تعمیرات یخچال کرال در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر یخچال من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  2. سوال: ترمودیسک با سنسور دیفراست چه تفاوتی دارد؟
    پاسخ: ترمودیسک یک قطعه مکانیکی حساس به حرارت بوده که بر اثر تغییرات حرارتی منقبض یا منبسط شده و عملیات قطع و وصل را انجام میدهد و چون به صورت سری در مدار المنت قرار گرفته است و از نوع NO نرمالی اوپن میباشد با افزایش دمای محیط اواپراتور منبسط شد و ولتاژ اعمالی به المنت قطع میگردد. سنسور دیفراست اما یک مقاومت الکتریکی حساس به دما میباشد که با تغییرات دمایی ولتاژ عبوری از آن تغییر کرده و برد یخچال را از وضعیت دمای محیط اواپراتور مطلع میسازد.
  3. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله ، با توجه به اینکه برد و موتور یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند ، بهتر است از یک محافظ استاندارد یخچال با حداقل 5 دقیقه زمان تاخیر استفاده نمایید.
  4. سوال: یخچال هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: یخچال فریزر باید به صورت مرتب و سالیانه سرویس دوره ای شده و کندانسور آن تمیز شود و عملکرد فن کندانسور بررسی شود. همچنین فیلتر تصفیه آب یخچال را باید هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.
  5. سوال: علت خنک نکردن فریزر چیست؟
    پاسخ: علت خنک نبودن فریزر به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی موتور یخچال ، گاز ، فن و قطعات دیفراست اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30368.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

جایزه کرسی یادگیری دیجیتال یونسکو به ایرانسل رسید

ایرانسل در نخستین مراسم «جایزه ملی یادگیری دیجیتال» یونسکو موفق به دریافت تندیس سازمان برتر شد. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، نخستین جایزه ملی یادگیری دیجیتال در ایران توسط کرسی آموزش و یادگیری الکترونیکی یونسکو ...

ایرانسل در نخستین مراسم «جایزه ملی یادگیری دیجیتال» یونسکو موفق به دریافت تندیس سازمان برتر شد.

به - تعمیرات یخچال کرال در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - گزارش روابط عمومی ایرانسل، نخستین جایزه ملی یادگیری دیجیتال در ایران توسط کرسی آموزش و یادگیری الکترونیکی یونسکو و در سه محور فرد، سازمان، دستاورد تاثیرگذار و با هدف فرهنگ‌سازی در زمینه آموزش و یادگیری الکترونیکی و معرفی و تشویق افراد و سازمان‌های مؤثر در توسعه و ارتقای جایگاه یادگیری دیجیتال برگزار شد.

ایرانسل در این ارزیابی، به دلیل - تعمیرات یخچال کرال در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - فراهم کردن بستر ارتباطی مناسب برای آموزش دیجیتال از جمله سیستم جامع آموزش دیجیتال داخل سازمان (iLearn)، اپلیکیشن دانا و لنز و نیز تهیه محتوای - تعمیرات یخچال کرال در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - آموزشی برای کارکنان به صورت - تعمیرات یخچال کرال در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - دیجیتال حائز شرایط لازم برای دریافت جایزه شناخته شد.

تعمیرات یخچال کرال در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

ارزیابی اهدای این جایزه در آبان ۹۷ انجام و مراسم پایانی آن روز دوشنبه ۲۶ آذر در سالن همایش‌های مرکز اسناد - تعمیرات یخچال کرال در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - کتابخانه ملی ایران برگزار شد. در این مراسم، نصرالله جهانگرد معاون وزیر ارتباطات، صادق عباسی شاهکوه مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، علی‌اکبر جلالی رئیس کرسی آموزش و یادگیری الکترونیک یونسکو و تنی چند از مدرسان حوزه یادگیری دیجیتال حضور داشتند.

گفتنی‌ست که جایزه کرسی یادگیری دیجیتال شامل تندیس‌های زرین، سیمین و برنزی به برترین‌های هر محور است و به علاوه گواهی شرکت در جایزه توسط کرسی یونسکو، امکان ارائه دستاوردهای یادگیری الکترونیکی در نمایشگاه، تسهیم تجارب برترین های - تعمیرات یخچال کرال در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - یادگیری الکترونیکی از طریق سایت و شبکه های اجتماعی کرسی، معرفی افراد، سازمان‌ها و دستاوردهای برگزیده به جامعه و ارائه گزارش بازخورد در مورد وضعیت یادگیری الکترونیکی شرکت کنندگان - تعمیرات یخچال کرال در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - بر اساس شاخص‌های جایزه خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone