🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر اصفهان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر اصفهان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
  2. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  3. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
  5. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35554.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

هوش مصنوعی شبیه ترین بازیکن حاضر در جام جهانی به شما را مشخص می کند

هوش مصنوعی با آنالیز ۱۲۸ مقیاس مختلف شبیه ترین چهره به شما را از بین ۷۳۶ بازیکن حاضر در جام جهانی پیدا می کند. برگزاری جام جهانی در روسیه با افزایش تب فوتبال شور و ...

هوش مصنوعی با آنالیز ۱۲۸ مقیاس مختلف شبیه ترین چهره به شما را از بین ۷۳۶ بازیکن حاضر در جام جهانی پیدا می کند.

برگزاری جام جهانی در روسیه با افزایش تب فوتبال شور و شوق عجیبی را میان اقشار مختلف و رسانه ها ایجاد کرده است. در این میان سازمان ها و سایت های مختلف با - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر اصفهان استان اصفهان - برگزاری کمپین ها و ارائه محصولات متنوع سعی در سوار شدن به این موج عظیم و جذب مخاطبان بیشتر دارند.

اخیرا یک تیم توسعه دهنده نروژی با بهره گیری از هوش مصنوعی ابزاری را توسعه داده اند که از طریق قابلیت های شناسایی چهره شبیه ترین بازیکنان حاضر در جام جهانی به کاربران را پیدا می کند.تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر اصفهان استان اصفهانتیم توسعه VG برای تولید این ابزار از کتابخانه شناسایی چهره منبع باز Adam Geitgey بهره برده - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر اصفهان استان اصفهان - اند. این سیستم که به زبان پایتون توسعه پیدا کرده، تصاویر ورودی را بر اساس ۱۲۸ مقیاس مختلف تجزیه و تحلیل می کند.

اگرچه کتابخانه مذکور از قبل بر اساس مجموعه ای عظیم از داده ها آموزش داده شده بود اما VG برای دستیابی به نتایج بهتر آن را بر - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر اصفهان استان اصفهان - اساس تصاویر بازیکنان حاضر در جام جهانی روسیه آموزش داده است.

این تیم در مرحله بعد از فناوری - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر اصفهان استان اصفهان - «اوپن‌ سی‌ وی» بهره برده اند که از کتابخانه‌های برنامه‌ نویسی پردازش تصویر و یادگیری ماشینی تشکیل شده و بر پردازش تصویر بی درنگ تمرکز دارد. ۲۵۰۰ الگوریتم رایگان این فناوری در دستیابی به نتیجه معقول تر تاثیر چشمگیری داشته است. «اینار اوتو استانگویک»، از توسعه دهندگان این ابزار می گوید:

طی کمتر از ۲۴ ساعت را راه اندازی محدود این برنامه در فیسبوک حدود ۳۰ هزار تصویر روی آن آزمایش شده که هدف از آن شناسایی نقص های احتمالی و بهینه سازی آنها پیش از عرضه نهایی بوده است.

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر اصفهان استان اصفهانبرای آزمایش تصاویر خود می توانید به این لینک مراجعه کرده و روی Upload Image کلیک کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone