🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی بوش در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی بوش در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و وظیفه کنتاکتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد کلی و نقش آن مانند یک کلید ساده است که یک سمت آن همیشه نول و سمت دیگر فاز قطع و وصل می شود که البته این قطعه در بعضی از کولرگازی ها وجود دارد.
  2. سوال: چرا کولرگازی من سر و صدا و لرزش زیاد دارد؟
    پاسخ: تراز نبود کندانسور از مهمترین عوامل این مشکل است که ممکن است در هنگام نصب دستگاه پیش آمده باشد.
  3. سوال: چرا ریموت(کنترل) دستگاه من به درستی کار نمی کند؟
    پاسخ: شاید ساده ترین دلیل تمام شدن یا خرابی باتری های کنترل شما باشد که نیاز به بررسی و تعویض دارد.
  4. سوال: نقش و وظیفه کندانسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کندانسور (تقطیر کننده) در واقع مجموعه ای خارجی از لوله ها و صفحاتی از جنس مس و آلومینیوم می باشد.
  5. سوال: چرا کولرگازی من باد سرد ندارد؟
    پاسخ: هوای سرد و خنک در کولر گازی به عوامل مختلفی چون فیلتر سالم، ترموستات، خرابی دریچه ها و... بستگی دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40437.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

هک شدن 1.7 میلیون حساب کاربری در سایت مشهور اشتراک گذاری عکس

وب سایت اشتراک عکس «Imgur» روز گذشته از هک شدن تعداد زیادی از اکانت های کاربری این سایت در سال 2014 خبر داده و جالب این جاست که سه روز پیش از این هک مطلع ...

وب سایت اشتراک عکس «Imgur» روز گذشته از هک شدن تعداد زیادی از اکانت های کاربری این - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - سایت در سال 2014 - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - خبر داده و جالب این جاست که سه روز پیش از این هک مطلع شده اند.

مدیران این سایت با انتشار پستی در وبلاگ خود تعداد قربانیان این مساله را 1.7 میلیون اعلام کرده اند که در مقایسه با 150 میلیون کاربر این سایت درصد بزرگی به نظر نمی رسد.

از آنجایی که این سایت نام، آدرس و شماره تلفن مخاطبان را ذخیره نمی کند، اطلاعات مسروقه تنها شامل آدرس ایمیل و رمز عبور کاربران است.تعمیرات کولر گازی بوش در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربیمدیران این سایت در حال بررسی بیشتر موضوع هستند اما حدس زده اند که هکرها با عبور از الگوریتم درهم سازی «SHA-256» به سایت نفوذ کرده اند.

گفتنی است این کمپانی تنها زمانی از ماجرا مطلع شده که مهاجمان داده های به سرقت رفته را در اختیار یک محقق امنیتی به نام «تروی هانت» قرار داده اند و او نیز مسئولان Imgur را در جریان گذاشته است.

«روی سگال»، مدیر ارشد عملیاتی این سایت مدعی شده که اطلاعات لازم در اختیار قربانیان این حمله قرار گرفته است. او با تاکید بر اینکه فرایندها و سیستم های این سایت باید مورد بازبینی قرار گیرد ابزار امیدواری کرده که دلیل پنهان ماندن این مساله طی سه سال نیز مشخص شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ابوالفضل نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
بسیار خوشحالم که بتوانم اینجا عنوان کنم که از خدمات شرکت الو در تعمیر کولر گازی بوش B1ZMI12100 در شهر میاندوآب منطقه خاقانی، بسیار راضی بودم. خدمات ارائه شده توسط پرسنل مجرب و متخصص شرکت الو بسیار حرفه‌ای و رضایت‌بخش بوده و به طور کلی من از کیفیت خدمات و شیوه ارائه آن‌ها بسیار رضایت داشتم. با امید به ادامه برخورداری از خدمات با کیفیت شرکت الو، از این رو نیز به دوستانم توصیه می‌کنم که در صورت نیاز به تعمیر دستگاه‌های خود، به این شرکت مراجعه کنند



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone