تعمیرات یخچال بوش در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را به برق بزنید حدودا 12 ساعت طول میکشد تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از 12 ساعت عملیات ساخت یخ شروع شده و معمولا 48 تا 72 ساعت طول میکشد تا مخزن یخساز کاملا پر بشود. البته فشار آب و حجم مواد غذایی داخل فریزر و باز و بسته شدن درب در طول روز نیز میتواند بر سرعت یخسازی موثر باشد.
  2. سوال: صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به چیست؟
    پاسخ: عمدتا صدایی شبیه صدای جیرجیرک که از پشت یخچال شنیده میشود میتواند مربوط به خرابی فن کندانسور باشد که دلیل آن خراب شدن بوش فن و کارکرد ناصحیح فن یخچال میباشد. در صورت شنیدن صدای غیرطبیعی از یخچال حتما کمپرسور وفن یخچال را بررسی نمایید و در صورت مشاهده ایراد در فن کندانسور در سریعترین ضمان جهت رفع این ایراد اقدام کنید زیرا عملکرد نادرست فن کندانسور میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال شود.
  3. سوال: علت برفک زدن فریزر چیست؟
    پاسخ: برفک زدن داخل فریزر ممکن است به علت باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خرابی لاستیک دور درب رخ دهد. همچنین بروز خرابی در قطعات دیفراست میتواند باعث ایجاد برفک در یخچال شود.
  4. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص ، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40440.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

نوبل جهان اسلام با حمایت همراه اول برگزار می‌شود

مراسم جایزه مصطفی (ص) با ورود مهمانان و دانشمندان خارج از کشور، از ۱۰ تا ۱۵ آذرماه ۹۶ با بیش از ۲۰ برنامه شامل بازدیدهای فرهنگی، علمی و تاریخی، نشست­ ها و سخنرانی ­های علمی با ...

مراسم جایزه مصطفی (ص) با ورود مهمانان و دانشمندان خارج از کشور، از ۱۰ تا ۱۵ آذرماه ۹۶ با - تعمیرات یخچال بوش در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - بیش از ۲۰ برنامه شامل بازدیدهای فرهنگی، علمی و تاریخی، نشست­ ها و سخنرانی ­های علمی با حمایت همراه اول برگزار می‌گردد. جایزه مصطفی، یک رویداد دوسالانه علمی است که در آن برجسته‌ترین فعالیت های دانشمندان مسلمان در زمینه دانش، علم و فناوری مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و به منتخب آنها جایزه پانصدهزار دلار جایزه نقدی اعطا می‌شود.

متصدی اصلی «جایزه مصطفی» - تعمیرات یخچال بوش در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - پارک فناوری پردیس است ولی - تعمیرات یخچال بوش در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - در حقیقت این جایزه از - تعمیرات یخچال بوش در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - حمایت بسیاری سازمان‌های دولتی و مقامات حال و گذشته‌ کشورمان برخوردار است؛ - تعمیرات یخچال بوش در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - اما این جایزه ماهیتی غیردولتی دارد و محل تأمین مبلغ جایزه نیز کمک‌های مردمی و بخش خصوصی در قالب وقف است.
همراه اول به عنوان بزرگترین اپراتور تلفن همراه در خاورمیانه، بواسطه عمل به مسوولیت‌های اجتماعی خود همواره حامی توسعه دانش و فناوری بوده است و حمایت از جایزه مصطفی (ص) نیز در همین چارچوب است.

جایزه مصطفی تنها رویداد مهمی نیست که مورد حمایت همراه اول قرار گرفته است. با نگاهی به فهرست بلند حمایت‌های همراه اول از تیم‌های وزرشی، مسابقات بین‌المللی ورزشی، استارت‌آپ‌ها و پروژه‌های دانش‌بنیان، امور خیریه، مسابقات علمی و آکادمیک و رویدادهای فرهنگی و هنری می توان این نکته را دریافت که - تعمیرات یخچال بوش در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - این اپراتور حمایت‌های خود را در موارد مختلف به جا آورده است.

تعمیرات یخچال بوش در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

رشته‌ها و زمینه‌های جایزه مصطفی

  • ۱. جایزه مصطفی برای علوم و فناوری های ارتباطات و اطلاعات
  • ۲. جایزه مصطفی برای علوم و فناوری های زیستی و پزشکی
  • ۳. جایزه مصطفی برای علوم و فناوری های نانو
  • ۴. جایزه مصطفی برای حوزه‌های عمومی.

در ۳ حوزه اول باید دانشمند واجد شرایط، - تعمیرات یخچال بوش در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - تابعیت یکی از ۵۷ کشور اسلامی را داشته باشد اما در حوزه چهارم دانشمند برتر باید مسلمان باشد و داشتن تابعیت این کشورها ضرورتی - تعمیرات یخچال بوش در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - ندارد. می توان با - تعمیرات یخچال بوش در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - اطمینان گفت مهمترین هدف جایزه مصطفی، تشویق دانشمندان مسلمان به فعالیت بیشتر در سطوح بالای پژوهشی است.

به دلایل مختلف، در سده‌های اخیر، مسلمانان با وجود جمعیت بالا، پیشینه درخشان و توانایی بالای فردی و - تعمیرات یخچال بوش در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - اجتماعی، از فتح قله‌های علم و فناوری عقب - تعمیرات یخچال بوش در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - مانده‌اند. جایزه مصطفی تلاشی ارزشمند برای قدردانی از دانشمندانی است که دستاوردهای - تعمیرات یخچال بوش در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - معتبری در دانش و فناوری دارند. از همین‌رو جایزه مصطفی نه تنها به نوبل اسلامی مشهور شده است که بدون شک ارزشمندترین جایزه علمی دنیای اسلام است.

«محمدجواد ظریف» وزیر امور خارجه کشورمان، در نخستین دوره این رویداد گفته بود: «برگزاری این جایزه - تعمیرات یخچال بوش در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - برای رشد علمی کشور‌های اسلامی اهمیت ویژه‌ای دارد. جایزه مصطفی (ص) در پی ارتقای حوزه علمی جهان اسلام است و امیدوارم همه کشور‌های اسلامی با کمک یکدیگر شرایطی را فراهم آورند که این هدف به‌سرعت، جامه عمل بپوشد و ما شاهد جایگاه بالای علمی مسلمانان و بازگشت به دوران طلایی علمی باشیم.»

ریزجزییات رویدادها و برنامه‌های گوناگون این مراسم در عکس زیر برای علاقه‌مندان قابل مشاهده است:

تعمیرات یخچال بوش در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone