🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر فریدون کنار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر فریدون کنار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسینی که برای کولرگازی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  2. سوال: آیا تعمیر کولرگازی من با زمان زیادی مواجه خواهد شد؟
    پاسخ: خیر ؛ تعمیرات شما در اسرع وقت و در نهایت سرعت و دقت انجام خواهد گرفت.
  3. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه میتوان پرداخت کرد؟
    پاسخ: بله؛ شما می توانید علاوه بر پرداخت شتابی هزینه تعمیرات را به صورت نقدی پرداخت کنید.
  4. سوال: چگونه می توانم با تکنسین جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ کنم؟
    پاسخ: بله؛ همه تکنسین های ما سریعا بعد از ثبت شفارش با شما تماس خواهند گرفت و هماهنگی لازم را انجام خواهند داد.
  5. سوال: موتور فن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: هر کدام از این موتور فن ها وظیفه به چرخش در آوردن و انتقال جریان هوا را دارند . این قطعات از حساسیت زیادی برخوردار هستند .درصورت مشاهده هر گونه احتمال خرابی در این قطعات لازم است فورا با تکنسین های متخصص تماس بگیرید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40445.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

دومین دوره نمایشگاه بین‌المللی خودرو تهران از ششم آذر آغاز می‌شود

دومین دوره نمایشگاه بین المللی خودرو تهران با حضور ده‌ها کمپانی و شرکت بزرگ خودروسازی داخلی و خارجی از روز ۶ آذر (دوشنبه) تا ۱۰ آذر در شهرآفتاب برگزار می‌شود. مسئولان نمایشگاه امسال برخلاف سال ...

دومین دوره نمایشگاه - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر فریدون کنار استان مازندران - بین المللی خودرو تهران با حضور ده‌ها کمپانی و شرکت بزرگ خودروسازی - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر فریدون کنار استان مازندران - داخلی و خارجی از روز ۶ آذر (دوشنبه) تا ۱۰ آذر در شهرآفتاب برگزار می‌شود. - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر فریدون کنار استان مازندران - مسئولان نمایشگاه امسال برخلاف سال گذشته به جای بهمن‌ماه فصل پاییز را برای فعالیت انتخاب کردند و بر اساس پیش‌بینی‌ها این تغییرات زمانی استقبال بهتری از نمایشگاه خودرو سال جاری را با خود به همراه خواهد آورد.

برخی از شرکت‌های حاضر در نمایشگاه عبارتند - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر فریدون کنار استان مازندران - از: گروه سایپا، - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر فریدون کنار استان مازندران - نگین خودرو، ماموت خودرو، پاکرو، داتیس خودرو، ایرتویا، و... همچنین برندهای مطرحی چون پژو، رنو، مرسدس بنز، سیتروئن، لکسوس، تویوتا، هیوندا، ولوو، فولکس واگن، بایک و... نیز در این نمایشگاه حضور دارند. برخی از این شرکت‌ها و برندها نوید سورپرایزها و نمایش‌های خارق‌العاده‌ای از محصولات خود را برای اولین - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر فریدون کنار استان مازندران - بار در ایران داده‌اند.

ساعات 10 تا 18 برای بازدید از این نمایشگاه در نظر گرفته شده است.

بازدید از نمایشگاه شهر آفتاب توسط مترو خط 1 و یا تاکسی‌های خطی در میادین اصلی شهر برای علاقه‌مندان امکان‌پذیر خواهد بود، با توجه به وسعت نسبتا عظیم فضای نمایشگاه به بازدیدکنندگان اعلام شده که حداقل سه ساعت برای بازدید - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر فریدون کنار استان مازندران - از محوطه نمایشگاه در نظر بگیرند. ضمنا ساعات بازدید از - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر فریدون کنار استان مازندران - نمایشگاه از ساعت 10 الی 18 اعلام شده و تعطیل رسمی روز دوشنبه نیز خللی در شروع فعالیت آن ایجاد نکرده است.

تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر فریدون کنار استان مازندران
حضورخودروی فصل 2017 فرمول یک رنو در نمایشگاه امسال احتمالا از بخش‌های هیجان انگیز این رویداد خواهد بود.

نمایشگاه خودرو سال گذشته میزبان - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر فریدون کنار استان مازندران - بیش از 200 شرکت تولید کننده داخلی و خارجی فعال در صنعت خودرو در زمینه‌های مختلف خودروهای سواری، تجاری، موتورسیکلت و سازنده - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر فریدون کنار استان مازندران - قطعات بود و امسال بنا به اظهارات برگزارکنندگان این رویداد احتمالا شاهد رشدی 20 درصدی در این زمینه‌ها خواهیم بود.

تیم دیجیاتو در نظر دارد اخبار مهم و قابل توجه این نمایشگاه را در طی روزهای برگزاری آن با شما در میان بگذارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر هنگامه نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
سلام میشه بگید تعمیرگاه شما دور و بر خزرشهر شمالی فریدون کنار تعمیرات داره؟
پاسخ: بله در خزرشهر شمالی شهر فریدون کنار خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone