تعمیرات یخچال بوش در شهر فولاد شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: اشکال در پریز برق ، خرابی محافظ ، خرابی برد الکترونیکی یخچال و یا خرابی سنسور ها از عواملی هستند که میتوانند باعث روشن نشدن یخچال شوند.
  2. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای یخچال ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی یخچال و کمپرسور و سایر قطعات برقی یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق با 5 دقیقه تاخیر برای یخچال الزامی میباشد.
  3. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
  4. سوال: آیا یخچال و فریزر موتور های جداگانه دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال های موجود در بازار از یک موتور استفاده شده است که وظیفه تولید سرما هم در قسمت فریزر و هم در قسمت یخچال بر عهده همان موتور بوده و در بیشتر مدل ها سرمای یخچال از طریق دمپر از فریزر تامین میگردد. در موارد بسیار نادری در یخچال ها از دو موتور مجزا استفاده شده است.
  5. سوال: دلیل ایجاد برفک داخل فریزر چیست؟
    پاسخ: علت ایجاد برفک داخل فریزر میتواند به دلیل باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خراب شدن و پارگی و دفرمگی لاستیک فریزر باشد. خرابی یکی از قطعات برفک زدای یخچال نیز میتواند از دلایل بروز چنین ایرادی در یخچال شود
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10267.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

فیسبوک ۵۰ میلیون دلار برای ساخت متاورس هزینه می‌کند

فیسبوک از اختصاص بودجه ۵۰ میلیون دلاری برای توسعه مسئولیت‌پذیرتر متاورس خبر داد. این برنامه با نام رسمی «XR Programs and Research Fund» شناخته می‌شود. این کمپانی همچنین به مدت دو سال در برنامه‌ها و ...

فیسبوک از اختصاص بودجه ۵۰ میلیون دلاری برای توسعه مسئولیت‌پذیرتر متاورس خبر داد. این برنامه با نام رسمی «XR Programs and Research Fund» شناخته می‌شود. این کمپانی همچنین به مدت دو سال در برنامه‌ها و تحقیقات خارجی سرمایه‌گذاری می‌کند. فیسبوک قبلا هزینه تحقیقات آکادمیک درباره تاثیرات اجتماعی پوشیدنی‌های AR و VR را تامین کرده و اکنون متاورس را پلتفرم محاسباتی آینده می‌نامد و اعلام کرده هنگام ساخت آن با سیاستگذاران، محققان و شرکای صنعتی همکاری خواهد کرد.

فیسبوک در پی ارائه یک تعریف درست از کلمه متاورس است و آن را «فضای مجازی که می‌توانید - تعمیرات یخچال بوش در شهر فولاد شهر استان اصفهان - ایجاد کنید و با دیگران در - تعمیرات یخچال بوش در شهر فولاد شهر استان اصفهان - آن گشت‌و‌گذار کنید» تعریف می‌کند. البته این مفهوم فعلا از نظر فیزیکی آشنا نیست، اما انواع خدمات و محصولات در آن وجود دارد.

فیسبوک می‌گوید هدف این صندوق اطمینان از سازگاری با سایر سرویس‌ها و فراگیری، حفظ - تعمیرات یخچال بوش در شهر فولاد شهر استان اصفهان - حریم خصوصی، ایمنی و ایجاد فرصت اقتصادی خواهد بود. در حال حاضر بزرگترین برنامه متاورس فیسبوک، پلتفرم Horizon است که به عنوان یک بتای برنامه Oculus وجود دارد و امکان برگزاری جلسات واقعیت مجازی را فراهم می‌کند.

تعمیرات یخچال بوش در شهر فولاد شهر استان اصفهان

این شرکت می‌گوید با سازمان‌هایی مانند Women in Immersive Tech ،Africa No Filter ،Electric South و Organization of American States به همراه دانشگاه‌های هنگ‌کنگ و سنگاپور همکاری می‌کند.

ظاهرا این غول شبکه‌های اجتماعی به دانشمندان کمک مالی می‌کند ولی داده در اختیارشان قرار نمی‌دهد.. در طول سالیان اخیر فیسبوک پروژه‌های زیادی را استارت زده که بعضی را رها کرده و برخی دیگر نیز - تعمیرات یخچال بوش در شهر فولاد شهر استان اصفهان - بازدهی مورد توجهی نداشته‌اند. باید دید چه سرنوشتی در انتظار پلتفرم جدید متاورس قرار دارد. این شرکت با در اختیار داشتن داده‌های کاربران و پول کافی قدرت عمل زیادی در دست دارد و در رقم زدن آینده - تعمیرات یخچال بوش در شهر فولاد شهر استان اصفهان - شبکه‌های اجتماعی نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone