🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  2. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
  3. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
  4. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  5. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41240.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

ریزر فون معرفی شد؛ موبایل گیمینگ با نمایشگر 120 هرتز و 8 گیگابایت رم

کمپانی ریزر رسماً وارد حوزه موبایل های هوشمند شده است و بعد از مدت ها انتظار، از دیوایس مخصوص گیمینگ خود رونمایی کرده: ریزر فون. نام ساده دستگاه، مشخصات جالب توجه آن را پنهان کرده ...

کمپانی ریزر رسماً وارد حوزه موبایل های هوشمند شده است و بعد از مدت ها انتظار، از دیوایس مخصوص گیمینگ خود رونمایی کرده: ریزر فون. نام ساده - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - دستگاه، مشخصات جالب توجه آن را پنهان کرده است. از منظر طراحی، ریزر فون - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - قطعاً زبان طراحی Nextbit را به ارث برده که مدتی پیش یه یکی از زیرمجموعه های ریزر - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - تبدیل شد. - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - گوشه های دستگاه، شکلی تیز به خود گرفته اند و شاسی، از جنس آلومینیوم است؛ رنگ دستگاه هم قطعاً در زیبایی هر چه بیشتر آن - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - موثر بوده است.

ریزر فون یک مبدل دیجیتال به آنالوگ 24 بیتی داشته و از دو اسپیکر جلویی همراه با Dolby Atmos بهره می برد که هر یک آمپلی فایر جداگانه داشته و برای اولین در میان تمام موبایل های هوشمند، جوایز استاندارد THX را دریافت کرده اند. ریزر می گوید صدای موبایل هوشمندش، از هر موبایل دیگری بیشتر است. اما خبر بد اینکه جک 3.5 میلی متری هدفون روی بدنه دستگاه تعبیه نشده، هرچند که مبدل USB-C به هدفون در جعبه محصول قرار دارد.

تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

نمایشگر 5.7 اینچی ریزر فون از نوع IGZO LCD بوده و رزولوشن QHD را به همراه گاموت رنگی - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - گسترده ای به نمایش می گذارد. نرخ رفرش 120 هرتز - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - نمایشگر، دو برابر نرخ رفرش هر دیوایس هوشمند دیگری است که تا به امروز عرضه شده؛ البته اگر آیپد پرو های اپل را در نظر نگیریم. ریزر در همکاری با کوالکام تکنولوژی تازه ای به نام UltraMotion - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - را توسعه داده که با همگام سازی پردازشگر گرافیکی و نمایشگر، از پارگی صفحه یا بروز - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - لگ هنگام بازی جلوگیری می کند؛ و نکته مهم تر اینکه تکنولوژی مورد نظر، ظاهراً تاثیری بر عمر باتری نمی گذرد.

مثل هر تولیدکننده دیگری، ریزر هم - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - از چیپست اسنپدراگون 835 در اسمارت فون خود بهره گرفته اما این بار باید منتظر حافظه رم - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - 8 گیگابایتی هم باشیم که به ندرت به چشم می - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - خورد. دوربین دوگانه اصلی، از یک سنسور 12 مگاپیکسلی با گشودگی دهانه لنز f/1.75 و یک لنز زوم 13 مگاپیکسلی با گشودگی دهانه f/2.6 بهره می برد و در کنار آنها، فلاش LED نیز به چشم می خورد. در جلو، دوربین 8 مگاپیکسلی با گشودگی دهانه f/2.0 هم تصاویر سلفی شما را به - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - ثبت می رساند.

تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

برای حسگر اثر انگشت، ریزر مسیر سونی را در پیش گرفته و این سنسور - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - بیومتریک را در دکمه پاور کناره دستگاه جای داده - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - است. این دستگاه همچنین اندروید 7.1.1 نوقا را به اجرا در می آورد و طی سه ماهه ابتدایی 2018، باید منتظر به روزرسانی اندروید اوریو نیز بود.

حافظه داخلی 64 گیگابایتی ریزر فون قابل افزایش است و باتری غول آسای 4000 میلی آمپر ساعتی، با موبایل های میت 10 و میت 10 پرو هوآوی برابر می کند. ریزر می گوید با نخستین موبایلش، قادر به تماشای فیلم برای 12.5 ساعت، گوش سپردن به - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - موسیقی - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - برای 63.5 ساعت و یا تجربه بازی Hearthstone برای 7 ساعت مداوم خواهید بود. ضمناً به لطف تکنولوژی شارژ سریع 4 کوالکام، تنها با یک ساعت شارژ، - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - باتری از 0 به 85 درصد می رسد.

موبایل 197 گرمی ریزر فون قرار است از - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - روز 17 نوامبر با قیمت 699 دلار در دسترس مشتریان قرار گیرد و پیش فروش آن نیز از فردا آغاز می شود. گفتنی است که ریزر برای عرضه نسخه ای مخصوص از ریزر فون به همراه لوگوی سبز خود در پشت نیز برنامه ریزی کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone