تعمیرات یخچال کرال در شهر بابلسر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: روش از بین بردن بوی بد یخچال چیست؟
    پاسخ: در صورتی که یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین راه حل این است که تمام مواد غذایی داخل یخچال را خارج نموده و پس از تمیز کردن داخل یخچال ، فضای داخلی دستگاه را با استفاده از محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز نمایید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل فویل آلومینیوم قرار داده و در درون طبقات یخچال بگذارید. پس از چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد داخل یخچال خواهید بود.
  2. سوال: آیا تکنسینی که برای یخچال من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  3. سوال: دمای محیط نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: یخچال باید در محیط هایی با دمای بین 5 درجه سانتی گراد الی 38 درجه سانتی گراد نصب گردد. محیط های خیلی گرم و یا خیلی سرد در عملکرد یخچال اخلال ایجاد کرده و ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند.
  4. سوال: وظیفه شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال نقش تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با دستوری که از برد صادر میشود و با ارسال ولتاژ برق بوبین شیربرقی عمل کرده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  5. سوال: چقدر طول میکشد یخچال من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10272.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

گوشی هوشمند LeTV S1 معرفی شد؛ اولین موبایل غیرهواوی با HMS

شرکت «LeTV» (LeEco سابق)، پس از مدتی دوری از بازار گوشی‌های هوشمند به دلیل مشکلات مالی، اولین موبایل خود را با نام «LeTV S1» با خدمات و سرویس‌های موبایل هواوی (HMS) معرفی کرد و به ...

شرکت «LeTV» (LeEco سابق)، پس - تعمیرات یخچال کرال در شهر بابلسر استان مازندران - از مدتی دوری از بازار گوشی‌های هوشمند به دلیل مشکلات مالی، اولین موبایل خود را با نام «LeTV S1» با خدمات و سرویس‌های موبایل هواوی (HMS) معرفی کرد و به اولین شرکت تولید کننده موبایل تبدیل شد که به غیر - تعمیرات یخچال کرال در شهر بابلسر استان مازندران - از هواوی از سرویس‌‌های موبایل هواوی بهره می‌برد.

LeTV می‌گوید به دلیل اینکه خدمات HMS هواوی برای همه اکوسیستم‌ها باز - تعمیرات یخچال کرال در شهر بابلسر استان مازندران - است، تصمیم گرفته موبایل خود را با آن به بازار عرضه کند تا کاربران بتوانند در کنار بهره‌مندی از خدمات این شرکت از خدمات هواوی نیز استفاده کنند. کاربرانی که LeTV S1 را خریداری می - تعمیرات یخچال کرال در شهر بابلسر استان مازندران - کنند، می‌توانند با گوشی هوشمند خود از محصولات تحت اکوسیستم هواوی نیز - تعمیرات یخچال کرال در شهر بابلسر استان مازندران - استفاده کنند.

شرکت LeTV همچنین در حال ایجاد بستری برای گوشی‌های هوشمند، تلویزیون‌ها و سایر محصولات خودش است تا کاربران بتوانند از گوشی‌های هوشمند LeTV برای تعامل با سایر محصولات - تعمیرات یخچال کرال در شهر بابلسر استان مازندران - LeTV در پلتفرم این شرکت استفاده کنند.

تعمیرات یخچال کرال در شهر بابلسر استان مازندران

نه تنها گوشی هوشمند LeTV S1 از خدمات HMS بهره می‌برد، بلکه سخت افزار آن نیز توسط تامین کنندگان چینی تامین شده است. به عنوان مثال، پردازنده تایگر T7510 توسط شرکت نیمه هادی چینی Unisoc تامین می‌شودو شرکت LeTV همچنین می‌گوید تامین کننده نمایشگر و حافظه - تعمیرات یخچال کرال در شهر بابلسر استان مازندران - موبایل جدید نیز جزو شرکت‌های چینی هستند.

هنوز مشخصات کامل این گوشی هوشمند توسط شرکت سازنده به اشتراک گذاشته نشده است،‌ اما براساس گزارش‌های منتشر شده این موبایل جدید احتمالا از نمایشگر +HD با بریدگی قطره‌ای شکل بالای نمایشگر مخصوص دوربین سلفی و باتری ۴۹۰۰ میلی آمپر ساعتی به بازار عرضه می‌شود. براساس پوسترهای به اشتراک گذاشته شده در مورد موبایل جدید،‌دستگاه مذکور از دوربین سه گانه در پنل پشتی به همراه اسکنر اثرانگشت به بازار عرضه می‌شود.

شرکتLeTV می‌گوید گوشی هوشمند جدید 5G برای رانندگانی که از - تعمیرات یخچال کرال در شهر بابلسر استان مازندران - پلتفرم‌های تاکسی اینترنتی و سرویس تحویل استفاده می‌کنند و - تعمیرات یخچال کرال در شهر بابلسر استان مازندران - همچنین شهروندان مسن‌تر مناسب است. علاقه‌مندان می‌توانند گوشی هوشمند LeTV S1 را از ماه آینده میلادی خریداری کنند ولی هنوز قیمت دقیق و مشخصات کامل این موبایل جدید اعلام نشده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone