🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  3. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  4. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  5. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40473.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

ایلان ماسک: هوش مصنوعی آمده تا بشر را از بین ببرد

مدیرعامل دو کمپانی تسلا و اسپیس اکس یک بار دیگر با اظهار نظر عجیب خود در مورد هوش مصنوعی جنجالی تازه ایجاد کرده است و به وضوح نابودی بشر به وسیله فناوری توسعه یافته توسط ...

مدیرعامل دو کمپانی تسلا و اسپیس اکس یک بار دیگر با اظهار نظر عجیب خود در مورد هوش مصنوعی جنجالی تازه ایجاد کرده است و به وضوح نابودی بشر به وسیله فناوری توسعه یافته توسط خودش را یادآور کرده است.

ماسک پیشتر در مورد اینکه انسان ها مشغول زندگی در یک شبیه ساز کامپیوتری/بازی ویدیویی هستند گفته بود و ادعا کرده بود که شرکت خودروسازی اش تا سال ۲۰۲۵ - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - ارزش سهامش از اپل نیز پیشی خواهد گرفت. او حتی به فکر انتقال انسان ها به مریخ نیز هست.

در گفتگویی تازه، ماسک به عنوان موسس استارتاپ نورالینک پیش بینی جالب توجهی ارائه کرده است: هوش مصنوعی احتمالا همه ما - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - را خواهد کشت.

او معتقد است که تلاش ها برای ایمن سازی هوش مصنوعی بین ۵ تا ۱۰ درصد شانس موفقیت دارد. البته این اولین باری نیست که ماسک از وقوع چنین پدیده ای خبر می دهد. او در سال ۲۰۱۴ گفته بود هوش مصنوعی در مرز رسیدن به خطری جدی است و حداکثر این اتفاق تا ۱۰ سال آینده رخ خواهد داد.

در نهایت باید به نقل قول سال گذشته ماسک هم اشاره کنیم که گفته بود انسان ها بازی در برابر هوش مصنوعی را از همین حالا باخته - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - اند و تنها راه نجات، مقابله نیست بلکه پیوستن به آن ها است.

به این منظور، ماسک به جز شرکت خودروسازی و موشک سازی، یک شرکت هم در زمینه رابط مغزی راه اندازی کرده تا از طریق یک ایمپلنت کنترل مغز را به دست گیرد. در حقیقت محصول شرکت نورالینک یک الکترود است که - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - از مغز انسان به یک کامپیوتر متصل شده و اجازه می دهد تا اطلاعات - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - را به صورت دو طرفه منتقل کنند.

از طرفی دیگر، ماسک رهبری OpenAI را نیز بر عهده دارد که یک فناوری هوش مصنوعی با قابلیت یادگیری است و بدون نیاز به عاملی خارجی می تواند در مورد - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - موضوعات - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - مختلف آموزش ببیند. هر دو استارتاپ مورد اشاره سرمایه گذاری سنگینی در زمینه هوش مصنوعی دارند و گفته های ماسک اگرچه ممکن است جلب توجه کند اما در نهایت کمی نگرانی نیز ایجاد می کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone