🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: اواپراتور چه نقشی در عملکرد کولرگازی دارد؟
    پاسخ: گرمای خانه شما توسط این بخش جذب میشود. این قطعه نیاز به سرویس مداوم خواهد داشت زیرا کوچکترین مشکل در آن در راندمان عملکرد آن به شدت تاثیرگذار خواهد بود.
  2. سوال: موتور فن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: هر کدام از این موتور فن ها وظیفه به چرخش در آوردن و انتقال جریان هوا را دارند . این قطعات از حساسیت زیادی برخوردار هستند .درصورت مشاهده هر گونه احتمال خرابی در این قطعات لازم است فورا با تکنسین های متخصص تماس بگیرید.
  3. سوال: چقدر زمان برای تعمیر کامل کولرگازی من نیاز است؟
    پاسخ: خیر ؛ تعمیرات شما در اسرع وقت و در نهایت سرعت و دقت انجام خواهد گرفت.
  4. سوال: چرا کولرگازی من بیش از انداره گرما یا سرما تولید می کند؟
    پاسخ: مشکل در سنسور تنظیم دما یا اورلود، فیوز حرارتی، خرابی قسمت های مرتبط با گاز مبرد و ... از جمله دلایل احتمالی این اتفاق است.
  5. سوال: چرا کولرگازی بود بد می دهد؟
    پاسخ: لوله ها و فیلتر های مختلف در کولرگازی بعد از تصفیه هوا مواد و ذرات نا مطبوع را جذب و دفع می کنند و عملکرد صحیح این قسمت ها قطعا در رفع این مشکل موثر است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40458.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

کاسیو از نخستین اکشن کم مقاوم سری G’z Eye رونمایی کرد

کمپانی کاسیو به تازگی از خانواده اکشن کم های مقاوم تازه ای رونمایی کرده که تحت عنوان G'z EYE شناخته می شوند و نخستین عضو آن، دوربین GZE-1 است. GZE-1 که از منظر طراحی شباهت ...

کمپانی کاسیو به تازگی از خانواده اکشن کم های مقاوم تازه ای رونمایی کرده که تحت عنوان G'z EYE شناخته می شوند و نخستین عضو آن، دوربین GZE-1 است. GZE-1 که از منظر - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - طراحی شباهت قابل توجهی به ساعت - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - های سری G-Shock کاسیو دارد، مثل ورژنی بسیار مقاوم از دوربین های معمولی گوپرو به نظر می رسد.

بدنه - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - دوربین در برابر خاک، آب، شوک - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - و دمای پایین مقاوم بوده و بنابراین، ابزاری مناسب برای فیلم برداری در شرایط بسیار سخت به حساب می آید. اگر این ها کافی نیست، باید بدانید که GZE-1 می تواند تا عمق 50 متری آب به تصویربرداری بپردازد و بدون یک کیس محافظ اضافه، از دمای منفی 10 درجه سانتی گراد جان سالم به در می برد.

شباهت به ساعت های سری G-Shock کاملاً عمدی است، دوربین GZE-1 از همان ساختار محافظتی استوانه - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - ای بهره می برد و از جنس اورتان ساخته شده که امکان جذب شوک الکتریکی و انرژی ناشی از برخورد را دارد.

GZE-1 به یک سنسور BSI CMOS مجهز شده و با رزولوشن 6.9 - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - مگاپیکسلی تصویربرداری می کند. در حالت معمولی، دوربین کاسیو به فیلم برداری با - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - رزولوشن 1080p و 30 فریم بر ثانیه می پردازد اما امکان فیلم برداری با رزولوشن 480p و 120، 240 یا 384 فریم بر ثانیه نیز وجود دارد که گزینه ای ایده آل برای ویدیوهای اسلو موشن به حساب می آید. گشودگی دهانه لنز دوربین هم معادل f/2.8 بوده و با عمق میدان 13 میلی - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - متر، قادر - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - به تصویربرداری با زاویه عریض است. دوربین GZE-1 - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - فعلاً با قیمت 410 دلار در بازار ژاپن عرضه شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone