تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر شاهین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب یخچال در محیط های خیلی سرد یا خیلی گرم ایراد دارد؟
    پاسخ: یخچال باید در محیط هایی با دمای بین 5 درجه سانتی گراد الی 38 درجه سانتی گراد نصب گردد. محیط های خیلی گرم و یا خیلی سرد در عملکرد یخچال اخلال ایجاد کرده و ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند.
  2. سوال: چند ساعت بعد از جابجایی یا اسباب کشی باید یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: معمولا باید بعد از جابجایی بین 8 تا 12 ساعت یخچال خاموش باشد و بعد از آن اقدام به روشن کردن یخچال نمایید.
  3. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  4. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: در صورتی که دمای فریزر مناسب بوده و سرما به اندازه کافی به قالب های یخ برسد هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز یکبار چرخش داشته و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را داخل محفظه یخ خالی میکند.
  5. سوال: فیلتر یخچال را باید هرچند وقت یکبار تعویض کنیم؟
    پاسخ: فیلتر تصفیه آب یخچال باید به طور مرتب هر 6 ماه یکبار تعویض گردد. عوض نکردن به موقع فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی ، یخساز و شلنگ های یخچال گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39012.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

گمانه زنی ها در مورد نام اندروید P آغاز شده است

هیروشی لاکهایمر، معاون ارشد پلتفرم و اکوسیستم های گوگل در صحبت های اخیر خود به نام احتمالی اندروید P، نسخه بزرگ بعدی سیستم عامل گوگل اشاراتی داشته است. لاکهایمر در توییتی به شوخی اعلام کرده ...

هیروشی لاکهایمر، معاون ارشد پلتفرم و اکوسیستم های گوگل در صحبت های اخیر خود به نام احتمالی اندروید P، نسخه بزرگ بعدی سیستم عامل گوگل اشاراتی داشته است. لاکهایمر در توییتی به شوخی اعلام کرده که بیلد بعدی اندروید ممکن است Peppermint Pocky نام داشته باشد.

به گزارش منابع خبری، به نظر می رسد که لاکهایمر این اسم را در واکنش به پیشنهاد یکی از یوتوبرهای معروف به اسم MKBHD - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر شاهین شهر استان اصفهان - که نام اندروید بعدی را Peppermint پیش بینی کرده بود به زبان آورده است.

گفتنی است که آقای لاکهایمر ید - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر شاهین شهر استان اصفهان - طولایی در فاش کردن اسم نسخه های جدید اندروید دارد. وی تا پیش از این چندین مرتبه نام اندرویدهای جدید را فاش کرده که بعضی از آن ها درست از آب درآمده و بعضی از آن ها گمراه کننده بوده اند. با توجه به این که فاش - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر شاهین شهر استان اصفهان - سازی های لاکهایمر هر سال بین درست و غلط در حال چرخش هستند، به نظر می رسد که وی امسال - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر شاهین شهر استان اصفهان - در مورد عنوان اندروید P شوخی کرده باشد.

مطابق گزارشات اخیر، کدهای منبع Android Open Source Project یا همان اندروید P به عنوان نسخه 9.0 اندروید منتشر خواهد شد. همچنین شایان ذکر است که گوگل پیش از انتشار نسخه پایدار اندروید اوریو، کار توسعه اندروید P را آغاز کرده است هر چند که اطلاعات زیادی در مورد این نسخه در دسترس نیست.

تا این لحظه اطلاعات بسیار محدودی در مورد اندروید P منتشر شده که بعضی از آن ها به تقویت قابلیت های بنیادین این سیستم عامل برای - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر شاهین شهر استان اصفهان - هماهنگی بهتر با Android Things و تعامل - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر شاهین شهر استان اصفهان - بهتر با Android Go برای اجرای بهتر سیستم عامل در دیوایس های اقتصادی با سخت افزار ضعیف اشاره دارند.

با توجه به این که دو آپدیت بزرگ اخیر اندروید پیش از انتشار رسمی، به شکل پیش نمایش توسعه دهندگان به دست کاربران رسیدند، پیش - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر شاهین شهر استان اصفهان - بینی می شود که اندروید P نیز با همین رویه به مرحله انتشار برسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone