تعمیرات یخچال کرال در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده دیر به دیر از یخساز و یا قطع و وصل برق ممکن است باعث ایجاد چسبندگی در یخ های درون باکس یخ شده و امکان خروج یخ به صورت قالبی از بین می رود. همچنین خرابی سلونوئید یا گیربکس یخ ریز نیز میتواند باعث شوند که یخ فقط به صورت خرد شده بیرون بیاید.
  2. سوال: آیا یخچال و فریزر موتور های جداگانه دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
  3. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است یخچال به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار یخچال میباشد از یک ورق فویل آلومینیوم به عنوان عایق استفاده نمایید.
  4. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: ترمودیسک یک قطعه مکانیکی حساس به حرارت بوده که بر اثر تغییرات حرارتی منقبض یا منبسط شده و عملیات قطع و وصل را انجام میدهد و چون به صورت سری در مدار المنت قرار گرفته است و از نوع NO نرمالی اوپن میباشد با افزایش دمای محیط اواپراتور منبسط شد و ولتاژ اعمالی به المنت قطع میگردد. سنسور دیفراست اما یک مقاومت الکتریکی حساس به دما میباشد که با تغییرات دمایی ولتاژ عبوری از آن تغییر کرده و برد یخچال را از وضعیت دمای محیط اواپراتور مطلع میسازد.
  5. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27450.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

استخراج بیت کوین از همیشه سخت تر شد؛ رکورد جدید قیمت در راه است؟

داده های به دست آمده از سایت BTC.com نشان می دهد سختی شبکه بیت کوین به بالاترین حد خود در تاریخ این رمزارز مجازی رسیده است. این عدد که اکنون به 7.46T رسیده رکورد 7.45T قبلی ...

داده های به دست - تعمیرات یخچال کرال در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - آمده از سایت BTC.com نشان می دهد - تعمیرات یخچال کرال در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - سختی شبکه بیت - تعمیرات یخچال کرال در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - کوین به بالاترین حد خود در تاریخ این رمزارز مجازی رسیده است. این عدد که اکنون به 7.46T رسیده رکورد 7.45T قبلی که مهر پارسال به دست آمده بود را شکسته است.

شبکه بیت کوین در امن ترین وضعیت خود از زمان پدید آمدنش به سر می برد

از آنجایی که امنیت شبکه و سختی آن رابطه مستقیم دارند، رسیدن بیت کوین به بالاترین سختی شبکه به این معناست که امنیتش در بالاترین حد تا به امروز قرار دارد. سختی شبکه به مقدار معادلات کریپتوگرافیکی اشاره دارد که ماینرها برای ماین کردن یک بلاک تازه در این شبکه باید انجام دهند و هرچه این عدد بالاتر رود، ماین کردن بیت کوین سخت تر می شود که البته در کل اتفاق خوبی به شمار می رود.

طبق اطلاعات منتشر شده توسط Bitcoinist، هش ریت شبکه هم در حال رکورد زدن است؛ این - تعمیرات یخچال کرال در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - اعداد تحسین برانگیز نشان از فعالیت بالای شبکه بیت کوین پس از رکود 15 ماهه است که منجر به افت 80 درصدی قیمت این رمزارز محبوب شده بود اما در زمان نگارش این مقاله به 8.572 دلار رسیده است.

تعمیرات یخچال کرال در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی
افزایش تدریجی سختی شبکه بیت کوین

از آنجایی که هش ریت نیز ارتباط مستقیمی با امنیت شبکه دارد، بالا رفتن هم - تعمیرات یخچال کرال در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - زمان این اعداد می تواند باعث جذب بیشتر سرمایه گذارها و بالاتر رفتن هر چه بیشتر قیمت بیت کوین شود، همانطور که بسیاری انتظار دارند شکسته شدن رکورد سختی شبکه پیش زمینه ای برای شکسته شدن رکورد قیمت بیت کوین باشد.

قیمت بیت کوین پس از نزدیک شدن به 9 هزار دلار فعلا کمی افت کرده اما چنین اتفاقاتی غیر معممول نیستند. قبل از اینکه قیمت بیت کوین در آذر 96 به - تعمیرات یخچال کرال در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - 20 هزار دلار نزدیک شود هم سه بار چنین افت هایی را تجربه کرده بود.

در حالی که برخی پیش بینی می کنند با روند کنونی قیمت بیت کوین به صد هزار دلار خواهد رسید، افرادی چون «Mike Novogratz» در گفتگو با بلومبرگ اعلام کرده اند پیش بینیشان از آینده قرارگیری بیت کوین در کانال قیمتی هفت تا ده هزار دلار - تعمیرات یخچال کرال در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone