🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر قائمشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر قائمشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تنظیم دما محیط کار اصلی ترموستات است که با اندازه گیری دمای محیط برای رساندن آن به دمای دلخواه شما بر عملکرد کمپرسور نظارت می کند.
  2. سوال: موتور فن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: هر کدام از این موتور فن ها وظیفه به چرخش در آوردن و انتقال جریان هوا را دارند . این قطعات از حساسیت زیادی برخوردار هستند .درصورت مشاهده هر گونه احتمال خرابی در این قطعات لازم است فورا با تکنسین های متخصص تماس بگیرید.
  3. سوال: دلیل بوی بد کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: شما باید قسمت های مختلف کولرگازیتان را تا جای امکان تمیر نگه دارید و از رشد انواع کپک ها و وجود کثیفی ها جلوگیری کنید. سرویس قطعات داخلی کولرگازی به طور مرتب قطعا در این موضوع حائز اهمیت می باشد.
  4. سوال: چرا کولرگازی من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: مشکل در ترموستات می تواند اصلی ترین دلیل این اتفاق باشد و یا ممکن است دستگاه شما با کنترل های الکتریکی همخوانی و ارتباط موثر ندارند.
  5. سوال: چه زمانی میتوانیم نتیجه بگیریم برد دستگاه مشکل است؟
    پاسخ: روشن نشدن کولرگازی، کاهش قدرت دستگاه ، عملکرد نادرست کمرسور و یا از کار افتادن آن می تواند از علائم مشکل در برد دستگاه باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30367.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

نسخه جدید فایرفاکس فوکوس با قابلیت‌های امنیتی بیشتر منتشر شد

موزیلا برای حفاظت هرچه بیشتر از کاربران موبایل قابلیت های جدیدی را در فایرفاکس فوکوس معرفی کرده است. زندگی بدون کوکی در اینترنت چندان ساده نخواهد بود، تصور کنید پس از هربار ورود به یک ...

موزیلا برای حفاظت هرچه بیشتر - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر قائمشهر استان مازندران - از کاربران موبایل قابلیت های جدیدی را در فایرفاکس فوکوس معرفی - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر قائمشهر استان مازندران - کرده است.

زندگی بدون کوکی در اینترنت چندان ساده نخواهد بود، تصور کنید پس از هربار ورود به یک سایت‌ها ناچار به وارد کردن نام کاربری یا پرکردن یک فرم ثابت باشید. توسعه دهندگان برای جلوگیری از این کار به توسعه کوکی روی آوردند اما در این میان معیارهای امنیتی نادیده گرفته شدند.

کوکی ها گشت و گذار در اینترنت را ساده می کنند اما خطراتی را هم به همراه دارند. این ابزارها برای شخصی - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر قائمشهر استان مازندران - سازی تجربه کاربران و بهبود مرورگر طراحی شده اند اما بسیاری از سایت ها برای نمایش هوشمند تبلیغ از آن - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر قائمشهر استان مازندران - استفاده می کنند. از آنجا که ادمین‌ ها اهمیت چندانی به این مساله نمی دهند، توسعه دهندگان مرورگر گام هایی را برای حفاظت از حریم شخصی کاربران در برابر سوء استفاده از کوکی ها برداشته اند.

در آخرین نسخه مرورگر ایمن فایرفاکس فوکوس امکان تعیین نوع کوکی های مجاز و یا فعال کردن همه آنها فراهم شده است. در صورتی که کاربر به کوکی خاصی - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر قائمشهر استان مازندران - مشکوک باشد می تواند آنرا به راحتی مسدود کند. تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر قائمشهر استان مازندران

موزیلا اخیرا قابلیت جدیدی را برای مسدود کردن رهگیر های تبلیغاتی شخص ثالث به نام Enhanced Tracking Protection معرفی کرده بود و حالا آن را در مرورگر - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر قائمشهر استان مازندران - فایرفاکس فوکوس هم پیاده سازی کرده است.

اگرچه این - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر قائمشهر استان مازندران - موارد از حریم شخصی کاربر حفاظت می کنند اما مسئولیت آنها را هم بیش از پیش افزایش می دهد چرا که عملکرد برخی سایت ها در صورت غیرفعال شدن کوکی ها دچار - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر قائمشهر استان مازندران - اختلال می شود.

قابلیت مسدود کردن رهگیرهای تبلیغاتی فعلا در نسخه - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر قائمشهر استان مازندران - اندروید فایرفاکس فوکوس ارائه شده و از زمان انتشار آن برای iOS خبری منتشر نشده است. در عوض کاربران iOS - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر قائمشهر استان مازندران - از قابلیت پیشنهاد جستجوی جدیدی برخوردار شده اند. علاوه بر این موارد مرورگر موبایل موزیلا در صورت بازدید کاربر از سایت - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر قائمشهر استان مازندران - های مشکوک در لیست سیاه گوگل به وی هشدار می دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر فرخنده چهر نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سلام روزتون بخیر شرکت شما کبریت قائمشهر سرویس میده؟
پاسخ: بله در کبریت شهر قائمشهر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.
کاربر نیلوفر نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
جسارتا نمایندگی شما کبریت قائمشهر خدمات داره
پاسخ: بله در کبریت شهر قائمشهر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone