🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خدمات ضمانت و گارانتی تا چه میزان است؟
    پاسخ: بعد از انجام تعمیرات اگر دستگاه شما مشکلی در خدمات ارائه شده داشته باشد کاملا رایگان و بدون محدودیت برای شما گارانتی خواهد شد.
  2. سوال: نقش و وظیفه موتورفن در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: هر کدام از این موتور فن ها وظیفه به چرخش در آوردن و انتقال جریان هوا را دارند . این قطعات از حساسیت زیادی برخوردار هستند .درصورت مشاهده هر گونه احتمال خرابی در این قطعات لازم است فورا با تکنسین های متخصص تماس بگیرید.
  3. سوال: دلیل پریدن فیوز در هنگام روشن کردن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: سیم کشی غلط ، اتصال کوتاه در خازن ها ، خرابی کمپرسور اصلی ، مشکل در فن و ... می تواند از عوامل این رویداد باشد.
  4. سوال: چه میزان گاز باید داخل کولرگازی باشد؟
    پاسخ: بله ؛ قطعا بیش از اندازه بودن گاز مبرد در دستگاه می تواند باعث افزایش فشار در اواپراتور ها ، بالا رفتن آمپر مصرفی ، نشت گاز، ایجاد برفک و ... شود.
  5. سوال: چرا کولرگازی من برفک می زند؟
    پاسخ: نشت گاز مبرد داخل کولرگازی این عامل را ایجاد میکند . شما برای جلوگیری از این عوامل باید دستگاه را به صورت دوره ای سرویس کنید و شروع چنین مشکلاتی پیش تر جلوگیری کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40456.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

انتشار تصویری دیگر از موبایل معرفی نشده ردمی نوت 5 شیائومی

اغراق نخواهد بود اگر بگوییم که موبایل ردمی نوت 5 یکی از مورد انتظار ترین میان رده های اندرویدی به حساب می آید. حال تصویری تازه از نمای جلوی این تلفن هوشمند به همراه برخی ...

اغراق نخواهد بود اگر بگوییم که موبایل ردمی نوت 5 یکی از مورد انتظار ترین میان رده های اندرویدی به حساب می آید. حال تصویری تازه از نمای جلوی این تلفن هوشمند به - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - همراه برخی اطلاعات در خصوص - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - مشخصات سخت افزاری آن در فضای مجازی منتشر شده است.

تصویر زیر که در شبکه اجتماعی چینی ویبو انتشار یافته نشان می دهد ردمی نوت جدید از یک نمایشگر تقریباً تمام صفحه برخوردار خواهد بود. ضمن - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - این که مشخص - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - می کند این محصول در دل خود چیپست اسنپدراگون ۶۲۵ ساخت کوالکام را جای داده است.

تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان

شیائومی برای فبلت ردمی نوت 5 یک بزرگ نمایشگر ۵.۹۹ اینچی با رزولوشن +HD (معادل ۱۰۸۰×۲۱۶۰) و نسبت تصویر ۱۸:۹ در نظر گرفته است. می توان از حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی، دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی و سرانجام یک باتری غول - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - پیکر ۴ هزار میلی آمپر ساعتی به عنوان دیگر مشخصات منتسب به این - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - محصول یاد کرد. ضمن این که به نظر می رسد سنسور اثر انگشت هم در بدنه پشتی جا خوش کرده باشد.

از روی تصویر می توان - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - دید که موبایل مورد بحث مجهز به اندروید ۷.۱.۲ است، اما - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - به احتمال زیاد - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - محصول نهایی از جدیدترین نسخه منتشر شده سیستم - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - عامل اندروید بهره خواهد بود.

هنوز هیچ تاریخی برای رونمایی از ردمی - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - نوت ۵ اعلام نشده. در خصوص قیمت آن نیز می توان مطمئن بود که شیائومی آن را تا حد کافی رقابتی در نظر می گیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone