوال: کندانسور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کندانسور (تقطیر کننده) در واقع مجموعه ای خارجی از لوله ها و صفحاتی از جنس مس و آلومینیوم می باشد.
  5. سوال: دلیل قطعی و اتصالی در فیوز کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مصرف بیش از اندازه انرژی در هر دستگاهی می تواند سبب پریدن فیوز که در واقع به خاطر محافظت از دستگاه شما هست باشد و کولرگازی نیز از این قاعده مستثنی نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27447.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

آزمایشگاه ویژه 5G هواوی در کره‌جنوبی افتتاح شد

علیرغم تحریم‌های گسترده دولت ترامپ علیه هواوی و روابط تنگاتنگ بین کره جنوبی و آمریکا، هواوی یک آزمایشگاه ویژه تحقیقات 5G را با همکاری شرکت های کره‌ای در سئول راه اندازی کرده است. این آزمایشگاه ...

علیرغم تحریم‌های گسترده دولت ترامپ علیه هواوی و روابط تنگاتنگ بین کره جنوبی و آمریکا، هواوی یک آزمایشگاه ویژه تحقیقات 5G را با همکاری شرکت های کره‌ای در سئول راه اندازی کرده است.

این آزمایشگاه که در سئول بنا شده، نخستین مرکز توسعه شبکه بی سیم نسل پنجم هواوی است که به شرکت های دیگر اجازه تست پلتفرم هایشان را می دهد. هدف کمپانی چینی از تاسیس این مرکز ایجاد زیرساختی قدرتمند برای ارتباط بین کمپانی های کره ای است. سخنگوی هواوی در این باره می گوید:

ما با همکاری شرکت های کوچک و بزرگ کره - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر مازندران استان مازندران - ای - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر مازندران استان مازندران - فعال - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر مازندران استان مازندران - در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، یک اکوسیستم شبکه 5G ایجاد خواهیم کرد.

میزان سرمایه گذاری هواوی در این آزمایشگاه ۵ میلیون دلار اعلام شده و ابتدا قرار بود تبلیغاتی - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر مازندران استان مازندران - وسیعی پیرامون آن صورت بگیرد اما برای اجتناب از آسیب - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر مازندران استان مازندران - دیدن شرکت های کره ای به خاطر تحریم های آمریکا، از این کار خودداری شد.

به گفته کمپانی چینی تعدادی از روسای شرکت های فناوری کره ای در این رویداد حضور داشته اند، هرچند به نام آنها اشاره نشده است. تعمیرات کولر گازی دوو در شهر مازندران استان مازندران

دو ماه قبل اپراتورهای کره ای SK Telecom, - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر مازندران استان مازندران - KT و LG Uplus سرویس 5G را در این کشور راه اندازی کردند و امیدوارند با تکیه بر آن توسعه حوزه هایی نظیر ماشین های خودران شتاب بیشتری پیدا کند. در حال حاضر هواوی تجهیزات شبکه 5G را برای اپراتور LG Uplus فراهم می کند و علی رغم اتهامات آمریکا این اپراتور اعلام کرده دلیلی برای عدم همکاری با طرف چینی نمی بیند.

پس از اینکه دولت بریتانیا زیر بار فشارهای دولت ترامپ برای کنار گذاشتن تجهیزات - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر مازندران استان مازندران - هواوی از شبکه 5G نرفت، راه اندازی این آزمایشگاه نیز دست رد یکی دیگر از شرکای کلیدی آمریکا برای جانبداری از این کشور در جنگ تجاری با چین به شمار می - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر مازندران استان مازندران - رود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر بندار نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
روزتون بخیر احیانا سمت راهبند مازندران هم سرویس کار کولر گازی دوو دارید
پاسخ: بله در راهبند شهر مازندران خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone