تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
  2. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: بر اثر جابجایی و کج شدن یخچال ، روغن کمپرسور وارد لوله های گاز میشود و باید بعد از جابجایی 10 ساعت صبر کنید تا این روغن به درون کمپرسور باز گردد. در صورتی که یخچال را بعد از جابجایی بلافاصله به برق بزنید گاز پشت روغن موجود در لوله ها گیر کرده و باعث ایجاد کیپی در مدار میشود و باید دستگاه شارژ گاز شود.
  3. سوال: چند ساعت بعد از جابجایی یا اسباب کشی باید یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
  4. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
  5. سوال: آیا باز کردن طولانی مدت درب یخچال باعث از بین رفتن گاز یخچال میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در یک سیکل بسته درون لوله ها قرار داشته و باز ماندن درب یخچال ارتباطی به نشتی گاز یخچال ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40451.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

کشف یک باگ امنیتی مهم در طیف وسیعی از پردازنده های ساخت اینتل

به تازگی باگی در «موتور مدیریت» (Management Engine) جدیدترین نسل پردازنده های اینتل کشف شده که امکان در دست گرفتن کامل کنترل یک رایانه را از راه دور فراهم می آورد. این نقص نه فقط ...

به تازگی باگی در «موتور مدیریت» (Management Engine) جدیدترین نسل پردازنده های اینتل کشف شده که امکان در دست گرفتن کامل کنترل - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - یک رایانه را از راه دور فراهم می آورد. این نقص نه فقط در پردازنده های نسل هشتمی اینتل که در دو نسل پیش از آن نیز وجود دارد.

نقص مذکور نه تنها دامن پردازنده های رایانه های رومیزی تولیدی - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - پس از سال ۲۰۱۵ تا به امروز را می گیرد، بلکه شامل برخی پردازنده های سرور اینتل همچون نسخه پنجم و ششم Xeon E3-1200، پردازشگرهای موبایل سری Atom C3000، چیپ های سری E3900 اینترنت اشیاء، پردازشگرهای پنتیوم Apollo Lake و سلرون N و J اینتل نیز می شود.

تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

چهار نسخه مختلف از فیرمویر (firmware) موتور مدیریت اینتل ۴ مسیر مختلف را برای دسترسی غیر مجاز در اختیار قرار می دهند. طبق تحقیقات - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - انجام گرفته خطرناک ترین باگ در جدیدترین نسخه فیرمویر مذکور وجود دارد و - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - به فرد نفوذی اجازه می دهد بدون دسترسی به سخت افزار تمام موتور مدیریت را در اختیار خود - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - بگیرد.

باگ مشابه در نسخه های قدیمی تر از خطر کمتری - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - برخوردار است و در نهایت تنها می تواند منجر به - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - کرش کردن سیستم و برخی - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - ناپایداری ها - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - در عملکرد آن شوند.

با این که گستردگی - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - نقص امنیتی مورد بحث بسیار قابل - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - توجه است اما از دست کاربران کار چندانی برای رفع آن بر نمی آید. اینتل - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - به تازگی یک ابزار - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - شناسایی برای مشخص - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - کردن ایمن یا نا ایمن بودن رایانه ها منتشر کرده، اما هنوز راه حلی قطعی برای ترمیم آن از طرف این کمپانی ارائه نشده است.

تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

در حال حاضر بهترین راهکار مراجعه به وبسایت کمپانی سازنده مادربرد رایانه و دریافت - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - بسته های امنیتی یا به روز رسانی مرتبط در صورت وجود است. به عنوان مثال کمپانی لنوو اعلام کرده در روز ۲۳ نوامبر (۲ آذر) - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - آپدیت امنیتی لازم را برای دانلود در وبسایتش قرار خواهد داد. شرکت دل نیز اعلام کرده که ۱۰۰ مدل از انواع محصولاتش در مقابل باگ مورد بحث آسیب پذیر هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone