🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی دوو در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی دوو در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا بدنه کولرگازی من برق دارد؟
    پاسخ: سیم برق پاره شده که به بدنه متصل باشد مشخص ترین دلیل است . مشکل در اتصال جریان برق در قسمت های کلید ها و قطعات نیز عامل این مشکل است.
  2. سوال: آیا وجود مختلف ترموستات در دستگاه ها در عملکرد آنها نیز تاثیر گذار است؟
    پاسخ: تفاوت آنچنانی در کیفیت کار کولرگازی نخواهند داشت. با اینحال عملکرد صحیح آن ها قطعا موثر در عملکرد صحیح کولرگازی می باشد.
  3. سوال: کمپرسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تبدیل گاز به مایع و گردش آن در کولرگازی که بر اساس نوع کمپرسور این عملکرد با کمی تفاوت انجام خواهد گرفت.
  4. سوال: به چه دلیل در کولرگازی من برفک وجود دارد؟
    پاسخ: از دلایل متفاوت این مشکل نیز میتوان به کم شدن میزان گاز ، نشتی آن ، یکسره کارکردن کمپرسور و ... اشاره کرد.
  5. سوال: آیا خدمات و تعمیرات انجام شده برای من دارای ضمانت است؟
    پاسخ: بله؛ تمام تعمیراتی که توسط تکنسین ما انجام شود دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40439.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

ناسا با ارسال باکتری به فضا به حفظ سلامت فضانوردان کمک می کند

چه اتفاقی می افتد اگر فردی در فضا مریض شود؟ چطور می توان او را درمان کرد؟ ناسا قصد دارد با ارسال مجموعه ای از باکتری ها به همراه آنتی بیوتیک به فضا، پاسخ این ...

چه اتفاقی می افتد اگر فردی در فضا مریض شود؟ چطور می توان او را درمان کرد؟ ناسا قصد دارد با ارسال مجموعه ای از باکتری ها به همراه آنتی بیوتیک به فضا، پاسخ این سوال را دریابد.

این آژانس فضایی به تازگی ماهواره کوچکی به نام «E. coli Anti-Microbial» را به مدار زمین ارسال کرده که - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - حاوی تعدادی باکتری اشریشیا کُلی یا به اختصار « E.coli» (نوعی باکتری که به طور شایع در روده جانوران خونگرم وجود دارد) است. ناسا قصد دارد بدین طریق نحوه عملکرد آنتی بیوتیک ها بر این باکتری بیماری زا در جاذبه ضعیف را بررسی کند.

تعمیرات کولر گازی دوو در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربیدلیل انتخاب این باکتری توسط محققان جالب است؛ - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - در شرایط پر تنش (از جمله جاذبه ضعیف)؛ سیستم دفاعی - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - اشریشیا کُلی - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - فعال می شود و مقاومت آن در مقابل آنتی بیوتیک ها را بالا - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - می برد. بدین ترتیب شرایطی که در آزمایش اخیر ایجاد می شود، امکان بررسی میزان مقاومت آنها در فضا را فراهم می آورد.

به گفته محققان، این آزمایش ناسا کمک می کند که بتوان به نحوه عملکرد آنتی بیوتیک ها برای درمان بیماری های - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - فضانوردان و نیز درمان انسان ها روی زمین پی برد. این تحقیق همچنین به محققان کمک می کند که به درستی تصمیم بگیرند کدام - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - محموله های دارویی را برای فضا نوردان ارسال کنند. بدین ترتیب امکان فعالیت طولانی مدت فضا نوردان - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - در آینده در فضا را فراهم می شود.

- تعمیرات کولر گازی دوو در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر نازدار نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
حالتون خوبه؟ شما دور و بر مجتمع کیهان پیرانشهر کولر گازی دوو XV-S186UH2 هم تعمیر میکنید
پاسخ: بله در مجتمع کیهان شهر پیرانشهر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone