🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر چالدران استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر چالدران استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
  4. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  5. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41241.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

سامسونگ ارائه نسخه بتا اندروید اوریو را از امروز برای خانواده S8 آغاز می کند

اندروید ۸ اوریو چند ماهی است که عرضه شده اما سامسونگ تصمیم گرفت تا تلفن های همراه جدیدش را همراه با اندروید نوقا عرضه کند. اما حالا خبر رسیده که از امروز، سامسونگ قصد دارد ...

اندروید ۸ اوریو چند ماهی است که عرضه شده اما سامسونگ تصمیم گرفت تا تلفن های همراه جدیدش را همراه با اندروید نوقا عرضه کند. اما حالا خبر رسیده که از امروز، سامسونگ قصد دارد تا نسخه - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - بتا اندروید ۸ را برای خانواده گلکسی S8 ارائه کند.

اندروید ۸ همراه با رابط کاربری Samsung Experience 9.0 عرضه می شود ولی گویا قرار نیست تغییرات عمده ای در تجربه کاربری ارائه دهد به جز یک سری تغییرات کلی در هسته اندروید. البته به گفته یکی از کاربران ردیت، پس از آپدیت دستگاه بسیار نرم تر خواهد شد.

تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر چالدران استان آذربایجان غربی

در حال حاضر اما این نسخه فقط برای کاربران چند کشور خاص از جمله کره جنوبی، ایالات متحده و انگلستان عرضه شده - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - و به مرور کاربران کشورهای دیگر نیز می توانند اندروید ۸ را برای موبایل های خود دریافت - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - کنند.

هر گاه دسترسی شما نیز - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - به این آپدیت میسر شد، خودتان را برای دانلود فایلی به بزرگی ۱.۴ گیگابایت آماده کنید. البته - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - پیش از آپدیت حتما از اطلاعات خود نسخه پشتیبان یا بکاپ تهیه کنید چون قرار است نسخه بتای اندروید ۸ را دریافت کنید و نه نسخه کامل را.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone