🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر فریدون کنار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر فریدون کنار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کولرگازی هوا را خیلی کم پرتاب میکند؟
    پاسخ: فیلتر های کولرگازی بعد از مدت زمانی ذرات و گردغبار زیادی را به خود جذب می کنند و در مسیر هوا انسداد ایجاد میکنند که نیاز به تعویض و یا پاکسازی دارند . وهمچنین ممکن است این اتفاق به خاطر انسداد اواپراتور نیز باشد.
  2. سوال: دلیل وجود جریان الکتریکی روی بدنه و اطراف کولرگازی چیست؟
    پاسخ: سیم برق پاره شده که به بدنه متصل باشد مشخص ترین دلیل است . مشکل در اتصال جریان برق در قسمت های کلید ها و قطعات نیز عامل این مشکل است.
  3. سوال: آیا تعمیر کولرگازی من با زمان زیادی مواجه خواهد شد؟
    پاسخ: خیر ؛ تعمیرات شما در اسرع وقت و در نهایت سرعت و دقت انجام خواهد گرفت.
  4. سوال: اواپراتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کویل اواپراتور تقریبا مشابه کندانسور می باشد و در واقع به عنوان سیم پیچ تبخیرکننده وجود دارد.
  5. سوال: چرا سرمایش کولرگازی من کافی نیست؟
    پاسخ: هوای سرد و خنک در کولر گازی به عوامل مختلفی چون فیلتر سالم، ترموستات، خرابی دریچه ها و... بستگی دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39019.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

عرضه دو چیپست مبتنی بر هوش مصنوعی در سال ۲۰۱۸ توسط مدیاتک

مدیاتک قصد دارد در سال 2018 به منظور تولید چیپست مبتنی بر هوش مصنوعی خود از سری P سرمایه گذاری نماید و حداقل دو چیپست از این سری را در سال جاری میلادی به بازار ...

مدیاتک قصد دارد در سال 2018 به منظور تولید چیپست مبتنی بر هوش مصنوعی خود از سری P سرمایه گذاری نماید - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر فریدون کنار استان مازندران - و حداقل دو چیپست از این سری را - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر فریدون کنار استان مازندران - در سال جاری میلادی به بازار عرضه خواهد کرد.

بر اساس گزارش ها این - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر فریدون کنار استان مازندران - برنامه کمپانی چینی بدین منظور است که خود را با بازار رقابتی رو به رشد چیپست های مبتنی بر هوش مصنوعی همگام کند. یادآوری می کنیم که مدیاتک پیش از این تلاش خود برای ارائه چیپست های ویژه موبایل های پرچمدار را متوقف کرده بود.

چیپست مبتنی بر هوش مصنوعی موجب می شود - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر فریدون کنار استان مازندران - که موبایل بتوانند از قابلیت های محاسباتی ویژه ای بهره ببرد؛ - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر فریدون کنار استان مازندران - از جمله این موارد می توان به مدیریت منابع به منظور بهبود مصرف باتری، مدیریت حافظه و کارایی، کاربرد در قابلیت های امنیتی شامل تشخیص چهره کاربر و - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر فریدون کنار استان مازندران - ... اشاره کرد.

تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر فریدون کنار استان مازندران

به گفته این کمپانی، علاوه بر استفاده از قابلت های مرسوم هوش مصنوعی در چیپست های آتی، قرار است بدین وسیله قابلیت های امنیتی در - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر فریدون کنار استان مازندران - قالب سیستم - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر فریدون کنار استان مازندران - های تشخیص چهره پیشرفته برای گجت های میان رده نیز بهبود یابد.

همین حالا هم مدیاتک در زمینه ارائه چیپست مبتنی بر - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر فریدون کنار استان مازندران - هوش مصنوعی از رقبا عقب تر است

البته قابلیت هایی که مدیاتک به آنها اشاره کرده - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر فریدون کنار استان مازندران - دیگر چندان هیجان انگیز به نظر نمی رسند؛ زیرا همین الان هم سایر کمپانی های رقیب از چیپست مبتنی بر هوش مصنوعی خود بهره می برند. هوآوی با ارائه چیپست کایرین 970 در موبایل های میت 10 (بررسی دیجیاتو) و میت 10 پرو (بررسی دیجیاتو) برای بهبود کارایی این دو گجت از جمله در زمینه عکس - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر فریدون کنار استان مازندران - برداری از پردازنده هوش مصنوعی ویژه خود - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر فریدون کنار استان مازندران - بهره می برد. اپل نیز با ارائه چیپست A11 Bionic که آن هم بر پردازش هوش مصنوعی مبتنی است بسیاری از کارکردهای تلفن های - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر فریدون کنار استان مازندران - هوشمند خود را بهبود می بخشد.

پیشنهاد می کنیم مطلب ویژه دیجیاتو در خصوص پردازنده اختصاصی هوش مصنوعی و نقش آن - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر فریدون کنار استان مازندران - در چیپست های موبایل را مطالعه نمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone