تعمیرات یخچال دوو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا یخچال فریزر به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله یخچال باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و کندانسور و فن آن تمیز گردد و فیلتر های تصفیه آب ساید بای ساید باید 6 ماه یکبار تعویض شود.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
  3. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند ، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  4. سوال: هزینه تعمیر یخچال من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر یخچال به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30364.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

تحریم‌های اسلک گریبان ایرانی‌های خارج از کشور را هم گرفت [به‌روزرسانی]

به‌روزرسانی: تیم اسلک ساعاتی پیش اعلام کرده که دسترسی به حساب‌های کاربری بعضی کاربران را به اشتباه مسدود کرده است. بعضی کاربران ساکن کشورهایی مثل سوئد یا بلژیک، از مسدود شدن حساب‌های کاربری اسلک خود ...

به‌روزرسانی: تیم اسلک ساعاتی پیش اعلام کرده که دسترسی به - تعمیرات یخچال دوو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - حساب‌های کاربری بعضی کاربران را به اشتباه مسدود کرده است. بعضی کاربران ساکن کشورهایی مثل سوئد یا بلژیک، از مسدود - تعمیرات یخچال دوو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - شدن حساب‌های کاربری اسلک خود در توییتر ابراز نارضایتی کرده بودند. - تعمیرات یخچال دوو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - این کاربران ادعا داشتند که شاید فقط یک مرتبه از ایران بازدید کرده‌اند و حالا حساب‌های کاربری‌شان مسدود شده است.

ظاهرا به خاطر اشکالی در به‌روزرسانی سیستم - تعمیرات یخچال دوو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - برای اعمال تحریم‌های آمریکا، - تعمیرات یخچال دوو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - دسترسی برخی کاربران مسدود شده که به ادعای تیم اسلک بلافاصله برطرف شده است. - تعمیرات یخچال دوو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - با این وجود، تیم اسلک اعلام کرده که همچنان به مسدود کردن دسترسی کاربرانی که از کشورهای شامل تحریم مثل ایران، کره شمالی، کوبا و سوریه وارد - تعمیرات یخچال دوو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - سرویس می‌شوند ادامه خواهد داد.

اصل خبر: روز گذشته بسیاری از ایرانی‌ها ایمیلی از طرف اسلک دریافت کردند که به آن‌ها اعلام می‌کرد حساب کاربری‌شان مسدود شده - تعمیرات یخچال دوو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - است. در ابتدا گمان می‌شد که مسدود شدن حساب کاربری - تعمیرات یخچال دوو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - افراد تنها مربوط به ایرانی‌ها باشد. اما حالا طبق گزارشات به نظر می‌رسد که - تعمیرات یخچال دوو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - این موضوع تنها گریبان گیر ایرانی‌ها نبوده و حساب کاربری همه‌ی افرادی که کوچکترین ارتباطی با ایران داشته‌اند نیز بسته شده است.

بنابر ادعای یکی از نمایندگان اسلک، مسدود شدن حساب کاربران اسلک در ایران، بعد از یک بروزرسانی در سیستم جغرافیایی و مکان یابی این نرم افزار صورت پذیرفته است. بعد از این آپدیت، اسلک همه‌ی آی پی هایی که کوچکترین ارتباطی به کشور‌های ممنوعه (کوبا، ایران، کره‌ی شمالی، سوریه و شبه جزیره‌ی - تعمیرات یخچال دوو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - کریمه در - تعمیرات یخچال دوو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - اوکراین) داشتند را مسدود کرد.

این نماینده همچنین یادآور شد که برای بررسی این موضوع تنها به آدرس آی پی مورد استفاده توسط کاربران کفایت کرده‌اند و به هیچ عنوان - تعمیرات یخچال دوو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - برای مسدود کردن حساب کاربری افراد به نژاد و ملیت افراد توجهی نداشتند. وی همچنین افزود در - تعمیرات یخچال دوو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - صورتی که افراد فکر می‌کنند بسته شدن حساب - تعمیرات یخچال دوو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - کاربری‌شان به اشتباه انجام پذیرفته، می‌توانند یک ایمیل به [email protected] ارسال کنند تا به درخواستشان رسیدگی شود.

تعمیرات یخچال دوو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

طبق قوانین ایالات متحده، صادر کردن هرگونه تکنولوژی به کشور ایران غیر قانونی است. از سال ۲۰۱۴ در قوانین کمی واضح تر به - تعمیرات یخچال دوو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - این موضوع اشاره شده و اجازه‌ی فعالیت برخی سرویس‌های آمریکایی - تعمیرات یخچال دوو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - در ایران صادر شده است. در واقع سرویس‌هایی که برای مصارف شخصی مورد استفاده قرار می‌گیرند، مثل سرویس‌های - تعمیرات یخچال دوو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - ایمیل، پیام‌رسان‌ها و مرورگر‌ها اجازه‌ی فعالیت در ایران را دارند. به نظر می‌رسد که - تعمیرات یخچال دوو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - با توجه به این بخش، فعالیت اسلک در ایران قانونی باشد.

به عنوان مثال گوگل اجازه‌ی استفاده از سرویس ابری خود را به ایرانی‌ها نمی‌دهد چرا که بند یاد - تعمیرات یخچال دوو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - شده شامل حالش نمی‌شود اما دسترسی به پلی استور برای ایرانی‌ها تحت شرایطی - تعمیرات یخچال دوو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - فراهم است چرا که این فعالیت مغایرتی با قوانین ایالات متحده ندارد.

البته باید به - تعمیرات یخچال دوو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - این نکته توجه - تعمیرات یخچال دوو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - داشت که با روی کار آمدن دولت جدید در آمریکا، - تعمیرات یخچال دوو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - سخت گیری‌های زیادی در زمینه‌ی عدم رعایت قوانین تحریم علیه ایران به وجود آمده است. مکانیزم جدید تحریم ها به گونه ای است که شرکت ها ترجیح می دهند ابتدا دسترسی کاربران کشور تحت تحریم را سلب کنند و سپس به بررسی صحیح بودن - تعمیرات یخچال دوو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - یا نبودن این موضوع بپردازند.

از طرفی، اسلک توسط مراجع مربوطه در ایران تحت هیچ فشاری قرار نگرفته بود و فعالیتش در ایران بدون هیچ محدودیتی جریان داشت. به هر ترتیب - تعمیرات یخچال دوو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - رویکرد اسلک بسیاری از ایرانی‌ها را نا امید کرد و می‌توان گفت واکنش مناسبی از سوی کاربران غیر ایرانی هم دریافت نکرده است.

به هر ترتیب، اگر از کاربران اپلیکیشن اسلک بوده‌اید می‌توانید از جایگزین‌های بسیاری که برای نرم افزار یاد شده وجود دارد استفاده کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone