🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر فولاد شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر فولاد شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه و عملکرد اکسپنشن (لوله مویی) در کولر گازی چیست؟
    پاسخ: لوله مویی با همکاری اواپراتور در تبخیر گاز مبرد عمل می کند.
  2. سوال: چه دلایلی برای سروصدا زیاد کولرگازی من وجود دارد؟
    پاسخ: تراز نبود کندانسور از مهمترین عوامل این مشکل است که ممکن است در هنگام نصب دستگاه پیش آمده باشد.
  3. سوال: آیا کارشناسی که برای تعمیر می آید توانمندی لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات کولرگازی هستند.
  4. سوال: چرا دور تند کولرگازی من کار نمی کند؟
    پاسخ: در ساده ترین حالت ممکن است کلید رابط وضعیت مشکل داشته و معیوب یاشد که نیاز به تعمیر و با تعویض دارد.
  5. سوال: چقدر زمان برای تعمیر کامل کولرگازی من نیاز است؟
    پاسخ: خیر ؛ تعمیرات شما در اسرع وقت و در نهایت سرعت و دقت انجام خواهد گرفت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30365.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

عملکرد دوربین پیکسل 3 در تست DxOMark: اولین گوشی گوگل که در نوع خود بهترین نیست

پایگاه معتبر DxOMark مثل همیشه محصول جدید گوگل را از نظر توانایی های تصویربرداری مورد آزمایش قرار داده که در نهایت دوربین پیکسل 3 موفق شده با کسب امتیاز ۱۰۱، امتیازی مشابه آیفون XR کسب کند. بدین ترتیب ...

پایگاه معتبر DxOMark مثل همیشه محصول جدید گوگل را از نظر توانایی های تصویربرداری مورد آزمایش قرار داده که در نهایت دوربین پیکسل 3 موفق شده با کسب امتیاز ۱۰۱، امتیازی مشابه آیفون XR کسب کند. بدین ترتیب آیفون XR دیگر بهترین دوربین تک لنز بازار را در اختیار ندارد. از سوی دیگر پیکسل 3 اولین تلفن هوشمند گوگل است که در نوع خود بهترین نیست.

تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر فولاد شهر استان اصفهان

بد نیست بدانید پیش از این پیکسل 2 با کسب امتیاز ۹۸، رتبه اول دوربین تک لنز را در اختیار داشت و با عرضه آیفون XR، موفق شد به سلطنت گوشی‌های گوگل در این حوزه پایان بخشد. البته بد نیست بدانید در لیست کلی پایگاه DxOMark هنوز هواوی P20 پرو با ماژول دوربین اصلی سه گانه و امتیاز ۱۰۹، رتبه اول را حفظ کرده است.

این در حالی - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر فولاد شهر استان اصفهان - است که بسیاری از کارشناسان باور دارند که پیکسل 3 در حال حاضر به همراه آیفون های XS بهترین - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر فولاد شهر استان اصفهان - دوربین موجود را برای استفاده‌ی عمومی دارند. حتی ممکن است برخی خصوصیت‌های خاص دوربین گوگل از ماژول بکار رفته در گوشی اپل نظیر حالت روشنایی پایین، بهتر باشند.

تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر فولاد شهر استان اصفهان

پیش از این گوگل، نمرات وبسایت DxOMark را در استراتژی بازاریابی خود لحاظ می‌کرد و ادعا - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر فولاد شهر استان اصفهان - می‌نمود که دوربین گوشی‌هایش، بهترین تجربه کاربری را رقم خواهند زد اما در کنفرانس عرضه این محصول به نمرات جدید دوربین - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر فولاد شهر استان اصفهان - پیکسل 3 اشاره نشده است.

در توضیحات کامل وبسایت مذکور اشاره شده که دروبین پیکسل 3 ، بهترین دوربین تک لنزه گوشی‌های اندرویدی را در اختیار دارد و بهترین پیکسل - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر فولاد شهر استان اصفهان - موجود به - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر فولاد شهر استان اصفهان - شمار می‌رود. علاوه براین ساکنین مانتین ویو پیشرفت زیادی در حوزه پردازش تصویر و تصویربرداری - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر فولاد شهر استان اصفهان - دیجیتال داشته‌اند. در نتیجه پیکسل 3 دوربین همه کاره‌تری دارد و کاربران می‌توانند بدون کمک گرفتن از منو‌های دستی، تصاویر مطلوبی را ثبت نمایند.

تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر فولاد شهر استان اصفهان

در پایان باید گفت که پیکسل 3 توانسته نمره‌ی بهتری نسبت به آیفون XR در ضبط ویدیو کسب کند. این در حالی که نمره‌ی عکسبرداری آن دو با هم تفاوتی ندارد و جالب اینجاست برتری پیکسل 3 تاثیری در نمره کلی این پایگاه نداشته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone