🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر میانه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر میانه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه ضمانتی برای خدمات ارائه شده وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی خدمات انجام شده ثبت خواهد شد و برای شما تا 90 روز ضمانت معتبر خواهد داشت.
  2. سوال: اواپراتور چه نقشی در عملکرد کولرگازی دارد؟
    پاسخ: گرمای خانه شما توسط این بخش جذب میشود. این قطعه نیاز به سرویس مداوم خواهد داشت زیرا کوچکترین مشکل در آن در راندمان عملکرد آن به شدت تاثیرگذار خواهد بود.
  3. سوال: نقش و وظیفه کندانسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کندانسور (تقطیر کننده) در واقع مجموعه ای خارجی از لوله ها و صفحاتی از جنس مس و آلومینیوم می باشد.
  4. سوال: چرا از داخل کولرگازی من آب نشت می کند؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی می تواند به دلیل خرابی پمپ درین، گرفتگی لوله فاضلاب، رطوبت بیش از حد محیط و .. باشد.
  5. سوال: چرا کولرگازی من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: در واقع بعد از تنظیم دمای محیط و رسیدن به دمای مطلوب مورد نظر، کولرگازی باید به صورت اتوماتیک خاموش شود و خاموش نشدن آن ممکن است دلایل خرابی مختلفی داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40453.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

نسخه iOS اپلیکیشن بینگ با یک صفحه خانه جدید به‌روزرسانی شد

اپلیکیشن بینگ مایکروسافت برای iOS ساعاتی پیش آپدیتی دریافت کرده که قابلیت های جدیدی را برای آن به ارمغان می آورد. در نسخه 6.20 بینگ، صفحه خانه مجددا از نو طراحی شده و نیمه پایینی ...

اپلیکیشن بینگ مایکروسافت برای iOS ساعاتی پیش آپدیتی دریافت کرده که قابلیت های جدیدی را برای آن به ارمغان می آورد. در نسخه 6.20 بینگ، صفحه خانه مجددا از نو طراحی - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - شده و نیمه پایینی صفحه نیز به فید اخبار اختصاص یافته است.

فید اخبار بینگ به لطف یادگیری - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - ماشینی می تواند خبرهای مورد علاقه کاربر را به یاد بسپارد، هر چند که با اشاره روی آیکن سه نقطه می توان به دیس لایک کردن خبرها یا قطع اشتراک از یک منبع خاص اقدام کرد.

تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

همچنین - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - صفحه خانه جدید بینگ برای - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - کاربران دسترسی سریع تری به دوربین و جستجوی صوتی - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - فراهم می آورد. تا پیش از این به‌روزرسانی، صفحه خانه فقط به یک والپیپر و یک آیکن جستجوی بزرگ اختصاص داشت و زیر آن لینک هایی برای دسترسی به تصاویر، فیلم ها و رستوران ها به - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - چشم می خورد.

اما حالا و با اضافه کردن فید اخبار، مایکروسافت امیدوار است که بینگ به یکی از پر کاربردترین اپلیکیشن های کاربران در استفاده روزانه تبدیل - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - شود. آخرین نسخه بینگ برای - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - iOS را می توانید همین حالا از اپ استور دانلود کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone