🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی بوش در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی بوش در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کندانسور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کندانسور (تقطیر کننده) در واقع مجموعه ای خارجی از لوله ها و صفحاتی از جنس مس و آلومینیوم می باشد.
  2. سوال: آیا مشکل در برد کولرگازی در عملکرد آن تاثیر زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: برد الکتریکی از مهمترین از قطعات موجود در کولرگازی است و به عنوان مغز کولرگازی وظیفه صدور فرمان و هماهنگی بخش های مختلف را دارد.
  3. سوال: دلیل بوی بد کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: لوله ها و فیلتر های مختلف در کولرگازی بعد از تصفیه هوا مواد و ذرات نا مطبوع را جذب و دفع می کنند و عملکرد صحیح این قسمت ها قطعا در رفع این مشکل موثر است.
  4. سوال: آیا برای مراجعه تکنسین ها با من هماهنگ خواهد شد؟
    پاسخ: بله؛ همه تکنسین های ما سریعا بعد از ثبت شفارش با شما تماس خواهند گرفت و هماهنگی لازم را انجام خواهند داد.
  5. سوال: خدمات ضمانت و گارانتی تا چه میزان است؟
    پاسخ: بعد از انجام تعمیرات اگر دستگاه شما مشکلی در خدمات ارائه شده داشته باشد کاملا رایگان و بدون محدودیت برای شما گارانتی خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40443.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

وال استریت ژورنال: خسروشاهی روی هک شدن اوبر سرپوش گذاشته است

اوبر اخیراً سرقت اطلاعات 57 میلیون کاربر را اعلام کرده بود که شامل نام، شماره تلفن و ایمیل آنها می شد. در حالی که این اتفاق به هک پاییز سال گذشته مربوط می شد و ...

اوبر اخیراً سرقت اطلاعات 57 میلیون کاربر را اعلام کرده بود که شامل نام، شماره تلفن و ایمیل آنها می شد. در حالی که - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - این اتفاق به هک پاییز سال گذشته مربوط می شد و در هفته قبل اعلام شده بود، ولی حالا مشخص شده که دارا - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - خسروشاهی، مدیر عامل جدید اوبر از مدت ها قبل از این موضوع اطلاع داشته است.

بر اساس گزارش وال استریت ژورنال، خسروشاهی تنها دو هفته پس از اینکه مدیریت اوبر را به دست گرفت - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - از موضوع هک اطلاعات 57 میلیون کاربر مطلع بوده ولی - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - برای اعلام آن بیش از دوماه دست روی دست گذاشته و از فاش کردن آن خودداری کرده است.

خسروشاهی تحقیق در مورد بررسی دقیق - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - تر تعداد کاربرانی که هک اخیر شامل حال آنها شده را صادر کرده

بر اساس گفته خسروشاهی تحقیق در مورد علت این هک و بررسی دقیق تر تعداد کاربرانی که از آن متضرر شده اند، در حال انجام است. همچنین مدیر عامل کنونی اوبر خواستار کناره گیری «جو سالیوان» مدیر امنیتی اوبر و - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - وکیل او از کمپانی شده. لازم به یادآوری است که اخیراً دادگاه فدرال لس آنجلس به نمایندگی از مسافران و رانندگان آمریکایی که اطلاعات آنها به سرقت - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - رفته بود، کمپانی اوبر را به اتهام قصور در حفظ اطلاعات مشتریان تحت تعقیب قرار داده بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone