🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا صفحه نمایش کولرگازی کار نمی کند؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی را یک برد حساس تشکیل می دهد و رطوبت ، استفاده ناصحیح ، اتصالی برق و ... می تواند به این قسمت آسیب بزند.
  2. سوال: چه زمانی میتوانیم نتیجه بگیریم برد دستگاه مشکل است؟
    پاسخ: برد را میتوان به مغز کولرگازی تشبیه کرد بنابراین خرابی در هر قسمتی میتواند به دلیل عملکرد نادرست برد باشد.
  3. سوال: به چه دلیل در کولرگازی من برفک وجود دارد؟
    پاسخ: نشت گاز مبرد داخل کولرگازی این عامل را ایجاد میکند . شما برای جلوگیری از این عوامل باید دستگاه را به صورت دوره ای سرویس کنید و شروع چنین مشکلاتی پیش تر جلوگیری کنید.
  4. سوال: چرا کولرگازی به طور ناگهانی و بدون دلیل خاموش می شود؟
    پاسخ: کولرگازی ها معمولا به طور اتومات بعد از تنظیم دما محیط خاموش خواهند شد واما اگر این روند را فاکتور بگیریم مشکل در بخش های مختلفی از دستگاه شما می تواند باعث این اتفاق شود.
  5. سوال: نقش و وظیفه موتورفن در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: موتور فن هماهنطور که از اسمش مشخص است وظیفه کنترل فن و جریان هوا را دارد و معمولا دو مدل موتورفن (مربوط به یونیت خارجی و داخلی ) در کولرگازی بکار برده می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40457.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

انتشار رندرهایی که طراحی مدل 2018 موبایل Galaxy A5 را فاش می کنند

به نظر می رسد که تا عرضه رسمی مدل 2018 موبایل میان رده گلکسی A5 سامسونگ زمان زیادی باقی نمانده و یک فروشگاه بریتانیایی، از همین حالا مشغول پیش فروش کیس های ژله ای مخصوص ...

به نظر می رسد که تا عرضه رسمی مدل 2018 موبایل میان رده گلکسی A5 سامسونگ زمان زیادی باقی نمانده و یک فروشگاه بریتانیایی، از همین حالا مشغول پیش فروش کیس های ژله ای مخصوص این دیوایس است. کیس محافظ مورد اشاره توسط کمپانی Olixar ساخته شده و در چهار رنگ با قیمت های گوناگون فروخته می شود. در صفحه پیش فروش این کیس ها، تصاویری نیز ضمیمه شده که برخی از مشخصات طراحی مدل 2018 گلکسی A5 را افشا می کند.

کیس Olixar به گونه خاصی به دور - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - دستگاه قرار می گیرد که مشخصاً با درنظرگیری Infinity Display، لبه های گرد دستگاه و اسکنر اثر انگشت در پشت طراحی شده است. گلکسی A5 در تمام تصاویر به رنگ مشکی دیده می شود و این رندرها، به صورت غیرمستقیم قرارگیری دکمه بیکسبی زیر دکمه های ولوم را تایید می کنند که همگی در کناره سمت چپی جای گرفته اند.

تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

پنل جلویی دستگاه عاری از هرگونه دکمه است و بنابراین، سنسور تشخیص اثر انگشت حالا به پنل پشتی و زیر ماژول دوربین منتقل شده است. دوربین دستگاه هم ظاهراً از یک سنسور واحد همراه با فلاش LED بهره مند شده و ضمناً بردگی های لبه پایینی کیس محافظ، تعبیه جک 3.5 میلی متری هدفون را تایید می کند.

در حال حاضر، تاریخ عرضه دقیق موبایل گلکسی A5 - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - سامسونگ مشخص نیست اما کمپانی Olixar در توضیح خود می گوید که انتظار دارد کیس های محافظ جدیدش، تا سه هفته دیگر به دست مشتریان برسند. علاوه بر این از آن جایی که گلکسی A5 اخیراً جوازهای رگولاتوری FCC را دریافت کرد، احتمالاً لازم - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - نیست زمان زیادی تا معرفی و عرضه آن منتظر بمانیم.

تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone