تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
  2. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  3. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  4. سوال: فیلتر یخچال را باید هرچند وقت یکبار تعویض کنیم؟
    پاسخ: میزان مصرف از آبریز و یخساز یخچال و کیفیت و رسوب آب منطقه بر عملکرد فیلتر یخچال تاثیرگذار است. بهترین زمان برای تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال هر 6 ماه یکبار میباشد. تعویض دیر هنگام فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی و یخساز و شلنگ های یخچال شود.
  5. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر یخچال من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40433.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

توییتر دکمه های لایک و ریتوییت را در حالت Embed View توییت ها حذف می کند

توییتر مشغول تست قابلیتی است که می تواند تعداد نفرات شرکت کننده در بحث را برای توییت های پرمخاطب به نمایش بگذارد. این قابلیت که هنوز در مرحله آزمایشی به سر می برد و ارائه ...

توییتر مشغول تست قابلیتی است که می تواند تعداد نفرات شرکت کننده در بحث را برای توییت های پرمخاطب به نمایش بگذارد. این قابلیت که هنوز در مرحله آزمایشی به سر می برد و ارائه اش در نسخه نهایی توییتر تأیید نشده، تنها در حالت Embed View توییت های پر پاسخ و جنجالی خود را نمایش می دهد.

در این حالت دکمه های لایک و ریتوییت از پنجره توییت حذف شده و در عوض تعداد نفرات شرکت کننده در بحث جای - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - آن ها را می گیرد. دن جکسون، یکی از مقامات توییتر می گوید که این قابلیت «آزمایشی کوچک» در راستای تلاش های توییتر برای دادن ابعاد اجتماعی گسترده تری به توییت ها محسوب می شود.

البته قابلیت مذکور مزایا و معایب خاص خودش را دارد. از یک طرف، اولویت دادن به افراد - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - شرکت کننده در بحث راه خوبی است که کاربران به دنبال کردن توییت ها و شرکت در مباحث علاقه بیشتری نشان بدهند.

اما از طرف دیگر، حذف دکمه های لایک و ریتوییت می تواند نرخ تعامل کاربران را هم با کاهش مواجه سازد. به عبارت دقیق تر اگر توییت جالبی ببینید و دوست داشته باشید که آن را با دیگران به اشتراک بگذارید، در حالت Embed View به گزینه ریتوییت دسترسی ندارید - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - و باید برای این کار حتما روی توییت کلیک کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone