🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
  2. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  4. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
  5. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41242.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

آسان خرید به دنبال ایده‌های نو برای افزایش قدرت خرید شهروندان

در سال‌های اخیر برخی طرح‌ها از سوی بانک‌ها ارائه شده‌اند که هدف اصلی آنها توانمندسازی شهروندان و افزایش قدرت خرید آنها بوده است؛ طرح‌هایی که از سوی دیگر تلاش می‌کردند تا فروشندگان را نیز راضی ...

در سال‌های اخیر برخی طرح‌ها از سوی بانک‌ها ارائه شده‌اند که هدف اصلی آنها توانمندسازی شهروندان و افزایش قدرت خرید آنها بوده است؛ طرح‌هایی که از سوی دیگر تلاش می‌کردند تا فروشندگان را نیز راضی نگه دارند. یکی از همین - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - طرح‌ها، «آسان خرید» متعلق به بانک تجارت است.

در - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - قالب این طرح مشتریان بانک می توانند - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - وجوه مورد نظر خود برای خرید هر گونه کالا و خدمات را در بانک سپرده گذاری کرده و علاوه بر دریافت - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - سود سپرده، کالایی تا سقف 200 میلیون تومان را علاوه بر دریافت - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - سود سپرده خود به صورت اقساط یکساله خریداری کنند.

در طرح آسان‌خرید، مشتری با افتتاح حساب در بانک تجارت می‌تواند با مراجعه به فروشگاه‌هایی تعیین - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - شده که در این طرح عضو هستند و اسامی‌شان در وبسایت رسمی این سامانه قابل مشاهده است، کالا و خدمات مورد نیاز خود را به صورت اقساطی تا سقف 200 میلیون - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - تومان و کارمزد اندک از آنها خریداری کنند. تعداد و رقم این اقساط نیز به صورت یک توافق دوجانبه بین خریدار و فروشنده حاصل می‌شود ولی نهایتا باید در بازده زمانی یک‌ساله صورت پذیرد. در این بین بانک تجارت نیز بازپرداخت اقساط را برای فروشندگان تضمین می نماید.

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

این طرح حالا دست به یک فراخوان عمومی برای جشنواره ایده های جذاب و خلاقانه پیرامون آسان خرید زده که همه می‌توانند در آن شرکت کرده و ایده‌های خود را مطرح نمایند. این جشنواره همزمان با نمایشگاه ITE (تراکنش) امسال برگزار شده و به دنبال افراد و یا تیم های خلاق استارتاپی می گردد تا - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - از خلاقیت آنها در طرح مورد - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - اشاره استفاده کند.

بانک تجارت به همراه شرکت کارت اعتباری کیش، پس از داوری در بین ایده های برتر، بهترین‌ها را انتخاب می‌کنند و همکاری را با افراد ایده‌پرداز آغاز خواهند کرد. اما پیش از همکاری جوایزی نیز به بهترین ایده‌ها تعلق خواهد گرفت که به ترتیب برای سه ایده برتر یک دستگاه مک بوک، یک دستگاه تلفن همراه آیفون 8 و یک دستگاه موبایل سامسونگ گلکسی نوت 8 خواهد بود. در صورت تمایل می‌توانید در وب سایت این سامانه تا تاریخ چهاردهم آبان ماه ایده خود را ثبت کنید. هر فرد می تواند ایده های خود را در قالب یک فایل به همراه توضیحاتی مختصر برای اجرای هرچه بهتر و بهبود کارایی بازاریابی طرح آسان خرید ارسال نماید.

پس از پایان فرصت ایده‌پردازی در ۱۴ آبان، داوری بین نظرات ارسال شده در بازه زمانی یک هفته ای یعنی از چهاردهم تا بیستم آبان شروع خواهد شد، سپس با آغاز روز بیست و دوم آبان ماه جوایز - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - برتر به - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - ایده - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - های برنده اهدا شده و همکاری با - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - ایده‌پردازان آغاز می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone