🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا فیوز کولرگازی قطع می شود؟
    پاسخ: مصرف بیش از اندازه انرژی در هر دستگاهی می تواند سبب پریدن فیوز که در واقع به خاطر محافظت از دستگاه شما هست باشد و کولرگازی نیز از این قاعده مستثنی نیست.
  2. سوال: آیا تکنسینی که برای کولرگازی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  3. سوال: اسپیلت چه تفاوتی با کولرگازی دارد؟
    پاسخ: در وقع کارایی و عملکرد یکسان بین هر دو دستگاه وجود دارد . با اینحال اسپیلت ها اکثرا فقط به صورت سرمایشی هستن لکن کولرگازی در عین حال عمل گرمایش و سرمایش را انجام میدهد.
  4. سوال: کولرگازی را چه زمانی سرویس کنیم؟
    پاسخ: یهتر است کولرگازی خود را به صورت دوره های 6 ماهه و یا حداکثر به صورت سالانه سرویس کنید.
  5. سوال: وظیفه و عملکرد اکسپنشن (لوله مویی) در کولر گازی چیست؟
    پاسخ: لوله مویی با همکاری اواپراتور در تبخیر گاز مبرد عمل می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39020.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

دستگیری متهم شوخی مرگبار گیمر‌‌ Call of Duty

دیروز پلیس لس آنجلس مردی ۲۵ ساله‌ را به علت گزارش غلط و کشاندن نیرو‌های ضربت به خانه‌ی فردی بی‌گناه دستگیر نمود. این شوخی مرگبار گیمر‌‌ Call of Duty موجب شده بود تا قربانی بی‌گناه توسط ...

دیروز پلیس لس آنجلس مردی ۲۵ ساله‌ را به علت گزارش غلط و کشاندن نیرو‌های ضربت به - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - خانه‌ی فردی - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - بی‌گناه دستگیر نمود. این شوخی مرگبار گیمر‌‌ Call of Duty موجب شده بود تا قربانی بی‌گناه توسط نیر‌وهای ویژه به ضرب گلوله‌ کشته شود.

«تایلر بریس» روز جمعه بعد از درگیری لفظی دو گیمر Call of Duty سر مسابقه‌‌ی آنلاینی که تنها ۱.۵ دلار جایزه‌‌ی آن بود، به پلیس تلفن کرده و با گزارش غلط آدرسی که به گمان او آدرس گیمر دیگر بود را گزارش نمود تا نیروی‌های ویژه را به خانه‌ی او - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - بکشاند.

تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی
تایلر متهم ردیف اول این پرونده

اکنون با توجه به صحبت‌های بریس - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - که سابقه‌ی گزارش‌های تهدید به بمب‌گذاری با پروفایل توییتر SWAuTistic را در کارنامه‌ی خود دارد، مشخص شده است که یکی از گیمر‌ها آدرس قربانی را به او - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - داده تا سر به سرش بگذارد.

او نیز که به گفته‌ی خود - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - علاقه‌ی زیادی به اذیت کردن گیمر‌های از همه جا بی خبر دارد، تلفن را برداشته بعد از تماس با پلیس ویچیتا به دروغ ادعا کرده که پدرش را به ضرب گلوله کشته و خانواد‌ه‌اش را نیز گروگان گرفته است.

نکته‌ی عجیب اینجاست که آدرس گیمر دیگر نیز تقلبی بوده و هیچکدام از اعضای خانواده‌ی فینچ ربطی به درگیری - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - دو گیمر نداشته‌اند.

پس از این گزارش غلط گروه ضربت سریعاً - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - به خانه‌ی اندرو فینچ ۲۸ ساله هجوم آورده و برای حفظ جان گروگان‌های خیالی او را به ضرب گلوله از پا درآوردند.

تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

این اتفاق اولین باری نیست که یک گیمر گزارش‌های غلط این چنینی - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - می‌دهد. در واقع این عمل Swatting نام دارد، یک کاربر اینترنت به منظور اذیت - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - فردی دیگر، اخبار غلطی از اتفاق خشونت باری در آدرس شخص مذکور گزارش می‌دهد. این درحالی است - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - که کاربر به منظور مخفی نمودن نام خود از نرم‌افزار‌های جعل هویت استفاده‌ می‌کند. این اتفاق اصولاً عکس العمل سریع و خشونت بار پلیس را نتیجه ‌می‌دهد.

مشخص نیست که این شوخی مرگبار گیمر‌ ‌ها تا به حال باعث مرگ فردی شده است یا خیر اما در گذشته برخی از قربانیان به علت گزارش‌های - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - غلط بدون مرتکب شدن هیچ تخلفی دچار مصدومیت‌های بسیار جدی شده‌اند.

آیا دادگاه آمریکا با در نظر گرفتن جریمه‌ مناسب برای این جوان ۲۵ ساله می‌تواند جلوی موارد مشابه این شوخی مرگبار گیمر‌‌ Call of Duty را بگیرد یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone