تعمیرات یخچال دوو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت الکتریکی میباشد که به صورت کاملا الکترونیکی عمل میکند اما ترمودیسک یک ترموستات حساس به تغییرات دمایی بوده و به صورت مکانیکال و صفر و یکی عمل نموده و مانند یک کلید فرمان قطع و وصل المنت را اعلام میکند.
  2. سوال: در صورتی که بعد از جابجایی بلافاصله یخچال را برق بزنیم چه آسیبی به یخچال وارد میشود؟
    پاسخ: بر اثر جابجایی و کج شدن یخچال ، روغن کمپرسور وارد لوله های گاز میشود و باید بعد از جابجایی 10 ساعت صبر کنید تا این روغن به درون کمپرسور باز گردد. در صورتی که یخچال را بعد از جابجایی بلافاصله به برق بزنید گاز پشت روغن موجود در لوله ها گیر کرده و باعث ایجاد کیپی در مدار میشود و باید دستگاه شارژ گاز شود.
  3. سوال: نقش کمپرسور در یخچال چیست؟
    پاسخ: کمپرسور یا همان موتور یخچال وظیفه متراکم کردن و افزایش فشار گاز را بر عهده دارد که به تبع آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش نموده و با عبور از لوله موئی به دلیل کاهش ناگهانی فشار دمای آن افت شدیدی نموده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  4. سوال: هزینه تعمیر یخچال من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر یخچال به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: علت پاره شدن شلنگ یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا پاره شدن شلنگ های یخچال باعث ایجاد نشتی از یخچال میگردد. علت پاره شدن شلنگ یخچال میتواند به دلیل کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از اندازه موتور ، رسوب زیاد آب یا فشار بیش از اندازه آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24305.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

سونی اکسپریا 5؛ پرچمداری کوچک با پشتیبانی از کنترلر PS4

سونی امروز در جریان کنفرانس خبری کوتاه خود در نمایشگاه ایفا 2019 از گوشی پرچمدار سونی اکسپریا 5 رونمایی کرد. بله، درست خواندید. در حالی که همه منتظر اکسپریا 2 بودند، سونی از روی اعداد ...

سونی امروز در جریان کنفرانس خبری کوتاه خود در نمایشگاه ایفا 2019 از گوشی پرچمدار سونی اکسپریا 5 رونمایی کرد. بله، درست خواندید. در حالی که همه منتظر اکسپریا 2 بودند، سونی از روی اعداد 2 و 3 و 4 پرید و به 5 رسید.

سونی اکسپریا 5 در واقع نسخه کوچک تر و خوش دست تر اکسپریا 1 - تعمیرات یخچال دوو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - محسوب می شود و تفاوت فاحشی با پرچمدار قبلی این شرکت ندارد، به گونه ای که می توان آن را اکسپریا 1 کامپکت نامید. مهم ترین ویژگی این گوشی را می توان پشتیبانی از کنترلر PS4 به شکل بیسیم دانست. بنابراین می توانید بازی هایی مثل فورتنایت را با کنترلر - تعمیرات یخچال دوو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - دوال شاک 4 - تعمیرات یخچال دوو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - سونی بازی کنید. این قابلیت در آینده از طریق آپدیت نرم افزاری - تعمیرات یخچال دوو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - به اکسپریا 1 - تعمیرات یخچال دوو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - هم می آید.

تعمیرات یخچال دوو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

طراحی سونی اکسپریا 5 کاملاً مشابه با مدل قبلی یعنی اکسپریا 1 است. پشت و روی گوشی با شیشه پوشانده شده که با اندکی خمیدگی به فریم فلزی می رسند. حاشیه بالا و پایین نمایشگر 6.1 اینچی دستگاه هم اندازه قابل قبولی دارد و مثل - تعمیرات یخچال دوو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - قبل توی ذوق نمی زند.

سونی از نمایشگر 6.1 اینچی اولد با نسبت تصویر سینماتیک 21:9 در اکسپریا 5 استفاده کرده است. - تعمیرات یخچال دوو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - برخلاف پرچمدار قبلی که اولین گوشی با صفحه 4K اولد محسوب می شد، اکسپریا 5 از صفحه تمام اچ دی با رزولوشن 2520×1080 پیکسل استفاده می کند - تعمیرات یخچال دوو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - که تصاویر را با تراکم 449 پیکسل در هر اینچ به نمایش در می آورد. این نمایشگر - تعمیرات یخچال دوو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - از جدیدترین فناوری های روز مثل موتور X-Reality بهره می برد و فضای رنگی وسیع DCI-P3 را به طور کامل پوشش می دهد.

تعمیرات یخچال دوو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

سونی اکسپریا 5 به چیپست اسنپدراگون 855 مجهز شده، یعنی خبری از مدل پلاس نیست. همچنین عدد 5 در نام این گوشی با فناوری 5G ارتباطی ندارد و ژاپنی ها به مودم X24 LTE - تعمیرات یخچال دوو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - بسنده کرده اند. 6 گیگابایت حافظه رم - تعمیرات یخچال دوو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - و 128 گیگابایت حافظه داخلی هم این چیپست را همراهی می کنند.

ترکیب دوربین های اکسپریا 5 هم مثل پرچمدار قبلی ژاپنی هاست. پشت این گوشی در ماژول عمودی، سه دوربین 12 مگاپیکسلی را می بینیم - تعمیرات یخچال دوو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - که از لنزهای عریض، فوق عریض و تله فوتو بهره می برند. دوربین اصلی این دستگاه به سنسور 1/2.6 اینچی با پیکسل های 1.4 میکرونی و لنزی با ضریب اف 1.6 مجهز شده است. دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی هم این مجموعه را کامل می کند.

ترکیب بلندگوی اصلی روی لبه پایینی و اسپیکر مکالمه، قابلیت پخش صدای فراگیر تحت استاندارد دالبی اتموس را برای اکسپریا 5 فراهم می کنند. قابلیت دیگری به نام «ارتباط هوشمند» هم وضعیت ارتباط LTE و وای فای را ارزیابی کرده و زمانی که متوجه شود اینترنت - تعمیرات یخچال دوو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - وای فای - تعمیرات یخچال دوو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - کیفیت مطلوبی ندارد، به شکل هوشمند به - تعمیرات یخچال دوو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - اینترنت LTE روی می آورد.

تعمیرات یخچال دوو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

گوشی کوچک تر، باتری ضعیف تری هم خواهد داشت و به همین دلیل سونی اکسپریا 5 به باتری 3140 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است. باتری این گوشی از استاندارد پاور دلیوری و شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی می کند.

پیش فروش - تعمیرات یخچال دوو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - این گوشی از هفته آینده - تعمیرات یخچال دوو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - آغاز می شود و سونی برای خریداران اولیه، یک دستگاه هدفون WF-1000XM3 هم به عنوان هدیه کنار گذاشته است. اکسپریا 5 در - تعمیرات یخچال دوو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - اروپا با قیمت 799 یورو به فروش - تعمیرات یخچال دوو در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - می رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone