🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه دلیل در کولرگازی من برفک وجود دارد؟
    پاسخ: از دلایل متفاوت این مشکل نیز میتوان به کم شدن میزان گاز ، نشتی آن ، یکسره کارکردن کمپرسور و ... اشاره کرد.
  2. سوال: نقش و وظیفه موتورفن در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: موتور فن هماهنطور که از اسمش مشخص است وظیفه کنترل فن و جریان هوا را دارد و معمولا دو مدل موتورفن (مربوط به یونیت خارجی و داخلی ) در کولرگازی بکار برده می شود.
  3. سوال: آیا خدمات و تعمیرات انجام شده برای من دارای ضمانت است؟
    پاسخ: تمامی خدمات انجام شده ثبت خواهد شد و برای شما تا 90 روز ضمانت معتبر خواهد داشت.
  4. سوال: نقش و وظیفه ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تنظیم دما محیط کار اصلی ترموستات است که با اندازه گیری دمای محیط برای رساندن آن به دمای دلخواه شما بر عملکرد کمپرسور نظارت می کند.
  5. سوال: آیا برای مراجعه تکنسین ها با من هماهنگ خواهد شد؟
    پاسخ: تکنسین های ما با شما تماس خواهند گرفت و شما می توانید در هر زمانی که آمادگی دریافت تعمیرات را داشتید با ایشان هماهنگ کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39015.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

مشکلات ناشی از کاهش سرعت آیفون از زبان اپل

مدتی است مشخص شده اپل عمداً سرعت پردازنده آیفون‌های قدیمی را به علت جلوگیری از خاموشی احتمالی کاهش می‌دهد که این ادعا رسماً توسط این شرکت آمریکایی تایید شده است. حال این کمپانی جزئیاتی منتشر نموده که ...

مدتی است - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - مشخص شده اپل عمداً سرعت پردازنده آیفون‌های قدیمی را به علت جلوگیری از خاموشی احتمالی کاهش می‌دهد که این ادعا رسماً توسط این شرکت آمریکایی تایید شده است. حال این کمپانی جزئیاتی منتشر نموده که در آن‌ها مشخص می‌کند مشکلات ناشی از کاهش سرعت آیفون چه خواهد بود.

تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

ماجرا چند وقتی است - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - بالا گرفته و چندین شکایت از این برند در دادگاه‌های کشور‌های - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - مختلف ثبت شده تا آنجا که به تخمین کارشناسان، اپل مجبور به پرداخت غرامتی ۱۱.۵ - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - میلیارد خواهد شد. این جریان تا آنجا پیش رفت که مسئولان - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - این شرکت کوپرتینویی به خاطر کاهش سرعت آیفون از مشتریانشان عذرخواهی کردند.

در راستای جبران این اتفاق دیروز دو لیست توسط - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - اپل منتشر شد. یکی از آنها مشکلات ناشی از کاهش سرعت آیفون - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - را توضیح داده و دیگری بخش‌هایی را نشان ‌می‌دهد که به هیچ وجه عملکردشان دچار مشکل نمی‌شود.

مشکلات ناشی از کاهش سرعت آیفون

  • افزایش زمان - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - راه اندازی - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - اَپ
  • کاهش فریم ریت حین اسکرول کردن
  • کاهش روشنایی بک لایت ( که می‌توان در مرکز کنترل از آن جلوگیری نمود.)
  • کاهش حجم صدا - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - تا ۳ دسی بل
  • کاهش تدریجی فریم ریت در برخی اَپ‌ها
  • از کار افتادن موردی فلش دوربین
  • طول کشیدن فرآیند رفرش شدن بعضی اَپ‌ها

تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

ویژ‌گی‌هایی - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - که با کاهش سرعت آیفون تغییری در عملکردشان به وجود نمی‌آید

  • کیفیت تما‌س‌های تلفنی و عملکرد شبکه‌های سلولی
  • کیفیت تصویر و ویدیو‌ی گرفته شده
  • عملکرد GPS
  • دقت - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - و - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - درستی لوکیشن
  • سنسورهایی همچون - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - ژیروسکوپ، شتاب‌سنج و بارومتر
  • خصوصیت اپل پی

شاید پیش از این اپل درباره‌ی کند کردن عمدی آیفون‌های خود سکوت کرده بود اما اکنون با عذرخواهی رسمی و انتشار جزئیات تاثیرات این اتفاق سعی دارد آبرو از دست رفته را برگردانده و محبوبیت برند‌ خود را حفظ کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone